Dream Track می تواند کاربران را از شنیدن موسیقی های تکراری در یوتیوب Shorts نجات دهد!


گوگل وبژگی Dream Track را برای تولید کنندگاه محتوا در یوتیوب معرفی کرد، مجموعه ای از ابزارهای آزمایشی هوش مصنوعی که به کاربران کمک می کند تا موسیقی منحصر به فردی برای Shorts  خود بسازند. اولین آزمایش آزمایشی با Dream Track به کاربران این امکان را داد که با استفاده از صدای هنرمندانی که با هوش مصنوعی تولید شده بودند، برای Shorts خود موسیقی متن ایجاد کنند.

Dream Track می تواند کاربران را از شنیدن موسیقی های تکراری در یوتیوب Shorts نجات دهد!

نسخه اولیه این ویژگی به کاربران یوتیوب اجازه داد از 9 صدای متعلق به هنرمندانی مانند الک بنجامین، چارلی پوث، چارلی ایکس سی ایکس، دمی لواتو، جان لجند، پاپو، سیا، تی پین و تروی سیوان بهره ببرند.

اما فاز جدید این ویژگی که در یوتیوب در حال آزمایش است شامل همان ویژگی Dream Track است، اما فقط برای موسیقی بیکلام. از امروز، سازندگان در گروه آزمایشی جدید می توانند پیام های متنی خود را به زبان انگلیسی را وارد کنند و یک ژانر موسیقی (پاپ، هیپ هاپ، کانتری و غیره) را برای تولید آهنگ  Shorts خود انتخاب کنند.

Dream Track

یوتیوب در این باره می گوید:

ما مشتاقیم که به ایده های خلاقانه بیشتری را در قالب ویژگی Dream Track ارائه دهیم و امیدواریم که از این طریق بتوانیم تعامل عمیق تری بین طرفداران موسیقی و هنرمندان در YouTube ایجاد کند!

یوتیوب از کسانی در این پروژه آزمایشی ثبت نام کرده اند می خواهد که بازخوردشان را درباره این ویژگی به شرکت ارائه دهند و آن ها را از مشکلات و باگ های احتمالی این ابزار هوش مصنوعی مطلع کنند.

نظر شما درباره ویژگی جدید یوتیوب چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا