فیلم و هنرکسب و کار های برتر ایجی مارکت

سریال گناه فرشته : شهاب حسینی و یک درام جذاب در فیلیمو

هنوز جزئیات زیادی درباره سریال گناه فرشته گفته نشده ولی تنها جمله ای که در خلاصه داستان این سریال در وبسایت رسمی فیلیمو منتشر شده این است که : « آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می سوزونه، چیزی موندنی باشه می مونه ».

شما میتوانید برای دانلود سریال گناه فرشته به وبسایت فیلیمو مراجعه بفرمایید.

زمان پخش سریال گناه فرشته حامد عنقا از فیلیمو

ساعت 8 صبح جمعه یکم دی ماه 1402 و در اولین روز از زمستان، اولین قسمت سریال گناه فرشته به طور اختصاصی از وبسایت فیلیمو منتشر می شود پس باید تا آن موقع منتظر این درام پرتعلیق باشیم.

بازیگران و عوامل سریال گناه فرشته

ازین سریال چند عکس به طور رسمی پخش شده که از همان عکس ها می توان بازیگر ها را حدس زد (عکس ها را ما در همین مقاله برای شما قرار داده ایم ) ، بازیگران این سریال حامد عنقا این ستاره ها هستند؛ امیر آقایی، شهاب حسینی، لادن مستوفی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی و پردیس پورعابدینی.

تهیه کننده، نویسنده و کارگردان:  حامد عنقا

 فیلمبردار:  زنده یاد مرتضی پورصمدی

درباره حامد عنقا کارگردان سریال گناه فرشته

حامد عنقا با پیشینه حضور در رسانه های سینمایی در مقام سردبیر روزنامه و مجله پا به عرصه فیلمنامه نویسی گذاشت و نزدیک به 2 دهه است در سینما و تلویزیون مشغول فعالیت است. اولین سریال های نمایش خانگی با نویسندگی حامد عنقا تولید شد. سریال قلب یخی که در 3 فصل تولید شد با ایده اولیه حامد عنقا و نگارش فصل اول آن با کارگردانی محمدحسین لطیفی وارد نمایش خانگی شد. در سال هایی که هنوز نمایش خانگی صاحب رسانه های متحد نبود و عرضه محصولات به صورت DVD صورت می گرفت قلب یخی به یکی از سریال های محبوب تبدیل شده بود.

حامد عنقا در مقام نویسنده همواره سعی کرده است آثاری را به نگارش دربیاورد که نبض اصلی جامعه درون آن جریان داشته باشد. توجه به ماجراها و اتفاق های روز و هوشیاری او در بازنمایی رخدادهای روز جامعه از او نویسنده باهوش و فرصت شناس ساخته است. ویژگی دیگر در آثار حامد عنقا در مقام تهیه کننده و نویسنده توجه او به اصول انسانی و معنویت است.

اساسا در تمامی آثاری که او به نگارش در آورده در مقابل سیاهی های شخصیت های منفی همواره یک الگوی انسانی درست و ایده آل برای نشان دادن به مخاطب دارد. موتیف اصلی آثار عنقا شخصیتی به نام حامد تهرانی است. عنقا مانند فیلمساز قدیمی سینمای ایران فریدون جیرانی که در آثارش همواره شخصیت مشرقی یکی از قهرمان های قصه است عنقا نیز از حامد تهرانی به عنوان قهرمانی که در متن درام حضور دارد استفاده می کند.

نگارش سریال های پرمخاطبی چون پدر، نردبان آسمان، تنهایی لیلا، انقلاب زیبا و بر سر دو راهی از جمله فعالیت های عنقا در تلویزیون بود. حالا این نویسنده مطرح سریال های پرمخاطب که آخرین تجربه تولید و نویسندگی اش به سریال آقازاده می رسد در نخستین تجربه کارگردانی سریال، گناه فرشته را تولید کرده است که می تواند سرآغاز خوبی برای سنجش او در مقام کارگردان باشد.

شهاب حسینی بازیگر گناه فرشته

شهاب حسینی در نمایش خانگی بازیگر گزیده کاری است. او بعد از بازی در سریال شهرزاد چند سالی تمرکز اصلی اش را روی سینما گذاشته بود و با بازی در نقش سرگرد مشکات در سریال «پوست شیر» باز هم عیار بازیگری خودش را نشان داد. ویژگی های بازیگری حسینی از آن جهت قابل توجه است که در هر نقشی که ظاهر می شود کاملا ابعاد و مختصات آن نقش را از آنِ خود می کند.

درک بالای حسینی از تمامی شخصیت هایی که بازی کرده است او را در میان بازیگران یگانه کرده است. توجه به جزئیات و نگاه نافذ در بازیگری و پیدا کردن رابطه علی و معلولی میان آنچه که بازی می کند با آنچه که دریافت کرده است باعث شده کارنامه بازیگری او سرشار از نقش های ماندگار شود. از حجت در «جدایی نادر از سیمین» تا احمد در «درباره الی» و قباد در سریال «شهرزاد». حالا شهاب حسینی در سریال گناه فرشته نقش متفاوتی را بازی می کند که قطعا می تواند مخاطب پیگیر بازی های او را غافلگیر کند.

چند نکته درباره سریال جدید حامد عنقا

  • مرتضی پورصمدی فیلمبردار مطرح سینمای ایران در میانه فیلمبرداری این سریال به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت.
  • شهاب حسینی بعد از تجربه بازی در سریال شهرزاد و سریال پوست شیر در سومین حضور خود در نمایش خانگی، در نقش اصلی سریال گناه فرشته حضور دارد.
  • حامد عنقا که بیشترین همکاری با کارگردان را با بهرنگ توفیقی و محمدحسین لطیفی در کارنامه دارد، حالا اولین تجربه سریال سازی را پشت سر می گذارد.
  • در یک رسم قدیمی، زمان طلایی پلتفرم ها، جمعه هاست. روزی که همه می توانند سریال را در کوتاه ترین فاصله با زمان انتشار، تماشا کنند. زمان انتشار این سریال هم جمعه 8 صبح در نظر گرفته شده است.

رونمایی از لوگوی سریال گناه فرشته

در آستانه پخش سریال «گناه فرشته» به نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا، از لوگوی این سریال رونمایی شد؛ این لوگو توسط «مهدی میرباقری» گرافیست و نقاش مدرنیست مطرح کشور که پیش از این لوگو «آقازاده» را نیز طراحی کرده بود، آماده شده است.

نشان نوشته سریال در قالب تایپوگرافی نستعلیق طراحی شده و به سادگی با یک رد خون غلیظ به اتفاقاتی که خواهید دید اشاره دارد. میرباقری طراح گرافیک و مدیر هنری تبلیغات سریال های آقازاده، جیران… و مدیر هنری و تبلیغات 3 دوره جشنواره فیلم فجر، فیلم سلامت، فیلم تصویر دهم و… بوده است.

«نویسنده : مجید عباس نژاد»

دکمه بازگشت به بالا