فیلم و هنرکسب و کار های برتر ایجی مارکت

زندگینامه کامل حمید هیراد + آهنگ ها

حمید حسین زاده با نام حمید هیراد خواننده  خوش صدا و خوش چهره کشورمان که  در ماه بهن سال 1370 در استان سر سبز گیلان به دنیا آمد. سبک های موسیقی حمید هیرا پاپ است که در برخی مواقع موسیقی تلفیقی را نیز در کارهایش ارائه می دهد. حرفه هایی که بیشتر حمید هیراد کار می کند شامل خوانندگی وآهنگسازی و نوازندگی و ترانه سرایی می باشد. سازهای مورد علاقه حمید هیراد کوبه ای می باشد که در برخی از کنسرتهایش نیز اجراهایی با ساز کوبه ای داشته است. فعالیت اصلی حمید هیراد نیز از سال 1395 شروع شد.

همچنین او مدرک فوق دیپلم تاسیسات صنعتی نیز دارد. حمید هیراد در سنین 6 سالگی سعی کرد علاقه خودش را پیدا کند و سپس این کار به وارد شدن در دنیای موسیقی وخوانندگی انجام داد. او بعد از اینکه هنرستانش را تمام کرد به طور جدی وارد موسیقی شد. در ابتدا سعی کرد بیتشر سراغ موسیقی سنتی برود و ترانه سرایی را نیز به شدت دنبال می کرد. حمید هیراد همچنین سابقه فعالیتی نیز با گروه موسیقی داروگ دارد. در اسفند سال 95 هیراد توانست آهنگ بی تاب را منتشر کند در سال 1396 نیز او آهنگی با نام مستم کن را به صنعت موسیقی عرضه کرد.

بعد از این آهنگ نیز او آهنگی به نام دلارام را با گروه پازل بند خواند به طوری که همین کار هنری او باعث شد تا بیش از نیم از جامعه ایران او را بیشتر بشناسند. در خصوص موسیقی حمید هیرا نیز باید بگوییم که او بیشتر غزل را می پسندد. همچنین سازهای کوبه ای مورد علاقه او بیشتر شامل دف و دتنبک و سه تار می باشد. تا کنون کنسرت های زیادی توسط حمید هیراد برگزار شده است. همچنین او در گفت و گوهای زیادی شرکت داشته است که در این خصوص می توانیم به رسانه تی وی پلاس اشاره کنیم. ولی یکی از معروف ترین گفت و گو هایی که او داشته با مهران مدیری در برنامه دور همی بوده است.

 او در این گفت وگو چالش های زندگی اش را مطرح کرد، و گفت که چه قدر سختی کشیده و توانسته تا به این مرحله از زندگی هنری ورود کند. او در شبکه های مجازی مختلفی فعالیت دارد که در این خصوص می توانیم به شبکه مجازی او در اینستاگرام اشاره ای داشته باشیم. طرفداران زیادی از ایران و سایر جهان هیراد را در اینستاگرام دنبال می کنند و در برخی دیگه از شبکه ها مثل یوتیوب نیز به آهنگهای شیرین و دلنواز او گوش می کنند.

از معروف ترین آهنگ ها هیراد می توانیم به شوخیه مگه  و یا نیمه جانم اشاره ای داشته باشیم. تمامی این آهنگ ها پر از احساس و تفکراتی است که حمید هیراد آنها را به صورت شعر در آورده است و میخواند.همچنین دو تا آهنگ شاد با اجرای مشترک با راغب در کارنامه دارد. همچنین هیراد چند سال پیش اعلام کرد که به سرطان خون مبتلاست که منتها روند درمان را گذرانده است.

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی خواننده خوش صدای کشورمان از استان گیلان یعنی حمید هیراد پرداختیم. از آهنگ های معروف او می توانیم به شوخیه مگه و یا نیمه جانم اشاره ای داشته باشیم. شما عزیزان می توانید برای دانلود آهنگ های حمید هیراد به وب سایت گوسانگ و جامندو موزیک مراجعه نمایید.

دکمه بازگشت به بالا