عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

معرفی بهترین هتل های ارومیه برای یک اقامت راحت

10 هتل از بهترین هتل های ارومیه متناسب با هر بودجه

بهترین هتل های ارومیه می توانند شما را غافلگیر کنند. اینکه ارومیه زیباست و بهترین و خوش قلب ترین مردمان را دارد، کاملا واضح است. ضمن اینکه به شدت خوش آب و هواست و دیدنی های آن کم نیستند. همچنین مرز مشترکی با ترکیه دارد که سبب شده تا سالانه مسافران زیادی برای عبور از این مرز و ورود به ترکیه وارد این شهر شوند. در هر حال تفاوتی ندارد که به چه قصدی به ارومیه سفر کرده اید. ما اینجا هستیم تا مروری بر هتل های مختلف این شهر داشته باشیم که شما متناسب ترین آن ها را با در نظر گرفتن جیبتان انتخاب کنید.

بهترین هتل های ارومیه از نگاه کاربران

بهترین هتل های ارومیه را که شناختید، بعد از آن انتخاب راحت تری برای رزور هتل و اقامت خواهید داشت. جذابیت این هتل ها به دلیل دسته بندی های مختلف آن ها است. به عبارتی شما با هر بودجه ای که داشته باشید، می توانید در ارومیه هتل متناسب با خود را برای اقامت انتخاب کنید. این شما و این لوکس ترین تا اقتصادی ترین هتل های شهر اورمیه!

1. هتل 5 ستاره آنا ارومیه

آدرس: آذربایجان غربی، شهر ارومیه، خیابان شهید بهشتی (جاده بند)، خیابان جام جم، هتل  5 ستاره آنا.

این هتل تقریباً خارج از شهر قرار گرفته و در محدوده شهر نیست. اما همین موضوع یک نقطه قوت برای این هتل محسوب می شود. چون به دور از هیاهو و ازدحام شهر است. البته دسترسی این هتل به شهر ارومیه و دیدنی های آن کاملا مناسب بوده و سریع انجام می شود. ضمن اینکه فاصله آن تا فرودگاه ارومیه نیز تنها 19 کیلومتر است. هتل آنا یکی از بهترین هتل های ارومیه به حساب می آید که بدون شک خاطره خوشی از اقامت در این هتل برای شما باقی خواهد ماند.

2.هتل 5 ستاره دنیز

آدرس: آذربایجان غربی، شهر ارومیه، جاده قدیم ارومیه-سلماس، کیلومتر 57، هتل 5 ستاره دنیز (باری).

هتل پنج ستاره دنیز با نام هتل “باری” هم شهرت دارد. مجموعه بزرگ گردشگری “باری” درست در فاصله 40 کیلومتری از جاده سلماس-ارومیه قرار گرفته و این هتل یکی از بهترین 5 ستاره های ارومیه و این مجموعه محسوب می شود. همچنین در خاص ترین موقعیت و منطقه جغرافیایی واقع شده که در سال 1384 آن را طراحی و بنا کردند.

از جمله ویژگی  های این مجموعه می  توان به مستقر شدن آن نزدیک به ساحل دریاچه ارومیه و همینطور دسترسی راحت آن به ساحل و منظره های طبیعی و دوست داشتنی اطراف، اشاره کرد. “دنیز” در فرهنگ لغات ترکی به معنای دریا است. احتمالاً این هتل را به همین دلیل “دنیز” نامیدند. چون فاصله اندکی با دریاچه ارومیه دارد.

مجموعه “باری” دقیقا متناسب با استاندارد های بین المللی و جهانی طراحی شده. ضمن اینکه یک فضای مناسب برای پذیرایی های مختلف از مهمانان خارجی و داخلی محسوب می شود. سوئیت های کاملاً مستقل، اقامتگاه های لوکس و خصوصی، ویلا های لوکس، سالن های مجهز و متعدد برای پذیرایی و برگزاری کنسرت، همایش و مراسم، پیست سوار کاری، رستوران های خاص با غذا های جذاب و لذیذ ایرانی و آذری، استخر آب شیرین و شور، پیست دوچرخه سواری و همینطور زمین بازی طراحی شده و مخصوص برای کودکان، از جمله قابلیت ها و ویژگی هایی هستند که موجب 5 ستاره شدن این هتل در مجموعه بزرگ “باری” شده اند. هتل “باری” یا هتل “دنیز” 53 اتاق با تمام امکانات مخصوص و رفاهی دارد. به عبارتی هر چقدر اقامت شما در این هتل طولانی تر باشد، اوقات خوش و مفرح شما نیز در آن نیز بیشتر خواهد بود.

3.هتل 4 ستاره آریا

آدرس: آذربایجان غربی، شهر ارومیه، وسط خیابان طالقانی، هتل4 ستاره  آریا.

در میان بهترین هتل های ارومیه به جرئت می توان به هتل آریا اشاره کرد که در سال 1390 به طور رسمی افتتاح شد و یکی از هتل های خوشنام 4ستاره این شهر محسوب می  شود. 11 طبقه و 63 اتاق دارد و در کنار تمام خدمات خود امکاناتی مانند رستوران، اینترنت، پارکینگ، سالن بیلیارد، استخر و موارد دیگر را نیز قرار داده است. همچنین تمام کارمندان و پرسنل هتل، همگی با شیوه های مدرن هتل داری آموزش دیده اند تا سفری خاطره انگیز را برای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی مقیم این هتل رقم بزنند.

نا گفته نماند که اتاق های هتل آریا همگی به یخچال، چای ساز، تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی و سیستم تهویه نیز مجهز هستند. موقعیت مکانی این هتل در فاصله کمی نسبت به مسجد جامع و بازار ارومیه قرار گرفته است. ضمن اینکه کلیسای حضرت مریم نیز تا این هتل فاصله اندکی دارد.

4.هتل 4 ستاره ساحل

آدرس: آذربایجان غربی، شهر ارومیه، بلوار والفجر 2، هتل 4 ستاره ساحل.

  یکی از قدیمی ترین هتل های ارومیه ، هتل 4 ستاره ساحل است. این هتل در سال 1375 افتتاح شد و در سال 1385 به طور کل، بازسازی شد. بعد از بازسازی امکانات تفریحی و رفاهی زیادی هم به آن اضافه گردید. منطقه این هتل بسیار سرسبز است و نزدیک به رودخانه ارومیه در مقابل یک پارک قرار گرفته. مکان این هتل آرام و به دور از شلوغی و هیاهوی شهر ارومیه است.

البته جای هیچ نگرانی نیست! این هتل نسبت دسترسی اولیه و سریعی به نقاط مختلف شهر دارد. در اصل هتل ساحل فاصله اندکی تا بازار بزرگ ارومیه و همینطور پارک جنگلی آن دارد. این هتل 4 ستاره، 66 اتاق و سوئیت داشته و امکانات رفاهی متعددی مانند یخچال، تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، رستوران با انواع منوهای لذیذ، سالن ورزش و استخر و همینطور سایر خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

5. هتل 4 ستاره پارک

آدرس: آذربایجان غربی، شهر ارومیه، خیابان امام، روبروی بازار اورمیه، هتل بین المللی پارک. (این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.)

هتل بعدی از بهترین هتل های 4 ستاره ارومیه ،  هتل بین المللی پارک نام دارد. که در یک منطقه کاملا قدیمی و تاریخی قرار گرفته و دقیقاً در سال 1340 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. مساحت آن 2500 متر مربع برآورد شده که هفت طبقه دارد و با خدمات ویژه و منحصر به فرد خود لحظات بی نظیری را برای مسافران و میهمانان داخلی و خارجی خود را رقم می زند.

در این هتل 78 سوئیت و اتاق تعبیه شده، ضمن اینکه امکانات رفاهی مختلفی مانند یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و همینطور حمام اختصاصی، کافی شاپ، سالن غذاخوری، موزه اختصاصی و موارد دیگر هم برای پذیرایی از مهمانان ذر این هتل تعبیه شده است. یکی از برجسته ترین ویژگی های هتل 4 ستاره پارک این است که جانمایی مناسبی دارد و دسترسی آن به اماکن تاریخی و تفریحی ارومیه و همینطور بازار سنتی آن، یک دسترسی سریع اولیه است.

6.هتل 4 ستاره جهانگردی

آدرس: آذربایجان غربی، شهر ارومیه، خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت، هتل 4 ستاره جهانگردی.

هتل 4 ستاره جهانگردی در میان هتل های خوشنام ارومیه شهرت فراوانی دارد. به عبارتی این هتل توانسته در میان شرکت های مختلف سرمایه گذاری در حوزه جهانگردی و ایرانگردی، موفقیت های چشمگیری را کسب کند. این هتل در خیابان کاشانی واقع شده و فاصله بسیار اندکی با اماکن دیدنی و تاریخی ارومیه مانند پارک جنگلی، کلیسای کوه سیر و کلیسای ننه مریم دارد.

همچنین فاصله این هتل تا رودخانه ای که از میان شهر ارومیه می گذرد نیز ناچیز است. به عبارتی شما فقط با چند دقیقه پیاده روی کردن می توانید خود را به این رودخانه در شهر ارومیه یعنی رودخانه بزرگ شهرچایی برسانید. هتل 4 ستاره جهانگردی ارومیه 74 اتاق دارد و امکاناتی مانند پارکینگ، کافی شاپ، اینترنت، سالن ورزشی، رستوران و موارد دیگر هم برای تامین رفاه مسافران و گردشگران در این هتل تعبیه شده است.

7.هتل 3 ستاره کارا

آدرس: آذربایجان غربی، شهر ارومیه، شیخ تپه، اول خیابان جنگلی، مقابل آپارتمان های نگین، هتل 3 ستاره کارا.

هتل 3 ستاره کارا از جمله هتل های نوسازی محسوب می شود که چشم انداز بی نظیری دارد. زیربنای آن برابر با 2560 متر مربع بوده و در 10 طبقه با 28 اتاق یک هتل لوکس و خوشنام در شهر ارومیه به حساب می آید. در این هتل امکانات مختلفی مانند پذیرایی ویژه، خدمات رفاهی و پرسنل مجرب و ماهری برای سر و سامان دادن به امور و پذیرایی هرچه بهتر از مهمانان در نظر گرفته شده است. این  هتل با ویژگی هایی که دارد اصلا شبیه به هتل های سه ستاره نیست. فاصله این هتل با پارک جنگلی بسیار اندک بوده و شما به راحتی می توانید برای تفریح و لذت بردن از طبیعت زیبای این شهر، با طی کردن مسیری کوتاه خود را به این پارک برسانید.

دکمه بازگشت به بالا