ویژگی Gems گوگل


درجریان رویداد I/O 2024، گوگل درحال افزودن دسته ای از قابلیت های جدید به مدل هوش مصنوعی Gemini خود است و یکی از قدرتمندترین آن ها، ویژگی جدیدی به نام Gems است که به کاربران امکان می دهد نسخه های سفارشی از دستیار Gemini را ایجاد کنند. Gems شبیه به GPT Store است که به شما امکان می دهد چت بات های ChatGPT را سفارشی سازی کنید.

ویژگی Gems گوگل

Gems به شما امکان می دهد چت بات ها را به گونه تنظیم کنید تا به شما در انجام وظایف خاص کمک کنند، مانند ساخت چت بات خود در Character.AI، سرویسی که به شما امکان می دهد با نسخه های مجازی شخصیت های محبوب و افراد مشهور یا حتی یک روان پزشک جعلی صحبت کنید. گوگل می گوید که می توانید Gemini را دوست باشگاه، آشپز، شریک برنامه نویسی، راهنمای نوشته های خلاقانه یا هر چیزی که می توانید رؤیاپردازی کنید، قرار دهید. Gems شبیه به OpenAI GPT Store است که به شما امکان می دهد چت بات های ChatGPT را سفارشی سازی کنید.

ویژگی Gems گوگل

ویژگی Gems گوگل

می توانید با گفتن اینکه Gemini چه کاری انجام دهد و چگونه پاسخ دهد، Gems را راه اندازی کنید. به عنوان مثال، می توانید به او بگویید که مربی دویدن شما باشد، یک برنامه روزانه برای دویدن به شما ارائه دهد و شاد و انگیزه بخش باشد. سپس با یک کلیک، جمنای Gems را همان طور که توضیح دادید برای شما می سازد. ویژگی Gems به زودی برای مشترکین Gemini Advanced در دسترس قرار می گیرد.

نظر شما درباره ویژگی Gems چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا