عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

کدام هود ایرانی بهتر است؟

بهترین برند هود یا هودهای ایرانی کدام است؟ بهترین مارک هود ایرانی کدام مارک است؟بهترین مدل هود ایرانی در بین برندها کدام است؟بهترین هود آشپزخانه ایرانی چیست؟ بهترین هود ایرانی چیست؟قیمت بهترین هود ایرانی چند است؟ در ادامه برای اطلاع از نحوه انتخاب هود صنعتی آشپزخانه، قیمت هود صنعتی آشپزخانه یا سایر اماکن مورد نیاز خود با ما همراه باشید.

شاید همه این سوالات برای شما که بخواهید یک هود ایرانی بخرید پیش آمده باشد. قراراست این سوالات در این سری از مقاله ها که مربوط به هود های ایرانی می شود را پاسخ دهیم سوالاتی که مربوط به قیمت هود ومقایسه بین مدل های هود میشود را درمقالات بعدی اشاره میکنیم اما اگر جواب سوالات بالا را میخواهید در این مقاله با ما همراه باشید.

اصلا چرا هود ایرانی؟

یکی از زمینه هایی که در کشورمان در این چند سال پیشرفت خوبی داشته ایم که حتی به کشورهای اروپایی هم صادرات داریم در زمینه تولید لوازم آشپزخانه مثل هود و سینک و گاز بوده است و این یعنی لوازم آشپزخانه بخصوص هود های ایرانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و استاندارد های جهانی را دارا می باشند و میتوانند در بازار جهانی هم رقابت کنند مثلا هود کن در ترکیه با برندهای ترکیه ای مثل: هودهای لتو و هود های فرامکو  رقابت میکنند نه تنها در این ضمینه بلکه در زمینه های های دیگر مثل اجاق گاز، سینک ظرفشویی و فرهای اشپزخانه رقابت نزدیکی دارند.

نه تنها برند کن بلکه برندهای اخوان، استیل البرز،بیمکث، داتیس ، همه اینها در بازار های جهانی با برند های نام آشنای جهان در حال رقابت هستند این یعنی که در این زمینه صنعت کشور ما به رشد خوب ولی نه در حد ایده آل رسیده است.

خدمات پس از فروش:

عاقلانه هست که ما کالایی را انتخاب نماییم که خدمات پس از فروش خوبی داشته و اگه یه روزی به تعمیر نیاز پیدا کرد قطعات اون محصول راحت پیدا بشه و مثلا با یه تلفن بتونیم تعمیر کار خود اون شرکت و داخل خونه بیاریم تا ببین مشکل کار کجاست. به عنوان مثال هودهای استیل البرز(یا بقیه برندهای داخلی تفاوتی ندارد) در زمان نصب از شرکت یک نصاب برای شما می اید که هود را به طور رایگان برای شما نصب میکند شاید با خودتا بگویید این موضوع برای برند های خارجی هم صدق میکند بله این حرف درست است.

اما باید از شما این سوالات را بپرسم که ایا برندهای خارجی در زمان خرابی و مشکل پیدا کردن قطعه با توجه به تحریم ها و نبود این قطعات یا کمبود انها در بازا بازهم در دسترس هستند؟؟؟به نظر شما بهتر نیست از برندی خریداری کنید که کشور مبدا آن کشور سکونت خود شماست که دسترسی و سهولت خدمات پس از فروش بهتر باشد؟؟؟

کمک به اقتصاد کشور و حمایت از تولید داخلی:

شاید همه کسانی که این مقاله را میخوانند داستان دمپایی که ژاپنی ها بعد از جنگ جهانی را پوشیدند بدانند که انها تا بازگشایی اولین کارخانه تولید کفش یا دمپایی یا کتانی در کشور خود از جنس خارجی استفاده نکردند و بعد از باز گشایی ان کارخانه چیزی به جز دمپایی های ان کارخانه را نپوشیدند.

تازه این اغاز ماجرا بود دمپایی های تولید داخل ژاپن بسیار بی کیفیت بود و انها انقدر از ان حمایت کردند تا توانستند به تولید خوب و با کیفیت حتی برای صادرات برسند که امروزه ژاپن پیشرو و بهترین تولید کننده در کفش های دیجیتالی هست کفش هایی که با راه رفتن تلفن همراه شما را شارژ میکند و یا خودشان جفت میشوند و کلی چیز های دیگر که باعث شده انها از بهترین های این صنعت باشند و مالک برندهایی چون وای تری، اسیکس، و نینوس باشند و در این صنعت پیشرو باشند.

اما ما در ایران میخواهیم از تولیداتی حمایت کنیم که استانداردهای جهانی را دارند و لازم نیست از هودهای بی کیفیت ایرانی استفاده کنیم از بهترین هود های ایرانی استفاده میکنیم که به جرعت میتوان گفت بهترین استاندارد های جهانی را دارند.

بهترین هود ایرانی چیست؟

همانطور که گفتیم هودهای ایرانی در سطح استاندارد های جهانی از سطح خوبی از کار برخوردارند و قابل رقابت در بازار جهانی هستند اما در این بین به مارک های هود ایرانی اشاره میکنیم که از نظر تیم هودینگ با توجه به پارامتر های موجود(شامل کیفیت، خدمات پس از فروش، قیمت، تعداد نمایندگی های فروش و خدمات در کل کشور، محبوبیت بین هموطنان و … )، نسبت به بقیه از برتری بالایی برخوردار هستند و این زیر سوال بردن بقیه دیگر برندهای هود ایرانی نیست بلکه این حاصل سالیان طولانی تجربه تیم هودینگ در این زمینه است.

هودهای اخوان

هود اخوان از نظر ظاهری، به 4 گروه ، ، تقسیم بندی می شوند و هر یک با توجه به ویژگی های ظاهری منحصر به فردی که دارند، در آشپزخانه های بخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. هود مخفی اخوان ، هودهایی هستند که به صورت کاملا توکاردر بین کابینت های بالای اجاق گاز، پنهان شده و چندان به چشم نمی آیند.

این هودها در گذشته بیشتر مورد توجه قرار می گرفتند و امروزه نیز، مورد استفاده ی برخی افراد قرار می گیرند.هود زیر کابینتی اخوان ساختاری کاملا متفاوت و مستطیلی دارند و جای کم تری را نسبت به سایر هودهای رایج در بازار اشغال می نمایند. این هودها امروزه، کمتر ترجیح داده می شوند و البته استفاده از آن ها در برخی دکوراسیون های کلاسیک و قدیمی، همچنان رایج و متداول می باشد.

هود شومینه ای اخوان و هود مورب اخوان ، از جمله پرطرفدارترین و مدرن ترین هودهای شرکت اخوان می باشند و امروزه در اکثر آشپزخانه های جدید و مدرن، دیده می شوند. این هودها علاوه بر قدرت عملکردی که دارند، از ظاهری ساده، لوکس و زیبا نیز بهره می برند و سطح کیفی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را، بسیار ارتقا می بخشند.

هودهای اخوان علاوه بر ظاهری لوکس و منحصر به فرد، از ویژگی های فنی و عملکردی ویژه ای نیز بهره می برند و از قدرت مکش بسیار بالایی برخوردارند. انواع هود اخوان، با توجه به اولویت و انتخاب شما، دارای موتورهایی با 3 و 4 دور می باشند و لازم است بدانید که هر یک دور موتور هودهای اخوان با دو دور موتور در سایر هودها برابری می نماید.

جالب توجه است که بدانید تمام هودهای اخوان در عین داشتن موتورهای قدرتمند، با صدای بسیار کمی کار می کنند و حتی روشن بودنشان در آشپزخانه، احساس نمی شود. وجود فیلترهای مرغوب آلومینیومی در این محصولات و داشتن پروانه های پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت و بعضا پروانه های فلزی، این هودها را، تبدیل به گزینه ای ایده آل در بازار داخلی نموده است و تمام آن چه از یک هود آشپزخانه ی خوب انتظار می رود را، در اختیار کاربران قرار می دهد.
هودهای بی صدا

صدا یک ویژگی بسیار مهم در آشپزخانه می باشد اگر چیزی دائم دم گوش شما سر وصدا کند و یا نویز داشته باشد هیچگاه نمی توانید تمرکز لازم را برای کار و فعالیت داشته باشید. آشپزی نیز از جمله ی کارهایی است که نیاز به تمرکز و حوصله ی بالا دارد و یک اشتباه کوچک می تواند باعث بروز یک فاجعه شود. غذای شما ته بگیرد و یا باعث آتش سوزی و مواردی از این دست شود.
معمولا صدای هودها را با دسی بل اندازه می گیرند و یا با کلمه ی Sone بر روی بدنه ی هود حک می کنند یا در کاتالوگ آن می نویسند. میزان Sone معمول که شما را به هیچوجه اذیت نخواهد کرد عموما 3 می باشد اما برخی هودها تا 7 هم پتانسیل دارند که باعث ایجاد یک سروصدای آزاردهنده می شود. پس به میزان صدا بسیار دقت کنید که این موضوع مهم است

هودهای کن

کن یکی از بهترین ها در بین ایرانی ها هست. این شرکت اولین تولیدکننده هود در ایران بوده و استاندارد ایزو 9001 و ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش دائمی داره. هود کن به کشورهایی از جمله عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا هم صادر میشه و استاندارد ایران و اروپا هم داره. کن نمادی است از مدیریت موفق، که توانسته است با استفاده از زیرساختهای تولید و با استفاده از فن آوری روز دنیا و بکارگیری سیستمهای نوین مدیریتی، از تولید خانگی به یک شرکت جهانی تبدیل شود. هود کن در سال 1362 با هدف تامین نیازهای آشپزخانه ایرانی، برای اولین بار در ایران محصول جدیدی را که متناسب با سلایق ایرانی بود تولید نمود. از این محصول با نام هود یاد شده است. به همین علت، در ایران هود آشپزخانه همواره با نام هود کن شناخته شده و نام کن را همیشه با خود یدک می کشد.

محصولات کن
هود های کن در مدل های ، ، تولید می شوند. هود های شومینه ای به دلیل اینکه بالای گاز قرار می گیرند، بوی مواد غذایی را کاملا جذب می کنند. هودهای زیرکابینتی از مدل های قدیمی هود هستند که در داخل کابینت جا می گیرند. هود  مخفی مناسب افرادی است که نمی خواهند این وسیله در فضای آشپزخانه آن ها دیده شود. هود های مورب نیز با داشتن طرح های متنوع، زیبایی دو چندانی به آشپزخانه می دهند. هودهای کن سالانه به تعداد 150000 تولید می شوند و در اختیار مردم قرار می گیرند.

هود های داتیس

هودهای داتیس مانند سایر بهترین مارک های هود های ایرانی که گفته شد به مدل هایی چون هود و تقسیم می شود و به علت مکش بسیار قوی آن ها در بین هود های ایرانی طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.
این هودها از تایمر، سنسور دود و سیستم خاموش کننده اتوماتیک و سیستم فیلترینگ چکه ای برخوردار هستند و آسایش و راحتی را برای مشتریان به ارمغان می آورند. علاوه بر آن تمیز کردن آن ها بسیار آسان است و با یک دستمال مرطوب و اسپری پاک کننده می توان ذرات چربی و گردوغبار را از آن ها پاک کرد. و فیلتر هودهای داتیس از جنس الومنیوم بوده که قابل شستشو است.
شایان ذکر است که هود های شرکت داتیس از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است

هودهای توکار (مخفی) داتیس
هود مخفی یا توکار داتیس یکی دیگر از انواع هودهای داتیس می باشد که کاملا زیر کابینت قرار می گیرد و در واقع هیچ نمایی از هود در آشپزخانه وجود ندارد مزیت این هود این است که فضایی برای هود در آشپزخانه اشغال نمی شود. از نظر مکش و صدا و سایر ویژگی ها هود مخفی با هود شومینه ای و هود مورب داتیس تفاوتی ندارد که کمی جلوتر درباره این دو مدل دیگر هود های داتیس توضیح خواهیم داد

شرکت پویان گسترش با استفاده ی درست از همه ی موارد بالا سعی بر آن می نماید تا نیاز مشتریان خود را با نازل ترین قیمت ها و با بازدهی بالا تأمین نماید.

دکمه بازگشت به بالا