هواوی نوا 13 لایت با پشتیبانی از شارژر 66 واتی به زودی معرفی می شود


برخی از جزئیات کلیدی هواوی نوا 13 لایت به بیرون درز کرده است. انتظار می رود که سری نوا 13، این تلفن های هوشمند میان رده پریمیوم آینده هواوی، به زودی در کشور چین معرفی شوند.

هواوی نوا 13 لایت با پشتیبانی از شارژر 66 واتی به زودی معرفی می شود

چندی پیش، شاهد یک گوشی هواوی با شماره مدل PSD-AL00 در میان داده های گواهینامه 3C بودیم. انتظار می رفت که این دستگاه از سری نوا 13 باشد، اما مدل دقیق آن مشخص نبود. در حال حاضر اما گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می دهد این تلفن هوشمند، جانشین هواوی نوا 12 لایت خواهد بود. Nova 12 Lite ارزان ترین گوشی در میان تلفن های هوشمند میان رده پریمیوم هواوی بود.

Huawei Nova 12 Lite

بر خلاف نسل قبل که یک گوشی 4G بود، انتظار می رود که نوا 13 لایت به تراشه 5G کرین مجهز شود. می توانیم انتظار داشته باشیم که Nova 13 استاندارد و Nova 13 Pro به همراه Nova 13 Ultra از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کنند. برخلاف نوا 12 لایت که از تراشه Snapdragon 778G برخوردار بود، انتظار می رود که نوا 13 لایت به تراشه Kirin 5G مجهز شود. احتمالا این تلفن های هوشمند آینده هواوی در اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

بر اساس داده های گواهینامه 3C، انتظار می رود که Nova 13 Lite از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کند. به عبارت دیگر، احتمالا نسخه های گران قیمت تر Pro و Ultra از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی خواهند کرد. این دو مدل دارای فناوری دوربین با دیافراگم متغیر نیز خواهند بود. در حال حاضر، هنوز مطمئن نیستیم که آیا هواوی سری نوا 13 را در سال 2024 در بازار های جهانی عرضه خواهد کرد یا نه.

به نظر می رسد که رونمایی سری Nova 13 تا جولای 2024 به تعویق افتاده است. شایعه شده است که Nova 13 Pro و Nova 13 Ultra به تراشه Kirin 9010 مجهز شده و دارای فناوری تصویربرداری XMAGE هستند. اطلاعات مذکور، تمام آن چیزی است که درباره این سری از گوشی های میان رده پریمیوم آینده هواوی می دانیم. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

رونمایی سری نوا 13 هواوی تا اوایل تابستان به تعویق افتاد

نظر شما درباره هواوی نوا 13 لایت چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا