عمومی

هدیه تولد روی حیله و تزویر – شخصی


خدا به نام او

با سلام و احترام ، من چند روز پیش پیش نویس پیام را دریافت کردم. من برای یک تجارت خوب و میهن پرست به نام بنده ایران به یک جشن تولد دعوت شدم. خودم را با اشتیاق آماده کردم و به این فکر می کردم که چه چیزی را به عنوان هدیه بگیرم.

وقتی بقیه پیام را خواندم ، دیدم که می گوید:

چه چیزی را ترجیح می دهید ، تصور شما چیست
می خواهید در زمینه شرکتهای نوظهور ایرانی چه اتفاقی بیفتد؟
تخیل شما با # داستان_استار به اشتراک بگذارید (در اینستا و توییتر) به ما یادآوری می کنیم ، شما را مستقیماً شگفت زده خواهیم کرد

در اینجا فهمیدم که میهمانان با شیرینی و شکلاتهای خوشمزه رفتار می کنند!

اما میهمان در یک مکان طنز بود و من نتوانستم به او (اینستا و توییتر) دسترسی پیدا کنم ، بنابراین رفتم و از پشت پنجره گوگل به میهمانان و گروه آنها نگاه کردم ، مکالمه خوبی داشتم و هر از گاهی با خنده چشمان خود را بسته بود. نفس عمیق کشیدم و هنگام تبخیر شیشه بازدم بیرون کشیدم. قبل از اینکه بخار شیشه را در آستین خود پاک کنم و داستان غمناک تر شود ، به جشن تولد ما فکر می کردم و با لبخندی پر از ایده های جالب ، بینی خود را از شیشه تبخیر خارج کردم.

اکنون از آنها دعوت می کنم روز تولد خود را در خانه بیان کنند. این وضعیتی است که من می خواهم ، و می توانم به آنها بدهم!

برای شروع کار ، شروع به ارسال این مقاله در شبکه اجتماعی ورگول کردم.

آنچه من می خواهم برای محیط کسب و کار در داخل کشور (استارتاپ ها) اتفاق بیفتد چند بخش است:

صفحه اول – هویت:

آنچه اغلب می بینم و تقریباً برای دیگران طبیعی است که کلمات ، اسم ها و … هرچه بیشتر آنها خارجی باشند و آب بیشتری بخواهند ، بهتر و مدرن تر به نظر می رسد! نمونه ای از این برچسب داستانی استارتاپی! اگر می خواهید یک تجارت خارجی را شروع کنید ، این درست است ، اما وقتی با مخاطبان ایرانی کار می کنید ، این میزان غربی شدن فقط ناتوانی و عدم اطلاع شما در مورد توانایی های فرهنگی و معنوی کشور شما را به ارمغان می آورد. من می خواهم که آنها یک هویت و اثر ایرانی داشته باشند و برای مخاطبان فارسی زبان شخصیتی داشته باشند ، از رنگ و لعاب گرفته تا داخلی و معنی.

خانه دوم – همبستگی:

جالب است که شرکت های محلی کمتر از خدمات محلی و شهروندان خود استفاده می کنند! من می خواستم این همبستگی برقرار شود و همه برای قدردانی از تلاش دیگران بدانند تا بتوانیم بیشتر رشد کنیم. به عنوان مثال ، شرکت های محلی در شبکه های اجتماعی و پیام های داخلی از خدمات پشتیبانی می کنند و ارائه می دهند ، زیرا در رسانه ها و برنامه های خارجی فعال و پر سر و صدا هستند.

مجلس سوم – آزادی:

اکنون بیشتر افراد خود اشتغالی پاسخگویی به نیازهای مالی خود را دشوار کرده و به روشهای عجیب و گاه منزجر کننده متوسل می شوند. اما اگر خدمات بازرگانی متن باز و آزاد باشد و به جای پرداخت کاربر از پشتیبانی عمومی یا سرمایه گذاران استفاده شود ، دیگر مشکلی در اعتماد سازی یا حتی نارضایتی از انواع تبلیغات و محدودیت های اعمال شده بر روی نسخه غیرتجاری وجود ندارد. همچنین امکان استفاده از آن برای همه کسانی که به این خدمات نیاز دارند بدون پرداخت هزینه می باشد. شفافیت در متن متن باز و چقدر خوشحال است.

امیدوارم و به آرامی کاخ رویایی را با این خانه ها برای خودم بسازم. این کار در مقیاس خلبانی در مقیاس کوچک انجام شد …

حالا که وارد کاخ شده اید و ما این را اضافه کرده ایم ، می توانم به راحتی هیدیمو را به شما معرفی کنم. من در مورد بهترین راه برای استفاده از لیستی از مواردی که در خانه ذکر کردم فکر کردم. امیدوارم که از آن و چنین هدیه ای استفاده کنید. در اینجا من فقط از دو رشته ارتباطی (مانند اینستا و توییتر) عضو دارم ، اما وسعت این آثار اصلی و محلی به سرعت در حال افزایش است و اعضای هر دامنه نیز در حال افزایش هستند.

اشتراک عکس: نمایشگاه ایران – لانورز

عکس ها و فیلم ها را به اشتراک بگذارید : Hangout – Visgon – together – Rubino – Cafe Telegraph – تمشک – هیتگرام – اوستا – باشگاه پارس – Telex

عکس ها و فیلم ها را به اشتراک بگذارید متن: زندگینامه – نزدیک – نگهبان – جیک و اجلاس

متن را به اشتراک بگذارید : Lokobok – Jamlex – مدت قهوه – تمشک

اشتراک گذاری ویدیو: نمایش – نمایش – تماشا – جعبه – نمایش نزدیک – نماینده MP – نمایش – آپارات – نمایش – دلفک – ویزیو

اشتراک گذاری مطالب: گرداب – وبلاگ – Blogfa – وبلاگ فارسی – وبلاگ میهان – پارس کلاب

موقعیت تو: کوچه

پیام و تماس صوتی: بیسفون پلاس

پیام ، تماس صوتی و تصویری: سروش پلاس – شکاف – ایگب – نوا – پانتل

ماموریت و کار: بادکنک

ماموریت و امور مالی: آره

پیام خالی: ETA-CHATZY-JING-ROBICA X.

این لیست بی پایان است و موارد زیادی وجود دارد که نمی دانم و ذکر نکرده ام ، اما این هم یک نمایش است ، بنابراین دندان های خود را مسواک نکنید.

در پایان تولدت مبارک خدمتکار ایران.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: هدیه تولد روی حیله و تزویر – شخصی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا