دوربین آیفون 16 با طراحی جدید عرضه خواهد شد

یکی از افشاگرهای معتبر پستی در شبکه ایکس منتشر کرده که طراحی جدیدی از دوربین آیفون 16 را نشان می دهد که به شکل عمودی است.
Majin Bu، یکی از کاربران توییتر/X، که به دلیل به اشتراک گذاری جزئیات دقیق طراحی آیفون شهرت دارد تصاویری از طراحی جدید آیفون 16 منتشر کرده است.
بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی اپل با نام آیفون SE 4 در سال 2025 عرضه خواهد شد
پیش تر نیز شایعه های مبنی بر تغییر ظاهری iPhone 16 وجود داشت؛ اما اکنون گفته های این افشاگر و سایر منابع معتبر صحت موضوع فاش شده را تائید می کنند. Majin Bu در شبکه اجتماعی ایکس مشخص می کند که دوربین I-34 برای استفاده در مدل پایه آیفون 16 در نظر گرفته شده که در سپتامبر امسال عرضه می شود. طراحی جدید خیلی هم دور از ذهن نیست اپل از دوربین عمودی در مدل هایی مانند iPhone X و iPhone 12 نیز استفاده کرده است.

گزارش های منتشر شده نشان می دهند که بر خلاف دوربین آیفون 15 که به شکل مورب طراحی شده بود، آیفون 16 چیدمان عمودی خواهد داشت. با طراحی عمودی، اپل می تواند ضبط ویدیوی فضایی را به آیفون 16 و آیفون 16 پلاس بیاورد. به نظر می رسد دلیل اصلی این بازنگری در طراحی نیز همین باشد.
همچنین انتظار می رود آیفون 16 دکمه Action را از آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس دریافت کند و یک دکمه ضبط اضافی با فناوری سنسور نیرو در سمت راست آن قرار دهد.
با اینکه گزارش های منتشر شده ما را از طراحی جدید دوربین آیفون 16 اپل مطلع می کند اما هنوز جزئیات زیادی از این دستگاه در دسترس نیست.
بیشتر بخوانید:

      بهترین گوشی ها از نظر باتری
      بهترین گوشی ها از نظر سرعت شارژ
      بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین
      بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین

    بهترین گوشی ها برای Garena Free Fire
    بهترین گوشی ها برای Clash Royale
    بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین سلفی

نظر شما درباره ی طراحی جدید دوربین آیفون 16 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ای جی مارکت در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.
  

دکمه بازگشت به بالا