عمومی

دعوت به خواندن نمودارهای Tepsi و Filimo در زلزله تهران


عکس های ارسال شده در رسانه های اجتماعی
عکس های ارسال شده در رسانه های اجتماعی

قبلاً نوشته شده است:

خدا گرگ را به بیابان نیاورد. من آن را زلزله می نامم. حدود 10 شب پیش ، حدود ساعت 1 صبح ، زمین لرزه ای کوچک که مرکز آن دماوند بود ، در مجاورت تهران بود و واکنش هایی را به همراه داشت. خدا را شکر که خسارات مالی جدی وجود نداشته و از همه مهمتر ، خسارت سنگینی در زندگی وجود نداشته است. اما در هر صورت ، انتشار اطلاعات نه بدون شایستگی دنبال شد.

جوهر داستان

کمتر از یک روز پس از وقوع زلزله دماوند و احساس یک زلزله جزئی در تهران ، حداقل دو برند Tipsy و Filimo خلاصه ای از تغییرات رفتار مشتری و کاربر را منتشر کردند. نمودارها در نگاه اول ممکن است ساده به نظر برسند و نادیده گرفتن آنها ممکن است آسان باشد. به عنوان یک مقایسه ساده ، زمین لرزه باعث کاهش تقاضا برای یک سرویس (کاهش فیلمبرداری از Filimo) و افزایش تقاضا برای سایر خدمات (افزایش تقاضا برای اتومبیل از Tepsi) شد. با این حال ، این مورد نیست و اگرچه این دو برچسب تلاش کرده اند تا اطلاعات را در حد امکان محرمانه نگه دارند تا در انتشار این اطلاعات (البته برخورد با داده ها برای کاهش سوء استفاده از داده ها نیز مستثنا نیست). با این حال ، ارزش اطلاعاتی این نمودارها را نمی توان به راحتی نادیده گرفت ، یا حداقل نه توسط یک تحلیلگر عجیب بازار.

سوال این است:

به عنوان یک متخصص / تحلیلگر / علاقمند به بازاریابی ، فروش یا داده ها ، از نمودارهای منتشر شده توسط Tepsi و Filimo چه اطلاعات و تحلیل هایی می گیرید؟

سؤال دیگر این است که به غیر از تپسی ، فیلیمو و زلزله تهران ، چه عواملی ممکن است تأثیر ناگهانی روی شغل شما داشته باشد و شما چقدر حاضر هستید که با چنین تغییر رفتاری روبرو شوید؟

با شرکت در این موقعیت ، ثروت خود را افزایش دهید.

این پست و پست های مشابه اغلب در وب سایت شخصی من در: drghm.com

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: دعوت به خواندن نمودارهای Tepsi و Filimo در زلزله تهران

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا