اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

راهنمای انتخاب فرش سجاده ای برای مسجد از سجاده کارپت کاشان

راهنمای انتخاب فرش سجاده ای برای مسجد از سجاده کارپت کاشان: از کجا فرش سجاده ای ارزان تهیه کنیم؟ ما می دانیم که در این شرایط نامناسب اقتصادی تهیه فرش سجاده ای و مفروش کردن مساجد برای هیئت امنا بسیار سخت است و مسجدی ها با بودجه محدودی که دارند، توان پرداخت مبالغ هنگفت و بالا را ندارند.

معمولا دو گروه به دنبال قیمت فرش سجاده ای ارزان هستند

– کسانی که به دلیل عدم داشتن توان مالی بالا و بودجه زیاد برای خرید سجاده فرش قصد تهیه فرش با قیمت پایین دارند.

– افرادی که فرش نمازخانه با کیفیت می خواهند اما با قیمتی ارزان و مناسب. واقعیت این است که خرید سجاده فرش ارزان با قیمت بسیار پایین امری غیرممکن است. چرا که سجاده فرش های با کیفیت، جنس نخشان مرغوب بوده و شانه و تراکم خوب و مناسبی دارند. بنابراین لازم است بدانیم فرش با دوام و مقاوم را با قیمت پایین نمی توان تهیه کرد.

انتخاب فرش سجاده ای ارزان با کوتاه کردن دست واسطه ها

  • اگر می خواهید قیمت فرش سجاده ارزان را داشته باشید، لازم است بدانید بزرگ ترین سد و مانع، وجود دلال ها  و واسطه هایی است که به دنبال منفعت خود هستند و نه همدلی و درک شما. خوب است پیش از هر چیز، به دنبال خرید بی واسطه و مستقیم از درب کارخانه باشید تا بتوانید مبلغ کمتری را پرداخت کنید. برای خرید متراژهای بالا و مفروش کردن فضاهای عظیم، حتی چند هزارتومان قیمت پایین تر برای هر متر مربع هم می تواند در تعیین قیمت نهایی بسیار موثر و چشمگیر باشد.
  • نکته بعد این است که بسیاری از کارخانه های تولید فرش ماشینی، به طور تخصصی فرش مسجد، سجاده فرش، فرش تشریفات یا فرش رولی تولید نمی کنند و اگر به آنها سجاده فرش سفارش بدهید به دلیل خارج شدن از نظم و روال معمول، ممکن است هزینه بالاتری از شما دریافت کنند. پس بهتر است به سراغ کارخانه هیای بروید که به صورت تخصصی فرش سجاده ای تولید می کنند.

لیست قیمت فرش سجاده ای ارزان و گران

جنس نخ فرش سجاده ای تعداد شانه و تراکم قیمت فرش مسجد(برای هر متر مربع) درجه‌ی کیفی فرش
بی سی اف شانه و تراکم پایین تماس بگیرید: 09133617256 بسیار ضعیف
پلی استر 440 شانه تماس بگیرید: 09133617256 ضعیف
پلی استر 500 شانه تماس بگیرید: 09133617256 نسبتا ضعیف
صد در صد اکرولیک 500 شانه تراکم پایین تماس بگیرید: 09133617256 متوسط روبه پایین
صد در صد اکرولیک 500 شانه تراکم بالا تماس بگیرید: 09133617256 متوسط روبه بالا
صد در صد اکرولیک 700 شانه تراکم پایین تماس بگیرید: 09133617256 خوب
صد در صد اکرولیک 700 شانه تراکم بالا تماس بگیرید: 09133617256 عالی

البته این لیست به این معنا نیست که برای مثال فرش سجاده ای اکرولیک، 500 شانه کیفیت لازم را ندارد، اتفاقا بسیاری از مساجد فرش 500 شانه تهیه کرده اند و بسیار هم راضی هستند. اما انتخاب جنس نخ، شانه و تراکم بسته به بودجه و  سلیقه هر خریدار متفاوت است.

جنس نخ فرش سجاده ای ارزان

نخ بی سی اف:  معمولا برای متراژهای بسیار بالا و غالبا برای صادرات به کشورهایی چون افغانستان و پاکستان از این نوع نخ استفاده می شود. این نوع نخ برای مساجد و نمازخانه های کوچک پیشنهاد نمی شود، چرا که در کوتاه مدت از بین رفته و سفت و کوبیده می شود.

از ویژگیهای این نوع نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– بدون پرز بودن

– مقاوم در برابر رطوبت

– قیمت ارزان

و از ویژگیهای منفی:

– نرم و لطیف نبودن

– کوبیده شدن در درازمدت

– عمر کوتاه

نخ پلی استر: کسانی که بودجه متوسطی دارند و البته متراژهایی نسبتا بالا، انتخاب نخ پلی استر برایشان خوب است. چون کیفیتی متوسط داشته و عمر معمولی هم دارند. قیمت ارزان این نوع نخ هم بسیاری را ترغیب به خرید می کند.

مزایا:

– بدون پرز

– درخشنده بودن و روشنی

– نسبتا مقاوم

معایب:

– سفت بودن

– کوبیده شدن در درازمدت

– عمری نسبتا کوتاه

نخ اکرولیک: این نوع نخ به دلیل کیفیت بسیار بالا طبیعتا قیمت بالایی هم نسبت به سایر الیاف دارد. بنابراین اگر به دنبال سجاده فرش با قیمت ارزان هستید این نوع نخ را به شما پیشنهاد نمی دهیم.

مزایا:

– نرمی و لطافت خوب برای نمازگزاران

– عدم کوبیدگی

– مقاوم در برابر گرما و حرارت

– دارای عمری طولانی

انتخاب فرش سجاده ای برای مسجد از سجاده کارپت کاشان، معتبرترین شرکت تولید کننده فرش برای مسجد در ایران می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت فرش سجاده ای ارزان می توانید با مشاورین متخصص شرکت محراب نقش کاشان با مدیریت آقای مهندس سلمانی : 09133617256 در ارتباط باشید و خریدی بدون دغدغه و آسان را تجربه کنید.

 

منبع: فرش سجاده ای (https://sajadecarpet.com)

دکمه بازگشت به بالا