عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

تعمیرات تخصصی لباسشویی در مشهد

تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد به صورت فوری

تعمیر ماشین لباسشویی مشهد از خدماتی است که شما می توانید در خدمت از ما ثبت سفارش کنید. ماشین لباسشویی جزو لوازم ضروری و پرکابرد در همه خانه ها است و به همین دلیل ممکن است زودتر از سایر وسایل خانه خراب شود. تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد یک کار تخصصی است که نیاز به یک متخصص برای تعمیر مدل ها و برندهای مختلف لباسشویی از جمله سامسونگ، ال جی، پاکشوما و … در مشهد است. مشهد تعمیر این وظیفه را بر عهده می گیرد.

تعمیرات لباسشویی در مشهد شامل چه مواردی است؟

  • رفع اتصالی برق ماشین لباسشویی
  • رفع صدای غیر طبیعی ماشین لباسشویی
  • رفع تکان های شدید و غیر قابل کنترل ماشین لباسشویی
  • رفع خرابی باز و بسته شدن درب
  • رفع ایراد در برد و صفحه نمایش ماشین لباسشویی در مشهد
  • رفع مشکل بیرون ریختن کف و آب درهنگام شستشو  ماشین لباسشویی
  • رفع مشکل جایگاه پودر شستشو در لباسشویی
  • رفع مشکل تخلیه و آبگیری ماشین لباسشویی
  • رفع مشکل خشک کن
  • تعمیرات ماشین لباسشویی اتوماتیک

برای پیدا کردن تعمیرکار لباسشویی در مشهد نیاز نیست جستجو کنید. چون مشهد تعمیر همه جا در دسترس شما است.

 

تعمیر و نگهداری منظم ماشین لباسشویی

امروزه ماشین لباسشویی های مدرن می توانند چند دهه کار کنند، اما برخی قسمت های آن ها به تعمیر و نگهداری احتیاج دارد. اگر نمی توانید خودتان قطعاتی مثل تسمه ها، فیلترها و شیلنگ ها را چک کنید، می توانید سالی یک بار از یک تعمیرکار لباسشویی بخواهید این کار را برایتان انجام دهد و لباسشویی شما را به صورت کامل سرویس کند.

همچنین دقت کنید که اگر ماشین لباسشویی در جایی مثل گاراژ و زیرزمین یا جای دیگری با دمای پایین قرار دارد، در فصل سرما شیلنگ ها را از شیر آب جدا کنید و آب موجود در آن را تخلیه کنید تا یخ نزند. برای تعمیر لباسشویی بوش در مشهد باید حتما از افراد مطلع و آگاه کمک بگیرید.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی مشهد

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی مشهد به پارامترهای مختلفی مثل: هزینه عیب یابی ماشین لباسشویی، تعمیر یا تعویض قطعات لباسشویی در مشهد، اجرت تعمیر کار لباسشویی، ایاب و ذهاب، هزینه لوله کشی آب گرم و سرد لباسشویی، هزینه تعویض فیلتر و هزینه جرم گیری لباسشویی بستگی دارد.

همچنین شما پس از ثبت سفارش در خدمت از ما می توانید از متخصصین تعمیرات ماشین لباسشویی فعال در مشهد استعلام قیمت بگیرید.

صرفه جویی در مصرف آب با تعمیر به موقع ماشین لباسشویی

از آنجایی که در شهر مشهد نیز مانند سایر شهرهای پرجمعیت ایران، میزان مصرف آب بالاست و مخصوصا در فصل تابستان ممکن است با مشکل کم آبی و کمبود فشار آب مواجه شود.

طبق آماری که از شرکت آب وفاضلاب مشهد منتشر شده است، میزان مصرف آب در مشهد در فصول پرمصرف حدود 12 هزار و 700 لیتر بر ثانیه است که با توجه به میزان آب تولیدی، مصرف بالایی است.

یکی از وسایل خانه که مصرف آب بالایی به نسبت سایر وسایل دارد، ماشین لباسشویی است. به طور میانگین در ماشین لباسشویی های جدید، در هر بار شستشو حدود 50 تا 80 لیتر آب مصرف می کنند که این میزان در ماشین لباسشویی های قدیمی تر و مدل های دوقلو قدیمی به بالای 150 لیتر در هر بار شستشو میرسد.

در صورتی که قسمت آبدهی و شستشوی لباسشویی دچار مشکل یا خرابی شده باشد، ممکن است این میزان مصرف آب به شدت افزایش یابد و مشکلات کمبود آب برای شما ایجاد کند. در این شرایط حتما باید سیستم آبرسانی لباسشویی را با کمک تعمیرکاران لباسشویی مشهد، به بهترین شکل و در حالت بهینه تعمیر کنید تا میزان مصرف آب را به حداقل برسانید.

ثبت سفارش آنلاین تعمیر ماشین لباسشویی مشهد

شما می توانید درخواست تعمیر ماشین لباسشویی مشهد را در سایت و یا اپلیکیشن “خدمت از ما” ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست متخصصین فعال درخواست شما را مورد بررسی قرار می دهند و اگر تمایل داشته باشید قیمت پیشنهادی جهت انجام تعمیر ماشین لباسشویی مشهد را ارسال می کنند.

شما می توانید با مراجعه به پروفایل هر یک از متخصصین و خواندن نظرات کاربرانی اه با آن ها همکاری داشته اند، از میزان مهارت وی اطلاعات خوبی به دست آورید. با توجه به قیمت پیشنهادی، پروفایل متخصص و همچنین نظرات سایر کاربران بهترین انتخاب را برای تعمیرکار ماشین لباسشویی مشهد داشته باشید.

مشکل در صفحه لمسی و اجرای برنامه های ماشین

این مورد احتمالا به دلیل خرابی برد الکتریکی دستگاه است. همین طور امکان دارد تاچ اسکرین ماشین لباسشویی شما خراب شده باشد که در هر دو مورد نیاز به تعمیر لباسشویی در مشهد یا تعویض قطعه مورد نظر وجود دارد.

 

ارورهایی که در اسکرین لمسی دستگاه مشاهده می کنید عمدتا نرم افزاریست و با مراجعه به دفترچه راهنما دستگاه قابل حل است.

 

لباس ها تمیز شسته نمی شوند

اگر لباس ها تمیز شسته نمی شوند یا پس از پایان شستشو بوی خوبی نمی هند، به احتمال فراوان خروجی ماشین لباسشویی شما کثیف شده است. برای حل این مساله و تعمیر لباسشویی در مشهد ابتدا بگذارید دستگاه یک دور خالی کار کند. راههای دیگری نیز برای تمیز کردن ماشین لباسشویی وجو دارد که با هم بعضی از آن ها را می خوانیم:

 

برای تمیز کردن طبیعی دستگاه و جلوگیری از نیازمندی به تعمیر لباسشویی در مشهد ، 2 فنجان سرکه سفید را با ¼ فنجان آب و جوش شیرین مخلوط کنید و محلول را در داخل محفظه محلول شوینده ماشین لباسشویی که معمولاً در آنجا مواد شوینده و نرم کننده را می ریزید، بریزید. سپس بگذارید ماشین لباسشویی یک دور روی دور سبک کار کند.

 

به همین ترتیب، استفاده از ترکیب سفید کننده و سرکه نیز راه دیگری برای از بین بردن باکتری ها و قارچ های به وجود آمده در ماشین لباسشویی است.

 

شرکت مشهد تعمیر با نام تجاری ” مشهد تعمیر” با قدمت بیشتر از 15 سال در شهر مشهد جز اولین شرکت های حوزه تعمیرات لوازم خانگی بوده است.

آدرس سایت : mashhadtamir.com

شماره تماس های مشهد تعمیر :

09398087766

05137667535

ساعت پاسخگویی : 8 صبح تا 21

آدرس مشهد تعمیر : مشهد، دستغیب 13 پلاک 77

ایمیل : saeed.nejati2018@gmail.com

دکمه بازگشت به بالا