اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

معرفی مدل فرش جدید سال 1402

رنگ فرش سال 1402 چیست؟

برخی چیزها، مانند یک فرش طرح افشان خوش رنگ وآب، هرگز از مد نمی افتد. همچنین احساس مطبوع یک فرش نرم و راحت زیر پای  برهنه یک حس ماندگار است. پس از یک روز طولانی که روی پاهای خود ایستاده اید، زمانی که کفش های خود را درمی آورید، نشستن و راه رفتن روی فرش حس خوبی به شما می دهد. فرش از اجزای اصلی هر خانه ای است که برخی رنگ ها و مدل های فرش نیز در زمان خاصی مد می شوند. آیا شما هم این سؤال را در ذهن دارید که در سال 1402 یا 2023 قرار است چه مدل فرشی مورد استقبال قرار گیرد و به اصطلاح مد شود؟ ما در این مقاله در تلاش هستیم که شما را با رنگ فرش سال آشنا کنیم. شما بعد از خواندن این مقاله می توانید فرشی را خریداری کنید که مطابق با مد باشد و با دکوراسیون شما نیز هماهنگ شود.

رنگ فرش سال 1402

فرش  در سال 1402 یا 2023توجه بیشتری را نسبت به سایر کف پوش ها به سوی خود جلب خواهند کرد. همچنین مدل ها و رنگ های آنها نیز نسبت به سال های گذشته جذاب تر و پرطرف دارتر می شوند. در حال حاضر تمرکز روی فرش و مدل ها و رنگ های متنوع آن است. برخی از مدل های فرش همیشه زیبا و ماندگار هستند. برخی دیگر به شجاعت جهت انتخاب نیاز دارند، اما همه آنها برای شما حساس آرامش، زیبایی، دنج بودن و گرما را به ارمغان می آورند. در ادامه به معرفی رنگ هایی که درسال جدید استفاده بیشتری دارند می پردازیم.

فرش های رنگ روشن

از فرش ماشینی خود به عنوان عاملی برای افزودن رنگ و حس جدید به فضای منزل خود استفاده کنید. رنگ های روشن فرش آتنا مثل نقره ای، بژ و صدفی جزو پرطرف دارترین رنگ ها برای فرش در سال جدید هستند. این رنگ ها گرمای آفتابی را به اتاق می افزایند. فرش هایی به رنگ کرم، نقره ای و صدفی به همراه مبلمان و سایر لوازم جانبی، یک طرح منسجم را ایجاد خواهند کرد. لازم به ذکر است که اگر سالن پذیرایی شما کوچک است، بهتر است از فرش هایی با رنگ های صدفی و نقره ای استفاده کنید. همچنین رنگ های مذکور به راحتی با هر رنگ مبلمان و اثاثیه ای سِت خواهند شد.

رنگ فرش سال، فرش صدفی

فرش فانتزی صدفی در چند سال گذشته طرف داران زیادی را به خود جلب کرده است. اکثر افراد برای فرش جهیزیه این رنگ را انتخاب می کنند. دلیل آن این است که ماهیت رنگ صدفی به گونه ای است که علاوه بر اینکه با دکوراسیون رنگ روشن ست می شود؛ بلکه با دکوراسیون رنگ تیره نیز هماهنگ است. اگر از مبلمانی با رنگ های کرم و یا قهوه ای در کنار این رنگ فرش ها استفاده کنید، ترکیب رنگی جذابی ایجاد خواهد شد.

یکی از مزایای خرید فرش صدفی رنگ این است که خانه های کوچک آپارتمانی را پرنور و پرانرژی می کند. خاصیت فرش های رنگ روشن این است که فضای خانه را بزرگ تر نشان می دهند و برای آپارتمان های نقلی انتخاب خوبی هستند. همان طور که ذکر کردیم این فرش ها با هر دکوراسیونی هماهنگ می شوند و به دلیل روشن بودن رنگ زمینه آن، طرح های موجود در فرش، بهتر به چشم می خورند.

فرش نقره ای رنگ

فرش نقره ای رنگ به فرش سیلور نیز مشهور است. نقره ای یکی از محبوب ترین رنگ ها برای فرش و موکت از گذشته تا کنون بوده است. یکی از مؤثرترین نکات در ایجاد حس آرامش، توجه به رنگ فرش در منزل است. رنگ نقره ای احساس آرامش و سکون را به فرد القا می کند. همچنین جزو رنگ های خنثی است که با هر رنگی هماهنگ خواهد شد. فرش ماشینی نقره ای انتخابی مناسب برای منزل شما خواهد بود. پس نقره ای هم جزو رنگ فرش سال است و رنگی است که هیچگاه از مد نمی افتد.

رنگ بژ روشن

بژ یکی از محبوب ترین رنگ ها برای انتخاب  فرش است و دلیل خوبی هم برای آن وجود دارد. این رنگ بدون درنظرگرفتن رنگ مبلمان یا دکور، در اکثر سبک های دکوراسیون اتاق کاملاً کاربردی است. علی رغم اینکه رنگی تا حدودی ساده و بدون ریسک است، اما یک انتخاب کلاسیک برای کسانی است که نگران این هستند که فرش آنها چقدر با خریدهای بعدی یا طراحی مجدد دکوراسیون، مطابقت خواهد داشت. اگر از آن دسته افرادی هستید که می توانید وسایل اطراف خود را مدام تغییر دهید، رنگ بژ روشن بهترین رنگی است که با هر چیزی سازگار است.

فرش سفید رنگ

فرش سفید یک رنگ کلاسیک است که یکی از محبوب ترین رنگ های فرش در سال 1402 خواهد بود. به خاطر داشته باشید که فرش های سفید در خانه هایی با تم های رنگ طبیعی تیره تر، مناسب هستند. چه با دیوار آبی مایل به سرمه ای یا مبلمان قهوه ای تیره، رنگ سفید به تعادل رنگ اتاق ها کمک می کند تا احساس خوشایندتری داشته باشید. البته عیب فرش های سفیدرنگ، کثیف شدن سریع آنها می تواند باشد.

رنگ فرش سال، خرید فرش های دودی و خاکستری

یکی از نکات مهم در استفاده از ترکیب رنگ ها برای داشتن یک خانه راحت و دنج،به کارگیری رنگ هایی است که به شما احساس آرامش  می دهند. رنگ خاکستری گرم، تم رنگ قهوه ای ملایمی دارد. همچنین تعادل کاملی از رنگ های خنثی تیره و ترکیب رنگ های گرم است تا شما را در حالت آرامش قرار دهند. این رنگ با انواع گوناگون طراحی داخلی مطابقت دارد و درعین حال سبک منحصربه فردی را ارائه می دهد. به همین دلیل، فرش های دودی در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی به بازار عرضه می شوند.

در روان شناسی رنگ ها دودی رنگی آرام بخش است. استفاده از فرش ماشینی دودی در دکوراسیون سالن پذیرایی، زیبایی خاص توأم با وقار و سنگینی به سالن پذیرایی شما خواهد بخشید. این رنگ فرش معمولاً با همه رنگ ها چه رنگ سرد و چه رنگ گرم سِت می شود. یکی از نکات مثبت فرش های دودی این است که چرک و لکه ها را نشان نمی دهند و همچنین تمیزکردن و شستن آنها نیز بسیار راحت تر از سایر فرش ها است. این فرش ها برای خانواده هایی که فرزند کوچک و یا حیوان خانگی دارند انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

اکثر طراحان داخلی برجسته معتقدند که رنگ فرش سال 2023 رنگ های متمایل به نقره ای و خاکستری است. باتوجه به اینکه رنگ Viva Magenta رنگ سال اعلام شده، شاید خیلی از شما تمایل به خرید پرده، مبلمان و یا سایر وسایل منزل از این رنگ داشته باشید. پس ذکر این نکته ضروری است که رنگ های دودی، طوسی، نقره ای و خاکستری، همیشه بهترین مکمل برای رنگ صورتی و سرخابی (Viva Magenta) هستند. ترکیب این دو گروه رنگ با هم به منزل شما ظاهری خاص و شاد می دهد. به جرات می توان گفت که بهترین و پرطرف دارترین رنگ فرش برای سال 1402، رنگ هاییمثل دودی، نقره ای و صدفی است.

رنگ های زمینی، رنگ فرش سال 1402!

در سال آینده به رنگ های طبیعی گرم سلام کنید. انتظار داریم که رنگ های خاکی زیادی (مانند سبز زیتونی، زرد طلایی، رنگ گرم و رنگ های رسی) ببینیم که همیشه به ایجاد فضایی قابل دسترس، گرم و خاص کمک می کنند. رنگ های مرجانی، سبز و آبی، همراه با رنگ های خنثی خاکی هماهنگی خوبی خواهند داشت. این رنگ ها باعث می شوند ما احساس امنیت، آرامش و انرژی کنیم و با توان کامل برای یک سال جدید آماده شویم.

فرش پتینه

فرش پتینه را می توان یکی از انواع بی نظیر فرش دانست که طرفداران زیادی در علاقه مندان دکوراسیون داخلی دارد. زیبایی فوق العاده فرش طرح پتینه سبب شده تا خانواده ها از آن برای زینت بخشیدن به اتاق نشیمن یا آشپزخانه خود استفاده کنند. برای مشاهده مدل های متنوعی از این نوع فرش می توانید از وب سایت ماهور مارکت دیدن فرمایید.

معرفی فرش طرح پتینه

در طراحی قالی پتینه از 8 رنگ مختلف استفاده شده است؛ همین امر سبب شده تا قیمت فرش پتینه 9 متری قدری بالا برود. از فرش مدل پتینه می توان برای فضاهایی نظیر اتاق خواب، آشپزخانه پذیرایی یا محل کار استفاده کرد. به شما اطمینان می دهیم که هر فضایی با بکارگیری پتینه فرش ظاهری اشرافی به خود می گیرد. فرش پتینه طوسی به شکل مستطیل طراحی می شود تا ساده تر در دکوراسیون خانه شما مورد استفاده قرار بگیرد. قالی طرح پتینه در دسته فرش های اتاق خواب، گل برجسته، مدرن و فانتزی و وینتیج قرار می گیرد.

قیمت فرش پتینه 6 متری با توجه به تراکم طولی 3600 آن، قیمتی منصفانه خواهد بود. فرش پتینه پودی از جنس پلی استر پنبه دارد. این فرش در دیجی کالا 1200 شانه داشته و به خوبی قادر است تا انتظارات شما را برآورده سازد.

فرش مدل پتینه چیست؟

آیا شما هم از دوستداران اشیاء قدیمی و عتیقه مانند هستید؟ پس حتماً از مدل فرش پتینه خوش تان خواهد آمد. خوشبختانه قیمت فرش پتینه به اندازه فرش های قدیمی واقعی، بالا نیست. در حقیقت می توان گفت که فرش پتینه مدرن پس از پشت سر گذاشتن برخی مراحل خاص، کاهش رنگ داشته و ظاهری قدیمی به خود می گیرد. قیمت فرش پتینه دیجی کالا به موارد زیادی وابسته است و نمی توان به سادگی در رابطه با آن نظر داد. فرش های پتینه به دلیل ظاهر کهنه شان، بیشتر در دکوراسیون های کلاسیک به کار می روند. البته می توانید فرش طرح پتینه ای را در هر فضایی استفاده کنید.

ویژگی های قالی پتینه

برخی افراد به دلیل داشتن فرزند کوچک در خانه یا حساسیت های خاص، به دنبال فرشی بدون پرز و ضدآلرژی می گردند. مدل فرش های پتینه به دلیل بدون پرز و ضدآلرژی بودن می توانند گزینه مناسبی برای این افراد باشند. تصور کنید که فرش پتینه 9 متری را با خیالی راحت در اتاق کودکتان قرار می دهید و دیگر نیازی نیست تا نگران حساسیت او باشید. از طرفی طرح پتینه فرش کاملاً قابل شستشو بوده و هرگز رنگ خود را از دست نمی دهد.

فرش خوب را از کجا بخریم؟

انتخاب فرش ماشینی کافی نیست، اگر به دنبال فروشگاه فرش ماشینی که مجموعه متنوعی از فرش ها بر اساس رنگ و طرح و سلیقه خود هستید، ما فروشگاه ماهور مارکت را معرفی می کنیم، شما با مراجعه به سایت ماهور مارکت، می توانید کلکسیونی از طرح های متنوع وزیبای فرش را ببینید و هم به صورت اینترنتی خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا