عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

نظرات در مورد هتل مدینه النور مشهد

هتل مدینه النور یکی از محل های اقامت یا به نوعی خانه مسافر یک ستاره در شهر مقدس مشهد است. این خانه مسافر در موقعیتی نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع شده و با چند قدم پیاده روی در حدود کمتر از 5 دقیقه می توانید به زیارت بروید. خانه مسافر مدینه النور در سال 1401 تأسیس شده و جزو محل های اقامت تازه تأسیس به شمار می رود، پیشنهاد می شود اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید، با خرید و رزرو این هتل خودتان را برای اقامتی به یادماندنی آماده کنید. هتل مدینه النور دارای 4 طبقه و 20 واحد اقامتی است که برای 65 مسافر ظرفیت وجود دارد.

درباره هتل مدینه النور مشهد

همچنین با اقامت در این هتل می توانید از سایر جاهای دیدنی و تاریخی شهر مشهد بازدید کنید و از نیز خرید سوغاتی انجام دهید. فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز دسترسی آسانی از این هتل دارد و شاتل فرودگاهی با هزینه فراهم شده است.

امکانات عمومی هتل مدینه النور مشهد

کارکنان در این هتل بسیار مؤدب بوده و با خوش رویی از میهمانان استقبال کرده و در فراهم شدن اقامتی به یادماندنی تلاش می کنند. در لابی این هتل برای 15 نفر ظرفیت وجود دارد و در بخش پذیرش به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. توجه داشته باشید که این هتل پارکینگ ندارد، بنابراین مسافرانی که ماشین شخصی دارند باید به فکر محل پارک ماشینشان باشند.

در صورت نیاز به اینترنت می توانید به لابی هتل رفته و از حجم ترافیک به صورت محدود و رایگان بهره مند شوید. دسترسی به هر چهار طبقه در این هتل از طریق آسانسور امکان پذیر است. برای گشت وگذار در میان جاذبه های دیدنی شهر مشهد می توانید از گشت نیم روزی این هتل بهره مند شوید. همچنین تاکسی سرویس نیز در لابی این هتل دایر شده است.

برای نگهداری وسایل گران بهای خود می توانید به صندوق امانات موجود در لابی سر بزنید. ممکن است در حین اقامت در هتل مدینه النور به فکس و فتوکپی نیاز داشته باشید که در این صورت می توانید به لابی رفته و از این خدمات با هزینه مجزا بهره مند شوید. براساس قوانین رایج در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی شود.

انواع واحدهای اقامتی و امکانات آن ها

انواع واحدهای اقامتی در هتل مدینه النور مشهد عبارت اند از دو باب اتاق دو تخته، 11 باب اتاق سه تخته و 7 باب اتاق چهار تخته. در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد و رزرو این هتل می توانید اتاق موردنظرتان را نیز انتخاب کنید. با توجه به قوانین این هتل ساعت تحویل اتاق ها 2 ظهر و ساعت تخلیه اتاق ها نیز 12 ظهر است.

هزینه اقامت برای کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان بوده و برای کودکان 3 تا 5 سال به صورت نیم بها، برای افراد بالای 5 سال نیز هزینه به طور کامل دریافت می شود. امکانات اتاق های هتل مدینه النور مشهد عبارت اند از حمام اختصاصی، یخچال، تلویزیون، آشپزخانه، لوازم بهداشتی، امکانات پخت وپز، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.

رستوران هتل

در هتل مدینه النور برای هر سه وعده غذایی می توانید به رستوران بروید. در این رستوران برای 40 نفر ظرفیت وجود دارد. وعده صبحانه به صورت بوفه ای بوده و انواع غذاهای سرد و گرم ارائه می شود. برای وعده های ناهار و شام نیز می توانید از منوی انتخابی غذای موردنظرتان را انتخاب کرده و با ترشی و سالاد میل کنید.

فاصله هتل مدینه النور مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا بازار رضا: 1 کیلومتر
فاصله تا موزه مردم شناسی: 1.4 کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: 2.7 کیلومتر
فاصله تا : 6.4 کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان مشهد: 10 کیلومتر

رزرو هتل مدینه النور مشهد

اگر قصد سفر به شهر مشهد را دارید و به دنبال فضایی آرامش بخش هستید، هتل مدینه النور مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با رزرو خانه مسافر مدینه النور مشهد اوقات خوشی را سپری کنید و خاطره ای به یادماندنی از سفرتان داشته باشید.

شما می توانید برای رزرو هتل مدینه النور مشهد از طریق همین صفحه از وب سایت الماس تریپ اقدام به رزرو هتل کنید. در گام اول تعداد نفرات و تاریخ مدنظر برای اقامت تان را انتخاب کنید نسبت به پرداخت آن اقدام کنید؛ در ضمن توصیه می شود اگر در زمان های پیک سال قصد مشرف شدن به مشهد مقدس را دارید حتما از یک ماه قبل اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

مزایای رزرو هتل مدینه النور مشهد از وب سایت الماس تریپ

با رزرو خانه مسافر مدینه النور مشهد از طریق سامانه گردشگری الماس تریپ خدمات نفیسی را دریافت خواهید کرد؛ برخی از این خدمات که به شما ارائه می شود شامل:

  • مشاهده نظرات

  • فرایند ساده برای رزرو اینترنتی

  • اطلاع از ظرفیت

  • مشاهده تصاویر و امکانات

  • پشتیبانی 24 ساعته

  • برخورداری از تخفیفات ویژه

وب سایت الماس تریپ به علت خدمات متنوعی که ارائه می دهد در میان زائران محبوب واقع شده است و یکی از مهم ترین آن ‎ها امکان پیدا کردن اتاق با هر بودجه ای که مدنظر دارید، است.

عوامل موثر بر قیمت رزرو اتاق در هتل مدینه النور مشهد

هتل مدینه النور مشهد یکی از هتل های شیک مشهد است و عوامل متعددی در هزینه های رزرو این هتل تاثیر دارند. در این قسمت تعدادی از عوامل موثر بر قیمت رزرو اتاق در هتل مدینه النور را برایتان شرح داده ایم:

  • مدت زمان اقامت

  • تعداد مسافران

  • نوع اتاق

  • استفاده از خدمات اضافی مانند ترانسفر رفت و برگشت

  • تاریخ اقامت در هتل سوره مشهد (براساس روز های پیک سال)

همچنین توصیه می شود اگر در روزهای پیک سال قصد سفر به مشهد و رزرو اتاق در این هتل را دارید حداقل از یک ماه قبل نسبت به نهایی کردن رزرو خود اقدام کنید.

قوانین هتل مدینه النور مشهد

قوانین خانه مسافر مدین النور مانند دیگر هتل های شهر مشهد است. ساعت تحویل هتل 14:00 و ساعت تخلیه آن 12:00 است؛ در صورت عدم تحویل اتاق در ساعت مذکور هزینه اضافی باید پرداخت شود.

پذیرش خانم مجرد در خانه مسافر مدینه النور با ارائه مدارک شناسایی معتبر میسر است؛ همچنین برای پذیرش زوجین ارائه صیغه نامه با مهر برجسته امکان پذیر است.لازم به ذکر است حضور حداکثر یک کودک زیر 3 سال شامل هزینه نمی شود؛ اما برای کودکان بین 3 تا 5 سال هزینه به صورت نیم بها دریافت می شود.با توجه به اینکه نرخ کنسلی در ایام مختلف و هتل های مختلف متفاوت است، مبلغ دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می ‎گردد.

دکمه بازگشت به بالا