معرفی بهترین مرکز خرید سمعک

 معرفی بهترین مرکز خرید سمعک - تهران سمعک

خرید سمعک امروزه بسیار سخت تر از قبل است چرا که مراکز مختلفی در این زمینه شروع به کار کرده اند و برخی از این مراکز سمعک را بسیار گرانتر از قیمت بازار برای کم شنوایان تجویز می کنند. برای جلوگیری از کلاهبرداری و داشتن خرید معتبر، شناخت کلینیک های مختلف الزامی هست که در این بلاگ به معرفی بهترین مرکز خرید سمعک در تهران می پردازیم.

خرید سمعک از کلینیک شنوایی تهران سمعک

کلینیک تهران سمعک با سابقه بیش از ده سال خود در زمینه شنوایی و سمعک یکی از بهترین ها در این عرصه می باشد. برای خرید سمعک از این کلینیک می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت انلاین مراجعه کرده و با متخصصین شنوایی جهت درمان کم شنوایی خود مشاوره بگیرید.

نحوه خرید سمعک به صورت حضوری

هنگام مراجعه به صورت حضوری به هر یک از شعب تهران سمعک، در ابتدا ادیولوژیست های باتجربه شما را مورد معاینه قرار داده و ارزیابی شنوایی را انجام می دهند تا با مشاهده نمودار به دست آمده، تجویز مناسب با درصد کم شنوایی شما را داشته باشند.

بر اساس این ارزیابی شنوایی، سمعکی که بهترین تاثیر را در بهبود شنوایی شما دارند توصیه می شود و بر اساس بودجه مدنظر فرد کم شنوا یکی از این سمعک ها خریداری می شود. هنگام خرید سمعک می توانید از شرایط مختلف پرداخت در تهران سمعک بهره مند شوید.

نحوه خرید سمعک به صورت اینترنتی

برای خرید سمعک به صورت اینترنتی از فروشگاه شنوایی تهران سمعک، فرمی وجود دارد که دارای اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی، نتیجه ارزیابی شنوایی انجام شده در شهر خودتان، بودجه ای که در نظر دارید و برندهایی که پزشکتان معرفی کرده است را در آن فرم نوشته و به تهران سمعک ایمیل می کنید.

مشاورین ما بعد از بررسی فرم فرد کم شنوا، انواع سمعک مناسب او را همراه با قیمت در ایمیلی برای وی ارسال می کنند و بعد از انتخاب مشتری، پروسه ارسال سمعک شروع می شود.

بعد ارسال سمعک ارتباط با فرد کم شنوا همچنان ادامه دارد تا راهنمایی های لازم را برای استفاده درست و نگهداری از سمعک ارائه دهند.

شرایط خرید سمعک و نحوه پرداخت آن

نه تنها برای خرید سمعک، در خرید همه چیز معمولا در ابتدا به قیمت آن دقت می شود و سپس انتخاب می شود که کدام برای خریداری بهتر است. در خرید سمعک اما توصیه می کنیم که به بهبود شنوایی خودتان اهمیت دهید تا به قیمت خرید سمعک، چرا که با شنوایی کامل می توانید زندگی خود را خیلی بهتر از قبل ادامه دهید.

در کلینیک تهران سمعک شرایط مختلفی برای خرید سمعک وجود دارد که عبارتند از خرید سمعک دولتی و سمعک اقساطی همراه با بیمه سمعک. هر سه از این شرایط گفته شده بستگی به شرایط فرد کم شنوا دارد.

از آنجایی که سمعک ها وارداتی هستند، در خرید سمعک دولتی نمی توان صاحب سمعک های بسیار پیشرفته و تکنولوژیک شد، سمعک های سری قدیم که بسیار پیشرفته نیستند را در این خرید می توان صاحب شد.

در خرید سمعک اقساطی نیز بستگی به بودجه شما و نمایندگی برندی که خریداری می کنید، دارد. در برخی برندهای سمعک خرید به صورت قسطی خوب است اما در برخی معمولا به فروشنده بیشتر از خرید کننده منفعت دارد. در خرید سمعک قسطی فروشگاه تهران سمعک تا چهار ماه می تواند برای شما سمعک برند و باکیفیت بالا را ارائه کند.

در خرید سمعک با بیمه بستگی به دفترچه و قیمت سمعک دارد. برخی سمعک ها شامل بیمه نیستند و برخی دیگر بر اساس قرار داد خود با برند سازنده، شامل بیمه های متنوع می شوند. این قرار داد ها عبارتند از  قرارداد بیمه تامین اجتماعی، قرارداد بیمه آتیه سازان، قرارداد بیمه البرز و قرارداد بیمه نیروهای مسلح که هر یک شرایط خاص خود را در خرید سمعک دارند.

عوامل موثر در قیمت سمعک

برخی عواملی که هنگام خرید سمعک بسیار مهم هستند و در قیمت آن نیز تاثیر می گذارند را باید بشناسید تا بتوانید هنگام خرید سمعک انتخاب بهتری داشته باشید. مشاورین کلینیک شنوایی تهران سمعک قبل از خرید همه این موارد را با شما در میان گذاشته و راهنمایی های لازم را جهت خرید بهتر سمعک ارائه می دهند.

در ابتدا باید برند سازنده سمعک را بشناسید تا بدانید که با چه سمعکی رو در رو هستید، هر برندی دارای ویژگی هایی می باشد که برای بهبود عملکرد شنوایی در سمعک تعبیه شده اند و این ویژگی ها باعث افزایش قیمت در سمعک می شوند. از جمله این ویژگی ها تکنولوژی و فناوری به کار رفته در ساخت سمعک می باشد که هر برندی تکنولوژی ساخت مختص خود را توسط کشور سازنده خود مورد استفاده قرار می دهند.

مورد دیگری که هم بسیار مهم است و هم اینکه در قیمت سمعک تاثیر به سزایی دارد، هوشمند و یا دیجیتالیزه بودن سمعک می باشد که در عصر تکنولوژیک داشتن سمعک هوشمند زندگی را بسیار آسان تر از پیش خواهد کرد. سمعک هوشمند در مقایسه با سمعک های آنالوگ قیمت بیشتری دارد اما ویژگی هایی که برای کاربر سمعک ارائه می کند در مقایسه با قیمتی که در هنگام خرید پرداخت شده بسیار کمتر است.

ساخت قالب سمعک مواردی دیگری است که قبل از خرید سمعک باید انجام شود تا سمعک را در گوش به بهترین صورت تنظیم کنند و استفاده از سمعک راحت تر باشد، به همین سبب هنگام خرید سمعک دقت کنید که قالب گیری گوش انجام می شود یا نه، در غیر این صورت یادآوری کنید.

برخی اشخاص برای کمتر شدن هزینه خرید سمعک قالب گیری رت نمی خواهند اما انجام این کار هنگام خرید سمعک بسیار مهم است و باید قبل از خرید سمعک توسط پزشک متخصص انجام شود.

خلاصه کلام

شنوایی یکی از مهم ترین حواس پنجگانه برای داشتن زندگی بهتر می باشد که مشکل کم شنوایی امروزه در حال افزایش است و برای جلوگیری از این مشکل حتی اگر در شنوایی خود مشکلی ندارید باز هم مراجعه به کلینیک شنوایی و ارزیابی شنوایی توسط ادیولوژیست ها توصیه می شود، چرا که پیشگیری بهتر از درمان است.

کلینیک شنوایی تهران سمعک در این زمینه با سابقه بیش از ده سال همراه با متخصیین با تجربه خود با تجهیزات پیشرفته یکی از بهترین کلینیک ها برای درمان مشکلات کم شنوایی و خرید سمعک می باشد. شما نیز اگر دارای کوچکترین نشانه از کم شنوایی هستید، در اسرع وقت خود را به یکی از کلینیک های شنوایی نزدیک محل زندگی خود و یا یکی از شعب تهران سمعک برسانید.

دکمه بازگشت به بالا