عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

چگونه استایل دانشجویی دخترانه و پسرانه جذاب داشته باشیم؟

چگونه در دانشگاه خوب و خوش لباس بپوشیم؟ این سوال بسیاری از دانشجویان به خصوص دانشجویان ترم اول است، می خواهیم نحوه ایجاد استایل شیک و دانشجویی را به شما بگوییم. برای این کار نیازی به خرید لباس های مارک دار و گران قیمت نیست، بلکه باید اصولی که در ادامه می خوانید را رعایت کنید تا شیک و آراسته ظاهر شوید. در دانشگاه هم مانند هر مکان و موقعیت دیگر باید با توجه به تیپ شخصیت خود لباس هایتان را انتخاب کنید.

باید ها و نبایدهای استایل دانشجویی

نحوه لباس پوشیدن در دانشگاه بسیار مهم است. دانشگاه از یک طرف سالن مد نیست که بخواهید لباس های عجیب و غریب بپوشید، در نتیجه باید ساده و متناسب با محیط دانشگاهی باشید.

از طرف دیگر بسیاری از روابط و دوستی های شما در این دوره شکل می گیرند؛ پس باید خوب لباس بپوشید و لباس هایی بپوشید که به نوعی شخصیت شما را نشان دهد. در انتخاب لباس فرم دانشجویی اصول اساسی وجود دارد.

در انتخاب تیپ یا استایل دانشگاهی پسرانه و دخترانه قوانین مشخصی وجود دارد مثلا لباس های تنگ و آستین کوتاه برای آقایان

و مانتو کوتاه برای خانم ها ممنوع است همچنین شلوار‌ها نباید خیلی جذب باشند و حالت لگ داشته باشند.

یک انتخاب بد برای لباس دانشجویی پسرانه کت و شلوار است. به هیچ عنوان روز اول با کت و شلوار ظاهر نشوید!

اگر می خواهید از روز اول اعتبار خود را از دست ندهید، این یکی را رد کنید. بهتر است در ماه اول با کمی دقت بیشتری لباس بپوشید.

اوایل فرهنگ، محیط و لباس سایر دانشجویان را بررسی کنید. دانشجویان دانشکده را بررسی کنید. اگر دانشجوی مهندسی هستید، دانشجویان هنر را ملاک قرار ندهید. معمولا بچه های هنر بیشترین لباس های غیر رسمی را دارند، بچه های فنی در رشته های ورزشی و علوم انسانی لباس های رسمی تری دارند. اما همه این موارد بسته به دانشگاه متفاوت است.

در سراسر جهان، دانشجویان به طور کلی ساده هستند. چون بیشتر به تحصیل می پردازند. بنابراین سادگی یکی از نیازهای دانشجویان شیک پوش است.

متناسب با سایزتان استایل خود را تنظیم کنید.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در انتخاب سبک دانشجویی باید در نظر گرفت سایز شما است. اگر اضافه وزن دارید، لباس های تنگ یا گشاد بپوشید. لباس های تنگ وزن اضافی شما را بیشتر نمایان می کند، در حالی که لباس های گشاد شما را چاق نشان می دهند. اگر نمی خواهید وزن اضافی خود را به رخ بکشید، از لباس های متناسب استفاده کنید. لباس به لباسی گفته می شود که متناسب با سایز شما باشد و بسیار تنگ باشد. اگر لاغر هستید و می خواهید یکم تو پر به نطر برسید می توانید سراغ استایل اورسایز بروید، بهتر است تمام لباس های خود را با سایزهای بزرگ و متناسب ست کنید.

تمیز و منظم باشید

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب لباس برای محیط دانشگاه باید در نظر گرفت تناسب لباس است. لباس شما نباید لکه کثیف داشته باشد. لباس های خود را تا حد امکان تمیز نگه دارید. نیازی به لباس های گران قیمت نیست، تا زمانی که لباس زیبا و تمیز باشد، هیچ لک و اشتباهی روی آن نباشد، از زیبایی شما را حفظ می کند.

از اکسسوری ها در استایل دانشجویی غافل نشوید

اکسسوری ها یا زیورآلات نقش مهمی در استایل دانشجویی دارند و می توانند سبک را از یکنواختی در بیاورند. برای مثال با یک شال نخی رنگارنگ و شاد حال و هوای استایل خود را تغییر دهید. یا یک کوله پشتی ساده دخترانه یا پسرانه را با یک یا دو پیکسل رنگارنگ روی بدنه عوض کنید یا با پیچیدن یک دستمال رنگارنگ دور دسته که با جزییات با کیف شما همخوانی دارد، زیبایی استایل خود را دو چندان کنید. برای خرید کوله پشتی هم از برندهای معروف و پرداخت قیمت بالا نیازی نیست، گاهی مدل های بسیار زیبا و ساده با قیمت های مناسب در بین برندهای کمتر شناخته شده پیدا می شود.

انتخاب کوله مناسب برای دانشگاه

کیف دانشجویی در استایل دانشجویی موردی بسیار مهم است.کوله پشتی دانشجویی باید به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند وزن لپ تاپ، نوت بوک، کتاب و جزوه را تحمل کند. در این صورت توصیه می کنیم یک کوله پشتی استاندارد بخرید تا آسیب جزئی به شانه ها و کمرتان وارد نشود.

اگر دانشجوی مهندسی هستید، اغلب به صورت روزانه از لپ تاپ خود استفاده می کنید. بنابراین، شما باید یک کیف لپ تاپ بخرید. اگر خانم هستید حتما از کوله پشتی دخترانه مناسب استفاده کنید تا علاوه بر کاربردی که دارد بتواند زیبایی استایل شما را دو چندان کند.

کفش

از هرکسی که در مورد مهمترین قسمت پوشش بپرسید پاسخ متفاوتی خواهد داشت. برای اکثر مردم، یکی از مهم ترین قسمت ها کفش است و یکی از چیزهایی است که می توانید پول زیادی برای آن خرج کنید. زیرا ارتباط مستقیمی با سلامتی شما هم دارد.

کفش مناسب برای دانشجویان شامل کفش ورزشی و کفش رسمی است. علاوه بر این دو مورد، نیم چکمه برای روزهای سرد مورد نیاز است.

کفش های پاشنه بلند به عنوان کفش دانشجویی دخترانه چندان مناسب نیستند. تصور کنید که دیر وقت است و شما در حال دویدن در راهروهای دانشگاه هستید تا به کلاس خود برسید. بقیه داستان را خودتان تصور کنید…

شما قرار است زمان زیادی را در دانشگاه بگذرانید. جدا از زمانی که در کلاس ها هستید، زمان زیادی را با دوستان خود سپری خواهید کرد. به خصوص اگر دانشجوی کارشناسی هستید. بنابراین باید در انتخاب کفشی که طبی، سبک و راحت باشد و در درازمدت به پاهای شما آسیبی وارد نکند دقت زیادی داشته باشید.

انتخاب مانتو برای دختران

انتخاب مانتو و شلوار دانشجویی یکی از سخت ترین قسمت های انتخاب لباس دانشجویی دخترانه است. یک مانتو مناسب دانشگاهی نباید خیلی کوتاه یا تنگ باشد. زیرا ممکن است با ورود به دانشگاه با مشکل مواجه شوید. مانتو رسمی انتخاب خوبی است. اما مدل های دیگری هم هستند که شیک و مدرن هستند و می توانید آنها را در دانشگاه بپوشید.

انتخاب شلوار

شلوار جین، کتان جزو شلوار محبوب دانشجویان است. با این شلوار ها می توانید راحت ساعت های زیادی را در کلاس و دانشگاه بگذرانید. همینطور می توانید با اکثر پیراهن ها، تیشرت ها و انواع مانتو و بارانی ست کنید. این شلوار ها را می توانید با کفش های مختلف نیز بپوشید. این تیپ شلوار ها بسیار مناسب و رسمی تر از شلوار های زاپ دار است و برای دانشگاه رایج تر است.

استایل دانشجویی پسر

در سال های اخیر تغییر بزرگی در استایل کژوال مردان در ایران ایجاد شده است و به نظر می رسد که مردان و پسران جوان دیگر با تی شرت و پیراهن ساده مردانه خلاصه نمی شوند، بلکه سبک های زیاد دیگری را نیز استفاده می کنند.

اگر به زیبایی استایل خود اهمیت می دهید، به لباس های زیبا علاقه مند هستید و می خواهید در دانشگاه استایل جذابی داشته باشید، به قسمت های دیگر این مقاله توجه کنید.

کیف دانشجویی پسرانه

در این روزها اکثر دانشجویان کوله پشتی و کلاسور را به کیف‌های دیگر ترجیح می‌دهند

کوله پشتی پسرانه یکی از محبوب ترین مدل های کیف مردانه است. به طور کلی این مدل کیف ساختاری استاندارد دارد، علاوه بر زیبایی و مقاوم بودن آسیب کمتری به گردن و کمر وارد می کند.

لباس های مختلف بپوشید

فقط شلوار جین و مانتو ساده نپوشید. لباس ها و مدل های مختلف را امتحان کنید. با شلوارهای خاص تر، مانتو های مختلف و هر چیز دیگری که نظر شما را جلب می کند، آزمایش کنید. در نهایت، به یاد داشته باشید که هر چیزی که می پوشید باید متناسب با مکانی باشد که در آن هستید.

مدل موهای مختلف را امتحان کنید

دانشگاه جایی است که حتی سبک های عجیب و غریب نیز می توانند به ترند تبدیل شوند! پس ریسک کنید و در تغییر مدل موی خود تردید نکنید. شاید فکر کنید که چون محجبه هستید، نمی توانید مدل موهای مختلف را امتحان کنید. اما این تفکر اشتباه است. اگر هر روز مدل موی خود را تغییر دهید، استایل شما از یکنواختی خارج می شود. مثلا می توانید یک روز موهایتان را ببندید و روز دیگر آن را ببافید.

متناسب با آب و هوا لباس بپوشید

برای اینکه استایلی جذاب داشته باشید باید از روز اول دانشگاه در انتخاب لباس خود دقت کنید. پس باید لباس مناسب آب و هوا بپوشید. اگر در زمستان هستید و هوا بسیار سرد است، لباس بپوشید تا شما را گرم نگه دارد. اگر باران می بارد، یک چتر با خود ببرید. اول مراقب سلامتی خود باشید.

چرا سبک دانشجویی مهم است؟

دانشگاه به عنوان محل تحصیل و تحصیل پوشش خاص خود را دارد و مقایسه پوشش یک اجتماع اجتماعی با پوشش دانشگاه مناسب نیست. دانشگاه یونیفرم خاصی مانند مدرسه ندارد، اما همه سبک ها برای آن مناسب نیستند. در استایل تان بیشتر از رنگ های روشن استفاده کنید. اکسسوری هایتان را با جزئیات استایل تان ست کنید. حتما از تمیز بودن و خوش بو بودن لباس هایتان اطمینان حاصل کنید. نکاتی که تا اینجا باهم بررسی کردیم از موارد کلی استایل یک فرد بود که با توجه به تیپ شخصیتی خود می توانید از آن ها بهره ببرید.

دکمه بازگشت به بالا