اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

معروف ترین برند فرش

بهترین و معروف ترین برند فرش یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب فرش مورد نظر بوده که به مردم کمک می کند تا فرش مورد نظر خود را راحت تر و با آسودگی خاطر انتخاب کنند. اگر به دنبال خرید فرش برای تغییر دکوراسیون، منزل جدید و یا جهیزیه خود هستید بهتر است که با صرف هزینه ای مناسب، بهترین محصول ممکن را خریداری نمایید.

راهنمای خرید فرش

در بازار پرهیاهوی فرش ماشینی انتخاب فرش و برند مناسب امری دشوار به نظر می رسد. خصوصاً آن که هنگام خرید فرش با دریایی از اصطلاحات تخصصی روبرو می شوید. هنگامی که برای خرید فرش به فروشگاه های عرضه این محصول مراجعه می کنید نخستین سوال آن است که شانه و تراکم و ابعاد مورد نظر شما چیست؟

به همین علت است که پیش از خرید فرش لازم است راهنمای خرید فرش را مطالعه کرده و با معروف ترین برند فرش آشنا شوید. این موضوع به شما کمک می کند تا فرش مورد نظر خود را به آسانی از میان خیل عظیم فرش های موجود در بازار پیدا کنید.

برندهای متفرقه را فراموش کنید!

رشد صنعت فرش ماشینی در سالیان اخیر بسیار افزایش پیدا کرده و یک فضای رقابتی زیاد بین تولیدکنندگان فرش ماشینی شکل گرفته است. این امر موجب شده است تا کارخانجات کوچک و بی کیفیت تعطیل شده و جای خود را به برندهای بزرگ تر بدهند.

به همین علت امروزه به میزان کم تری شاهد وجود فرش های نامرغوب و با کیفیت پایین در بازار فرش هستیم؛ اما با این حال افراد و برند هایی هستند که فرش های بدون کیفیت را با قیمت های بالا به فروش می رسانند. برندهای معروف از ماشین آلات با تکنولوژی بالا برای بافت فرش ماشینی استفاده می نمایند. به همین علت باید از نخ های با کیفیت استفاده نمایند تا نیاز این ماشین آلات را پاسخگو باشند.

به قیمت فرش مورد نظر توجه نمایید!

ممکن است با مراجعه به بازار فرش و فروشگاه های عرضه کننده آن با قیمت های ارزان فرش مواجه شوید و یا آن که تخفیفات عجیب و غریب این فروشگاه ها نظر شما را جلب نماید. بهتر است بدانید که هیچ ارزانی بی علت نبوده و در این زمان است که فروشنده سود خود را به کیفیت محصول ترجیح می دهد.

در بیشتر موارد ارزان بودن قیمت فرش ها به علت فروش نرفتن آن ها برای مدت طولانی بوده و یا آن که فرش مورد نظر از کیفیت کافی برخوردار نمی باشد. به علاوه طرح و نقش قدیمی فرش نیز می ‌تواند از جمله عواملی باشد که سبب تخفیف خوردن آن می گردد. بنابراین بهتر است که پیش از خرید علت تخفیف را جویا شوید.

برترین برندهای فرش ماشینی ایران

انتخاب برترین برندهای فرش ایران در حالی که کارخانجات معروف بسیاری وجود دارند که با کیفیت ترین فرش ها را بافته و عرضه می‌ نمایند امری دشوار است. لازم به ذکر است که در ایران حدود ۶۰۰ کارخانه تولید فرش وجود دارد که علاوه بر تامین نیازهای داخل کشور سالانه حدود ۳۵۰ میلیون دلار صادرات فرش دارند.

برندهای معتبر و محبوب بسیاری وجود دارد که حتی نام آن ها به گوش شما نخورده است. علت این امر را می ‌توان در فروش این کارخانه ها به فروشندگان قوی دانست. چنان چه اطلاعات دقیقی در خصوص معروف ترین برند فرش ندارید بهتر است که تردید را کنار گذاشته و از برندهای مشهور که به شرح زیر هستند فرش مورد نظر خود را خریداری نمایید.

لیست معروف ترین برندهای فرش

معروف ترین برندهای فرش در ایران به شرح زیر هستند:

  • فرش مشهد
  • فرش نگین مشهد
  • فرش زمرد مشهد
  • فرش مشهد اردهال
  • فرش الماس کویر
  • فرش خاطره
  • فرش ستاره کویر
  • فرش ساوین
  • فرش قیطران
  • فرش قالی سلیمان

آیا گارانتی فرش مهم است؟

یکی از خدماتی که در سالیان اخیر توسط فروشگاه های مختلف ارائه می شود گارانتی های چند ساله برای فرش های مختلف هستند. این موضوع یکی از راهکارهایی است که اطمینان خاطر را برای مشتری به ارمغان می آورد. در صورتی که برای خرید فرش به فروشگاه مراجعه نمایید از بین فرش هایی با قیمت یکسان فرشی را انتخاب می کنید که دارای گارانتی است.

اگر همان هر چه مورد نظر را فروشگاه دیگر با قیمت ارزان تر و بدون گارانتی مشاهده نمودید نگران نباشید! زیرا که شما یک فرش ماشینی با کیفیت از معروف ترین برندهای فرش ایرانی را خریداری نموده اید که دارای گارانتی بوده و در صورت بروز مشکل می توانید خدمات پس از فروش دریافت کنید.

از کجا فرش بخریم؟

اکنون که متوجه اهمیت خرید فرش با کیفیت شده اید، این سوال پیش می آید که از کجا فرش بخریم که معتبر بوده و از کیفیت کافی برخوردار باشد؟ برای خرید فرش به فروشگاه هایی اعتماد نمایید که در زمینه ارائه معروف ترین برندهای فرش مشغول به فعالیت بوده و رضایت مشتریان خود را کسب نموده اند.

بهتر است بیخیال خرید فرش از مراکز و افراد شوید که دارای تبلیغات و تخفیف های ارائه شده ساختگی و گول زننده می باشند. فروشگاه فرش شادرخ با سابقه طولانی در زمینه فروش انواع با کیفیت ترین فرش های معتبر ایران در ارائه خدمات به شما هم وطنان عزیز آماده می باشد. با خرید فرش از این مرکز تفاوتی ندارد که در کجای ایران ساکن هستید! در هر صورت فرش انتخاب شده به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

خدمات ارائه شده توسط فروشگاه فرش شادرخ

زیبایی متفاوت را می توان در گروه صنعتی شاهرخ کویر کاشان پیدا کرد. اصیل ترین طرح و رنگ های ایرانی در تار و پود فرش های این گروه صنعتی بافته شده و ترکیبی از زیبایی و اصالت را می توان در این فرش ها مشاهده نمود.

از مهم ترین خدماتی که فروشگاه اینترنتی فرش شادرخ ارائه می ‌دهد می‌ توان به فروش اقساطی اشاره کرد که برای حمایت از هموطنان در نظر گرفته شده است. قیمت مناسب انواع فرش های ایرانی را می توان در این فروشگاه احساس کرده و ارسال رایگان آن راحتی شما را سبب می گردد.

سخن پایانی

خرید فرش ایرانی با کیفیت و اصیل نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون منزل شما داشته و می تواند احساس طراوت و تازگی را در سراسر منزل شما بپراکند. سلامتی شما در گرو انتخاب یک فرش با کیفیت است. برای خرید یک فرش یا خرید عمده فرش با کیفیت به معروف ترین برندهای فرش اعتماد کنید!

دکمه بازگشت به بالا