عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

در این مقاله قصد داریم به طور کامل به قیمت و موارد و نکات مربوط به آن بپردازیم. داشتن ابروهای پرپشت و خوش حالت با توجه به ترندهای اخیر آرایشی و زیبایی یکی از مهم ترین چیزهایی است که اخیرا به آن توجه زیادی شده است.

در گذشته نیز راه های مختلفی برای پرتر نشان داده ابروها به کار می رفت که از مهم ترین آن ها تاتوی ابرو است. ولی این روش ها مشکلات و دردسرهای مخصوص به خود را داشتند که از مهم ترین این مشکلات میتوانیم به موقتی بودن و کمرنگ شده پس از یک مدت زمان مشخص اشاره کنیم. یک عمل زیبایی-درمانی به شمار میرود که در آن با پیوند زدن گرافت های مو از بانک موی شما به ابروی شما در جهت و تراکم مناسب، زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد.

استعلام قیمت و هزینه کاشت ابرو در کلینیک آنیل

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان آنیل به طور رایگان با کلینیک زیبایی آنیل تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خود را در مورد هزینه کاشت ابرو مسائل مربوط به آن بپرسید. کلینیک آنیل جهت رفاه حال مشتریان امکان پرداخت و دریافت اقساطی هزینه کاشت ابرو را نیز برای آن دسته از عزیزانی که امکان پرداخت به صورت یک جا ندارند را فراهم کرده است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با آنیل تماس بگیرید.

در دهه گذشته، کلینیک های بسیار متعددی در حوزه فعالیت های زیبایی تاسیس شده اند و کاشت ابرو، به دلیل رایج بودن، در همه آنها انجام می شود. لذا ممکن است در این بین، قیمت های کمتری را هم مشاهده کنید. مراکز تازه تاسیس معمولا با پایین آوردن قیمت سعی در جذب افراد می کنند.

مطلب پیشنهادی:

علاوه بر آن، کلینیک های بسیار محدودی نیز وجود دارند که با استفاده از جدیدترین روش های پیوند مو، البته هزینه  و قیمت کاشت ابرو بالاتر، این کار را به صورت تخصصی انجام می دهند. نکته ای باید به آن توجه کنید این است که، ابرو تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و ظاهر افراد دارد. لذا کیفیت کار در اولویت قرار دارد.

هزینه کاشت ابرو طبیعی و دائمی در سال 1402 در تهران (کلینیک آنیل) 12.000.000 تومان می باشد.

محاسبه هزینه کاشت ابرو در تهران

باید توجه داشته باشید که کاشت ابرو امری بسیار تخصصی و حساس بوده و تکنیک های مربوط به آن نیازمند تجربه و تخصص فراوانی است، در نتیجه هزینه کاشت ابرو می تواند بسیار متفاوت باشد. لازم است در انتخاب پزشک خود دقت لازم را داشته باشید. هزینه کاشت ابرو با توجه به تخصصی و حساس بودن این روش چیزی در حدود 3 تا 5 میلیون تومان است.

البته این هزینه تقریبی بوده و شما میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت ابرو برای شخص شما با کلینیک آنیل تماس گرفته و با مشورت با یک پزشک متخصص بهترین و مناسب ترین روش برای کاشت ابرو به علاوه هزینه کاشت ابرو را جویا شوید.

مطلب پیشنهادی:

عوامل موثر در قیمت کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو به چند عامل تعیین کننده بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

در حقیقت کاشت ابرو هم مانند کاشت مو دارای روش های مختلفی مثل:FUT ، FIT، SUT و Micro FIT است که روش های جدیدتر مانند Micro FIT به علت جدیدتر بودن تجهیزات و تکنیک ها طبیعتا هزینه کاشت ابرو بیشتری را دارند. نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که نحوه کاشت ابرو و یا مو در روش های مختلف با هم تفاوتی ندارند و تنها تفاوت روش های مختلف، تفاوت در نحوه برداشت گرافت های مو است.

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در عمل کاشت ابرو و همچنین قیمت و هزینه کاشت ابرو، مهارت پزشک شماست. چرا که درآوردن خواب ابرو به نحوی که دلخواه شما باشد، امری تخصصی و نیازمند تجربه می باشد و کار هرکسی نیست. بهتر است تنها به صرف قیمت پایین تر و هزینه کاشت ابرو کمتر یک مجموعه و بدون اطلاع از تخصص پزشک این عمل را انجام ندهید؛ چرا که تنها آورده ای که برای شما خواهد داشت از بین رفتن هزینه و زمان صرف شده شماست.

کلینیک تخصصی زیبایی آنیل با بهترین و باتجربه ترین پزشکان متخصص می تواند عمل کاشت ابرو را مطابق با سلیقه و نیاز شما به بهترین نحو انجام دهد.

  • تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در هزینه کاشت ابرو تعداد گرافت های مورد نیاز برای پیوند، همچنین میزان طاسی ابروی شما است. مسلما اگر ابروی شما تنها نیاز به افزایش تراکم دارد، نسبت به ابرویی که در حادثه یا آتش سوزی از بین رفته است، هزینه کمتری را باید بابت کاشت ابرو بپردازید.

یکی از فواید کاشت ابرو این است که دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و شما پس از انجام این عمل میتوانید به سادگی به زندگی روزمره خود بازگردید. تنها نکته ای که باید رعایت کنید این است که از استرس و اضطراب به دور باشید. همچنین این عمل در صورت رعایت توصیه های پزشک عوارض خاصی را به دنبال نخواهد داشت و از جمله عمل های کم خطر و کم ریسک محسوب می شود.

  • نیاز نداشتن به کوتاه کردن موی سر.

بعضی از روش های که در پیوند ابرو نیز از آن استفاده می شود، نیازی به تراشیدن کل سر ندارند. این مورد یک مزیت بزرگ برای مراجعه کنندگان می باشد. روش استفاده به این منظور، FUE است که البته برای همه افراد مناسب نمی باشد و باید به تشخیص پزشک انتخاب شود. به دلیل سخت و پیچیده بودن آن، معمولا در شرایطی استفاده می شود که تنها یک قسمت کوچکی دچار ریزش شده باشد.

  • نداشتن عوارض و دوره نقاهت و ریکاوری.

بعضی از روش های گفته شده، مدت زمان کمتری را برای ریکاوری نیاز دارند. ممکن است عوارضی نظیر قرمزی و التهاب مشاهده شود که طبیعی است. این موارد پس از گذشت یک مدت کوتاهی از بین می روند.

بانک مو که در قسمت پشت سر قرار دارد، از این لحاظ اهمیت دارد که به گفته محققان در برابر طاسی و ریزش مقاوم هستند. در صورتی که وضعیت بانک موی فرد ضعیف باشد، نمی توان از آن در پیوند استفاده نمود. ولی غیر ممکن نیست!

مطلب پیشنهادی: را پیش از انجام عمل بخوانید.

سوالات متداول در قیمت و هزینه کاشت ابرو

عمل کاشت ابرو به چه روش هایی انجام می شود؟

روش های کاشت ابرو و مو تقریبا مشابه یکدیگر می باشند . عبارت است از: روش fit، sut، microfit.

آیا کاشت ابرو به صورت دائمی است؟

بله. کاشت و پیوند ابرو دائمی ترین روش برای پرپشت کردن ابروها می باشد که پس از یک دوره ریزش و رشد، کاملا طبیعی در می آیند.

هزینه کاشت ابرو تحت تاثیر چه مواردی می باشد؟

این عوامل عبارت است از: میزان تراکم خواسته شده، تعداد جلسات، وضعیت فعلی ابروها، روش کاشت ابرو انتخاب شده، میزان تجربه و تخصص پزشک

ابروها تاثیر بسیار بالایی در زیبایی چهره افراد دارند. چرا که سن و حالت صورت افراد تا حد بسیار زیادی به شکل ابروها وابسته است. اما متاسفانه به دلایل مختلفی نظیر ژنتیک، سن، استفاده مداوم از مواد آرایشی و اصلاح بیش از حد ابروها می توانند به مرور زمان باعث ریزش و باریک شدن ابرو شوند. البته جدیداٌ متدها و شیوه های مختلفی به منظور دستیابی به ابروهای زیبا و دلخواه افراد رونمایی شده اند. تمامی این روش ها به دلایل مختلفی مورد پسند بسیاری از افراد نیستند.

در این میان یکی از روش هایی که ایجاد ابروهای پرپشت و ایده آل برای شما را به صورت دائمی تضمین می کند کاشت ابرو است. اگر فکر می کنید کاشت ابرو می تواند گزینه مناسبی برای زیباتر کردن چهره شما باشد باید پارامترهای مختلفی را بررسی کرده و در نظر بگیرید.

اینفوگرافیک هزینه کاشت ابرو

یکی از مهم ترین این موارد هزینه کاشت ابرو است. هزینه مربوط به این کار به عوامل مختلفی وابسته است. جهت اطلاع از هزینه پیوند ابرو در کلینیک پوست و مو هلیا و مهم ترین عواملی که در محاسبه قیمت ها تاثیر دارند شما را به خواندن ادامه مطالب دعوت می کنیم.

مطالب بیشتر:

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو به عوامل متعددی بستگی دارد، شاید در وهله اول هزینه آن برای برخی افراد بالا باشد ولی در صورت دریافت نتیجه مطلوب روش کاشت ابرو و مقایسه ماندگاری آن نسبت به روش هایی چون تاتو و میکروبیلیدینگ مشاهده خواهید کرد که پیوند ابرو واقعاٌ ارزش هزینه کردن دارد.

از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت یا هزینه کاشت ابرو می توان موارد زیر را نام برد:

  • پزشک متخصص انتخابی شما: قطعاً هر چه پزشک متبحر و شناخته شده تر باشد در کار خود متخصص بوده و قطعاٌ نتیجه مطلوبی حاصل خواهد شد.
  • محل کلینیک و مجهز بودن آن: انتخاب کلینیک نیز در کاشت ابرو بسیار حایز اهمیت است، چون فناوری کاشت ابرو به طور مداوم در حال پیشرفت است، هر چه کلینیکی به دستگاه های به روز یا تکنسین های ماهر مجهز باشد نتیجه کار بهتر بوده و این امر در قیمت کاشت ابرو موثر خواهد بود.
  • روش کاشت: بسته به اینکه شما کدام روش کاشت ابرو را انتخاب کنید قیمت کار فرق خواهد کرد. گاهاٌ در برخی روش ها پزشک متخصص بایستی از یک وسیله خاص تنها برای کاشت ابروی شما استفاده کند و آنرا دور بیاندازد، گاهاٌ از دستگاه های پیشرفته بدون دخالت دست اقدام به برداشت گرافت ها می کنند که خود در هزینه کاشت ابرو موثر است.
  • تراکم مورد نیاز برای پیوند: اگر ابروان شما کم پشت بوده و برای پیوند نیاز به برداشت موی زیادی باشد، مسلماٌ هزینه افزایش خواهد یافت، چون هم کاشت ابروی شما مدت زمان زیادی طول خواهد کشید و هم نیروی کار زیادی لازم خواهد بود.
  • مدل ابروی انتخابی شما و تعداد گرافت های مورد نیاز: بعضی اوقات تنها چند عدد گرافت برای پر کردن جاهای خالی ابرو کافیست، ولی گاهاٌ تعداد زیادی از گرافت ها مورد نیاز می باشد، هزینه کاشت موی ابرو تا حد زیادی به تعداد پیوندهای موجود در هر ابرو بستگی دارد که ممکن است از 50 عدد تا 400 عدد متغیر باشد.
  • عوامل دیگر چون هزینه آزمایشات و داروهای مورد نیاز برای نیز در قیمت نهایی کاشت ابرو بی تاثیر نخواهد بود، در حالت کلی سیاست های قیمت گذاری هر پزشکی متفاوت است. شما زییاجوی محترم برای کسب اطلاعات از قیمت دقیق کاشت ابرو خود در و ابروی هلیا بهتر است با مشاوران ما در رابطه با هزینه کاشت مشورت داشته باشید.

فراموش نکنید که یک روش تخصصی برای زیباسازی چهره شما محسوب می شود. بنابراین انجام دادن آن نیاز به تبحر و تجربه نیاز دارد. به همین دلیل توصیه می شود هرگز کیفیت کار را فدای قیمت نکنید. انجام یک کار بی کیفیت می تواند شما را در دردسر بزرگی قرار دهد. همچنین هزینه جبران آن برای شما خیلی گران تر تمام خواهد شد. هزینه کاشت ابرو در تهران و البته سایر شهرهای دیگر با توجه به خدمات ارائه شده در کلینیک و تخصص پزشک متفاوت خواهد بود. کلینیک تخصصی هلیا یکی از پیشگامان در حوزه کاشت مو و ابرو بوده و در قدم به قدم این مسیر شما را با قیمت های معقول و کیفیت بالای کار همراهی خواهد کرد.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو
  1. مدل ابروی انتخاب و در نتیجه تعداد فولیکول مورد نیاز
  2. دستمزد متخصص و هزینه کلینیک
  3. روش انتخابی
  4. هزینه مربوط به تجهیزات
آیا پیوند ابرو مقرون به صرفه است؟ اگر این عمل زیبایی به خوبی انجام گرفته و نسبت به مراقبت از موها دقت کنید، نتیجه ماندگاری دارد و در نتیجه ایمپلنت ابرو مقرون به صرفه خواهد بود.
پرداخت هزینه توسط بیمه چون پیوند طبیعی ابرو یک عمل زیبایی است، لذا بیمه در این زمینه از شما حمایت نمی کند.

مطالب بیشتر:

قیمت کاشت ابرو بدون جراحی چقدر است؟

پیوند طبیعی ابرو بهترین روشی است که شما می توانید برای حالت دادن و پرپشت کردن ابرو از آن استفاده کنید. چون روش های آرایشی نتیجه دائمی و همیشگی نداشته و از طرف دیگر ابرو های شما را از حالت طبیعی خارج می کنند، بنابراین هر اندازه که شما برای پیوند ابرو هزینه کنید، واقعاً ارزشمند خواهد بود. مسلماً هزینه کاشت ابرو بدون جراحی نسبت به زمانی که شما قرار است جراحی را در ناحیه بانکی انجام دهید، متفاوت است. ولی در هر صورت متخصص باید ابتدا بر اساس قدرت و نوع بانک مو و تعداد فولیکول هایی که برای پیوند ابرو نیاز دارید، یک برآورد اولیه داشته باشد و بهترین روش کاشت ابرو را برای شما انتخاب کند. براساس همین موارد، عمده هزینه های پیوند ابرو بدون جراحی محاسبه خواهد شد.

البته در تمامی روش های کاشت ابرو باید هزینه دستمزد متخصص و هزینه های پایه کلینیک را لحاظ کنید. هر چه پیوند ابرو زمان بیشتری نیاز داشته باشد، دستمزد متخصص بالاتر می رود. از طرف دیگر اگر از تجهیزات پیشرفته برای کاشت ابرو استفاده شود، مجدداً مبلغ بیشتری به هزینه پیوند ابرو بدون جراحی اضافه خواهد شد.

مطالب بیشتر:

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

افراد زیادی قصد انجام پیوند ابرو را در کینیک کاشت ابرو دارند و در ذهن این افراد همواره این سوال وجود دارد که تعرفه پیوند ابرو چقدر است؟ آیا هزینه  های کاشت ابرو به معیار و شرایط خاصی بستگی دارد؟ در توضیحات زیر به این سوالات پاسخ داده خواهد شد. برای انجام پیوند طبیعی ابرو متد های زیادی وجود دارد که انتخاب هر یک به شرایط و ویژگی های فرد مراجعه کننده و همچنین نظر و صلاحدید پزشک متخصص بستگی دارد. هر کدام از روش های انجام کاشت ابرو دارای میزان سختی های متفاوتی است و همین باعث شده که قیمت کاشت ابرو طبیعی در متد های مختلف نسبت به یکدیگر تفاوت داشته باشد. متقاضیان باید بدانند که بعد از پیوند، ممکن است مجدداٌ به ترمیم ابرو و افزایش تراکم مو در این قسمت نیاز داشته باشند که قطعاٌ در این شرایط قیمت پیوند ابرو بیشتر خواهد شد.

عامل دیگر در تعیین هزینه های کاشت ابرو، میزان شهرت متخصص است. هر چقدر که میزان تجربه و سابقه کاری یک پزشک بالاتر و درخشان تر باشد ممکن است در قبال انجام کاشت ابرو هزینه بالاتری را طلب کند. در حال حاضر با پیشرفت دانش و تکنولوژی، دستگاه ها و ابزارهای جدیدی وارد عرصه کاشت ابرو شده است که انجام عمل زیبایی پیوند طبیعی ابرو را راحت تر و سریع تر کرده است. برای مثال برخی روش ها مانند  با دستگاه مخصوص و هوشمند که دارای تکنولوژی پیشرفته بوده و عملکرد آن نسبت به روش های دستی از سرعت و دقت بالایی برخوردار است، انجام می شود. استفاده از این دستگاه ها نیز معیاری برای تعیین هزینه کاشت ابرو به شمار می رود.

علاوه بر نکات ذکر شده، موقعیت جغرافیایی نیز بر هزینه  کاشت طبیعی ابرو تاثیرگذار است. به عنوان مثال، ممکن است پزشک یا کلینیک های زیبایی برخی از شهرستان ها به دلیل نداشتن دانش و مهارت کافی و استفاده از روش های قدیمی و ارزان قیمت، هزینه کمتری نسبت به شهرهای بزرگ داشته باشند.

اما با در نظر گرفتن نکات و معیارهای ذکر شده در قسمت های بالا، هزینه پیوند ابرو برای افراد به طور کلی و عمومی معمولاٌ بستگی به تعداد گرافت های پیوند شده دارد. هر چه تعداد گرافت پیوندی بیشتر باشد هزینه نیز بیشتر خواهد شد. با توجه به معیارهای ذکر شده نمی توان هزینه مشخصی را در قبال کاشت ابرو ارائه داد و برای اطلاع از آن باید به کلینیک مورد نظر مراجعه کرد.

برای اطلاع از  خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره  در ارتباط باشید. و همچنین از طریق پیام رسان واتس آپ به شماره  تمامی سوالات خود در رابطه با کاشت ابرو و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که کاشت ابرو، زیر شاخه عمل های زیبایی است و تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد با این وجود برخی از پزشکان عقیده دارند اگر این پیوند به دلیل جراحت یا بیماری صورت گیرد ممکن است بیمه هزینه آن را تقبل کند که برای جزئیات بیشتر باید با شرکت بیمه خود مشورت کنید.

آیا هزینه پیوند ابرو می تواند یک معیار باشد؟

در حال حاضر به دلیل فراگیر شدن عمل های زیبایی کاشت طبیعی ابرو، کلینیک ها و مطب های بسیاری شروع به فعالیت در این زمینه کرده اند و هر یک از آن ها نیز برای انجام کاشت ابرو تعرفه های یکسانی دارند. اما به دلیل رقابتی بودن بازار عمل های زیبایی، برخی از کلینیک ها و پزشکان تعرفه های کمتری را برای انجام این عمل ها در نظر می گیرند. برخی از کلینیک ها و پزشکان برای جذب بیشتر افراد و افزایش سود خود از استراتژی های خاصی استفاده می کنند. به طور عمده این استراتژی مربوط به هزینه ها می باشد و با کم  کردن هزینه های دریافتی از مراجعه کننده برای کاشت ابرو ، سعی در جذب او دارند. البته انجام این استراتژی تا زمانی سود دارد که کلینیک یا پزشک مربوطه در قبال دریافت هزینه کم، عمل زیبایی کاشت ابرو را به طور کامل و بی نقص انجام دهد و کم کاری نکند.

متاسفانه بعضی از افراد نتایج نامطلوبی از پیوند ابرو داشته اند چرا که به علت هزینه پایین جذب کلینیکی شده اند که خدمات بی کیفیت ارائه نموده و پیوند ابرو را با دقت انجام نداده است. همانطور که قبلاٌ گفتیم پیوند ابرو بسیار مهم است و با حساسیت و دقت بالا انجام می گیرد. حتی یک بی دقتی یا توجه نکردن به روش صحیح کاشت، می تواند عوارض خطرناکی را به همراه داشته باشد. جالب است بدانید حتی در برخی موارد، فرد برای همیشه شانس خود را برای کاشت مجدد ابرو از دست می دهد.

هزینه کم نمی تواند معیار مناسبی برای انتخاب یک کلینیک و پزشک با تجربه باشد. ما پزشکان زیادی را می شناسیم که با انجام عمل ضعیف و استفاده از ابزار و مواد ارزان قیمت سعی در بالا بردن سود خود دارند که در نتیجه این کار باعث بروز عوارض جانبی برای فرد و نارضایتی او از کیفیت کاشت ابرو خواهد شد. در این بین کلینیک ها و پزشکانی وجود دارند که ممکن است از روش های بهتر و تاثیرگذارتری استفاده کنند که دشوارتر از سایر روش ها بوده و تنها تعداد محدودی از پزشکان می توانند آن را انجام دهند. در نتیجه در قبال انجام عمل زیبایی کاشت ابرو با متدی بهتر، هزینه بالاتری نیز دریافت خواهد شد.

مطالب بیشتر:

اما همیشه این گونه نیست و ممکن است برخی از پزشکان با دریافت هزینه بالاتر، کیفیت و نتیجه خوبی را ارائه ندهند. پس در پاسخ به این سوال که آیا هزینه می تواند معیار مناسبی برای عمل زیبایی کاشت ابرو باشد باید پاسخ منفی داد. اگر قصد انجام پیوند ابرو را دارید سعی کنید به سراغ کلینیک ها و پزشکانی بروید که هزینه مناسب و طبق تعرفه را از شما دریافت کرده و در قبال آن کیفیت خوبی را در انجام کاشت ابرو ارائه دهند.

هزینه کاشت ابرو در کلان شهر ها و سایر شهرستان ها

همانطور که قبلاٌ اشاره کرده ایم هزینه کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور معمول ممکن است دستگاه های جدید یا پزشکان با تجربه تر در کلان شهرها فعالیت داشته باشند و این امر هزینه ها را نسبت به شهرستان ها بالاتر می برد. همچنین افرادی که در شهرستان ها زندگی می کنند باید هزینه رفت و برگشت به شهرهایی چون تهران و همچنین اقامت در هتل را نیز پرداخت کنند.

اگر چه هزینه آن ها بیشتر از عمل در شهرستان می شود اما با اطمینان خاطر بیشتری کاشت ابروهای خود را زیر نظر پزشکان مجرب انجام خواهند داد. همچنین در نظر داشته باشید اگر زیر نظر یک پزشک مجرب پیوند ابرو انجام دهید اگر چه ظاهراٌ هزینه بالاتری پرداخت می کنید اما در اصل اینگونه نیست و سود خوبی کرده اید به این دلیل که از عوارض احتمالی یا روش های اشتباه به دور خواهید بود و نیاز شما برای ترمیم ابروها و هزینه مجدد به مراتب کمتر می شود. پس در نتیجه انتخاب یک پزشک مجرب برای پیوند ابرو به صرفه تر و از نظر اقتصادی مناسب تر است.

با توجه به آنچه که گفته شد، پیشنهاد ما این است، پس از تحقیق کافی در مورد انتخاب پزشک مورد نظر و اطلاعات لازم و اطمینان در مورد سلامتی و اطلاعات در مورد بیمه و شرایط آن، اقدام به کاشت ابروهای خود در یک کلینیک معتبر کنید.

مطالب بیشتر:

آیا هزینه پیوند ابرو ارزش نتایج آن را دارد؟

متد های بسیاری برای درمان کم پشتی ابروها مانند تتو کردن، رنگ کردن یا کاشت ابرو وجود دارد اما اکثر این روش ها موقتی بوده و بعد از گذشت یک دوره، دوباره باید آن را بازسازی یا ترمیم کنید. در واقع کاشت ابرو قابل قیاس با روش های موقتی و غیر طبیعی مثل میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن نیست. برای مردان این مورد بسیار قابل توجه است چرا که روش های دیگر، چهره آن ها را از حالت طبیعی و مردانه خارج می کند و آن ها به دنبال روش های طبیعی و دائمی هستند، در نتیحه بهترین مورد همین کاشت ابرو می باشد که با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد موفقیت هر چه بیشتر این عمل زیبایی می باشیم.

به عنوان مثال تتو کردن ابرو در بین خانم ها بسیار شایع است و آن را انجام می دهند ولی تتو علاوه بر اینکه ظاهر طبیعی ندارد، بعد از مدتی کم رنگ می شود و فرد باید دوباره آن را ترمیم کند. مزیت مهمی که کاشت ابروی طبیعی نسبت به روش های مشابه برای درمان کم پشتی ابرو دارد این است که پیوند طبیعی ابرو یک عمل دائمی است و تا مدت های طولانی بدون تغییر باقی خواهد ماند.

در واقع نیازی به بازسازی آن وجود ندارد مگر در شرایطی که به دلیل عدم مراقبت خود فرد نیاز به ترمیم باشد. این روش زیباسازی ابرو از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه است چرا که یک بار برای همیشه برای کاشت ابرو هزینه خواهید کرد.

مطالب بیشتر:

نتایج بدست آمده از عمل زیبایی کاشت ابرو بسیار ارزشمند تر از هزینه ای است که برای آن می پردازید چرا که با داشتن ابروهای پرپشت و طبیعی، ظاهری زیبا بدست آورده، اعتماد بنفس شما بیشتر شده و از زندگی لذت می برید. بعد از کاشت ابرو، نتایج آن بسیار طبیعی و عادی به نظر می رسد. داشتن ابروهای کلفت و پرپشت در زیبایی و چهره شخص بسیار تاثیرگذار است و تشخیص اینکه پیوند طبیعی ابرو انجام شده است بسیار دشوار خواهد بود.

آیا هزینه کاشت ابرو تحت پوشش بیمه خدمات درمانی است؟

افرادی که قصد انجام پیوند ابرو طبیعی را دارند زمانی که از هزینه های آن آگاهی می یابند این سوال در ذهن آن ها نقش می بندد که آیا بیمه درمانی، هزینه  های کاشت ابرو را متقبل می شود یا خیر؟ این درست است که بیمه ها در قبال پرداخت هزینه هایی به صورت ماهانه یا سالانه، هزینه تمام امور درمانی شما را بر عهده می گیرند اما برای انجام عمل های زیبایی که هزینه بالایی داشته و از طرفی برای انجام آن هیچ ضرورتی وجود ندارد، تعهدی نخواهند داشت چرا که با توجه به هزینه دریافتی و هزینه خروجی بابت عمل زیبایی و به ویژه کاشت ابرو، هیچ سودی برای شرکت ندارد.

تنها زمانی هزینه های عمل زیبایی  به طور کلی توسط شرکت های بیمه پذیرفته می شود که انجام آن برای شخص ضرورت داشته باشد و بدون انجام آن سلامتی او به خطر بیافتد. در واقع انجام آن عمل، جنبه ترمیمی داشته باشد. جهت اطلاع از جزئیات بیشتر و اطمینان از اینکه آیا بیماری شما تحت پوشش بیمه قرار می گیرد یا نه بهتر است با شرکت بیمه خود مشورت کنید و همچنین از پزشک خود جزئیات و اطلاعات کافی را جویا شوید.

ظرافت های لازم در کاشت ابرو

به همان میزان که نبود ابروها در زیبایی چهره تاثیرگذار است، داشتن ابروهایی نامنظم نیز آراستگی چهره را تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع پهنا، بلندی و سایر ویژگی های ابروی هر شخص باید متناسب با آناتومی چهره  او باشد. جهت رویش تارهای کاشت شده در ناحیه  ابرو بسیار مهم است. تمام تارها باید با زاویه  مشخص و با فواصل تعیین شده از یکدیگر کاشته شوند.

در غیر این صورت انتظاراتی که از کاشت طبیعی ابرو دارید، بدست نخواهد آمد. پیش از آغاز پیوند فولیکول ها، باید ناحیه  کاشت طراحی شده و نقاط پیوند مشخص شوند. موارد ذکر شده نشان می دهد کاشت ابرو نیازمند ظرافت های بیشتری است. اگر چه کاشت ابرو در یک جلسه بطور کامل انجام می شود اما جلسات ترمیمی به منظور اصلاح فولیکول ها نیاز خواهد بود. تارهایی که در جهت اشتباه رشد کرده اند یا فولیکول هایی که به علت آسیب دیدگی رشد نکرده باشند، در جلسات بعدی با فولیکول های جدید جایگزین می شوند.

مطالب بیشتر:

قیمت کاشت ابرو در کلینیک هلیا

همانطور که بارها گفته شد عوامل بسیاری در هزینه کاشت ابرو دخیل هستند. از جمله این پارامتر ها می توان به روش انتخابی کاشت ابرو، تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت، دستمزد پزشک و تعرفه های کلینیک اشاره کرد. به همین دلیل بعد از کمی تحقیق متوجه تفاوت قیمت کاشت ابرو در تهران از یک کلینیک به کلینیک دیگر خواهید شد. آنچه در این میان اهمیت دارد انتخاب یک کلینیک تخصصی باکیفیت کاری بالا است. قیمت کاشت ابرو در کلینیک هلیا بعد از انجام بررسی های لازم توسط پزشک برای هر شخص به صورت جداگانه تخمین زده می شود.

به همین دلیل اگر کلینیک ما را برای این کار انتخاب کردید از شما خواسته می شود تا ابتدا یک روز را برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات لازم تعیین کنید. در این جلسه هر آنچه که پزشک باید قبل از شروع به کار بداند را ارزیابی می کند و به شما یک سری اطلاعات کلی در مورد مراقبت های قبل و بعد از عمل و همچنین میزان قیمت پیوند ابرو داده می شود. هزینه پیوند ابرو کلینیک هلیا طبق تعرفه های استاندارد وزارت بهداشت کشور بوده و شما می توانید یک کار باکیفیت را با قیمتی معقول تحت نظر یکی از بهترین پزشک های متخصص کشور در حوزه کاشت مو و ابرو دریافت کنید.

  • هزینه کاشت ابرو چه قدر است؟

هزینه کاشت ابرو بستگی به انتخاب پزشک و نوع روش کاشت در افراد متغیر است. بنابراین برای اطلاع از قیمت دقیق کاشت ابرو با مشاورین کلینیک ما تماس حاصل فرمایید.

  • آیا هزینه هر کدام از روش های کاشت ابرو متفاوت است؟

بله، با توجه به روش های نوین در کاشت ابرو و تجهیزات مورد استفاده در هر کدام، هزینه هر روش نسبت به دیگری متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین زیبایی ما تماس بگیرید.

  • آیا کاشت ابرو شامل بیمه می شود؟

به دلیل اینکه کاشت ابرو یک جراحی زیبایی محسوب می شود، هیچ بیمه ای به آن تعلق نمی گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با شرکت بیمه مورد نظر خود صحبت کنید.

در این ویدیو اطلاعاتی در خصوص هزینه کاشت ابرو داده شده است. هزینه کاشت طبیعی ابرو معمولاٌ به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل، روش برداشت گرافت ها از بانک مو است. دلیل دیگر تفاوت قیمت ها را می توان مربوط به مدلی که قرار است ابرو کاشته شود دانست. این مورد به نوبه خود در تعیین هزینه ها تاثیر زیادی خواهد داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما و هزینه دقیق کاشت ابرو از طریق یکی از راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

شما می توانید با مراجعه به ”  ” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت کاشت ابرو خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره  تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید. کاشت مو و ابرو در این کلینیکاشت ابرو چیست ؟

کاشت ابرو فرایندی بسیار شبیه به است که از آن برای رفع دائمی مشکلات ناشی از ریزش ابرو استفاده می شود. در تعریف علمی، کاشت ابرو به عنوان یک روش درمان قطعی، دائمی و غیرتهاجمی شناخته می شود که می تواند کم پشتی ابروها را برطرف کرده و از ریزش آن ها جلوگیری کند. به این ترتیب می توان ضمن افزایش دادن تراکم ابروها، حالت آن ها را هم بهبود بخشیده و حتی شکل کلی آن ها را تغییر داد.

در فرایند کاشت ابرو، گرافت های مورد نیاز برای کاشت، با استفاده از روش های خاصی مانند FUE، FUT یا SFUE از ناحیه کنار گوش برداشته شده و در امتداد ابرو کاشته می شوند. این موها از نظر ضخامت و نرمی، شباهت زیادی به موهای ابرو دارند؛ به همین دلیل نتایجی کاملا طبیعی را برای شما به ارمغان می آورند. به دلیل دقت زیادی که در زمان قرار دادن گرافت ها و تعیین زاویه کاشت آن ها نیاز است؛ حتما باید این کار را نزد یک پزشک متخصص و باتجربه انجام دهید.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابروی طبیعی براساس مصوبه وزارت بهداشت و البته براساس تعداد گرافت های کاشت شده محاسبه خواهد شد. یعنی به این شکل نیست که هر کلینیکی قیمت مخصوص به خود را داشته باشد. شما در ابتدا به یکی از مراکز کاشت ابروی معتبر مراجعه کرده، جلسه مشاوره با پزشک متخصص برگزار می کنید.سپس روش مدنظر برای انجام کاشت ابروی طبیعی را انتخاب کرده، تعداد گرافت های مورد نیاز را مشخص نموده و در نهایت پزشک متخصص با توجه به تجربه، مهارت، میزان تخصص و هنری که در طراحی، تنظیم خواب ابرو و همچنین زاویه دهی دارد، عمل را انجام می دهد.

دقت داشته باشید که تمامی این مسائل در هزینه نهایی کاشت ابرو تاثیر دارد. معمولا هم کلینیک ها قبل از شروع کار شما را نسبت به هزینه نهایی عمل آگاه می کنند. پس از این بابت هیچ نگرانی را به خود راه ندهید.  از تاثیرگذارترین عوامل در تعیین هزینه کاشت ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روش کاشت ابرو

یکی از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت نهایی این عمل، روشی است که برای برداشت گرافت ها از بانک و کاشت آن ها در محل مورد نظر استفاده می شود. برای این کار از روش های مختلفی مانند FUE، FUT، SUT و SFUE استفاده می شود. در این میان روش FUT که قدیمی ترین و در عین حال تهاجمی ترین روش برای کاشت ابرو است؛ هزینه کمتری دارد. اما روش های FUE و SFUE به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته برای برداشت گرافت ها که احتمال آسیب به آن ها را کمتر کرده و تا حد زیادی از شدت عوارض کاشت ابرو می کاهد؛ قیمت بالاتری دارند.

تراکم مورد نظر و تعداد گرافت های مورد نیاز

بسته به اینکه ابروهای شما چقدر نیاز به ترمیم داشته باشند و بخواهید چه مدلی را بر روی آن ها پیاده کنید؛ تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو متفاوت است. به طور معمول 200 تا 300 فولیکول برای ترمیم ابروها کافی است؛ مگر اینکه شخص متقاضی، ابروهای پهن تر و پرپشت تری دوست داشته باشد.

مدل ابرو

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه کاشت ابرو، است. واضح است که ابروهایی که پهن تر هستند یا دنباله بلندتری دارند؛ نیاز به گرافت های بیشتری خواهند داشت. به همین دلیل فرایند برداشت در آن ها بیشتر طول می کشد و در نتیجه هزینه بیشتری برای شما به دنبال دارد. از سوی دیگر اگر بخش زیادی از گرافت ها در تاج یا انتهای ابرو کاشته شوند؛ هزینه انجام این کار بیشتر است. چراکه این قسمت ها به دلیل زاویه متفاوتی که دارند؛ زمان و دقت بیشتری را نیاز خواهند داشت.

دستمزد پزشک

بسته به اینکه تجربه و مهارت پزشک در کاشت ابرو چقدر باشد؛ دستمزد او متفاوت خواهد بود. از سوی دیگر اگر همه قسمت های ابروی شما دچار ریزش شده باشد؛ تیم پزشکی زحمت بیشتری پیش رو خواهد داشت. به همین دلیل هزینه بیشتری را از شما دریافت می کند.

کلینیک کاشت ابرو

کلینیک های مختلف با توجه به ابزارها و دستگاه هایی که برای کاشت ابرو استفاده می کنند؛ قیمت های مختلفی را برای انجام این عمل اعلام خواهند کرد. واضح است که کاشت ابرو در کلینیک هایی با ابزارهای پیشرفته تر، گران تر است. همچنین در مواردی ممکن است یک کلینیک طرح های تخفیفی را به مشتریان خود ارائه دهد یا برای مقرون به صرفه بودن این روش، پکیج هایی را برای متقاضیان تعریف کند.

هزینه کاشت ابرو در کلینیک خانه سفید

یک توصیه بسیار مهم به متقاضیان کاشت ابرو این است که هرگز برای انجام این کار، به دنبال ارزان ترین کلینیک یا پزشک نباشید. حتی اگر قیمت پایینی برای کاشت ابرو به شما پیشنهاد شد؛ حتما تلاش کنید تا دلیل پایین بودن این قیمت را متوجه شوید. زیرا در بسیاری از موارد، تجربه کم پزشک، کم سابقه بودن کلینیک یا نداشتن تجهیزات کافی برای استفاده از روش های مدرن کاشت ابرو، عاملی برای کاهش هزینه انجام این عمل است.

در این موارد ممکن است نتوانید به نتیجه دلخواه خود از کاشت ابرو دست پیدا کنید. برای اطلاع از حدود قیمتی و کیفیت کار هر کلینیک، بهترین راه صحبت کردن با افرادی است که قبلا از خدمات کلینیک مورد نظر استفاده کرده اند.

هزینه کاشت ابرو در کلینیک خانه سفید تهران بین 10 تا 15 میلیون تومان می باشد. (بهار 1402)

مراحل کاشت ابروی طبیعی

برای کاشت ابروی طبیعی باید از سه مرحله عبور کرد! یعنی هیچ اهمیتی ندارد که از کدام روش برای کاشت ابروی طبیعی استفاده می کنید یا چه هزینه ای را پرداخت خواهید کرد، عبور از این سه مرحله الزامی  است.

  • مرحله اول، طراحی ابرو : در این مرحله متخصص کاشت ابرو باید نهایت مهارت و هنر خود را بکار گیرد یا حتی به سراغ ابزارهای مختلف برود تا ابرویی مطابق با سلیقه شما و البته فرم ابرویی که با چهره شما تناسب داشته باشد را طراحی کند.
  • مرحله دوم، برداشت گرافت ها : این مرحله یکی از مهم ترین مراحل کاشت ابروی طبیعی به حساب می آید زیرا موهای اهدا شده که از بانک موی فرد در پشت سرش برداشته می شود باید در زیر میکروسکوپ آماده شود.
  • مرحله سوم، کاشت ابرو : در مرحله آخر باید گرافت های برداشت شده در ناحیه ای که طراحی انجام گرفته و با توجه به خواب و زاویه مناسب ابروها، کاشت شود. بطور میانگین در این مرحله متخصص به چیزی حدود 150 الی 400 گرافت احتیاج پیدا خواهد کرد.

روش های کاشت ابرو را بشناسید

کاشت ابروی طبیعی فقط یک روز و چیزی حدود 4 الی 7 ساعت از زمان شما را به خود میگیرد و خوشبختانه نقاهت سختی ندارد. اگر صرفا به دلیل ذیق وقت کاشت ابرو را به تعویق انداخته اید، همین الان به بهترین کلینیک کاشت ابرو یعنی کلینیک خانه سفید تهران مراجعه نمائید. در این کلینیک کاشت به روش های مختلفی انجام میگیرد که عبارتند از:

  • : این روش را باید جزء بهترین روش های کاشت ابرو بدانید که در آن برداشت فولیکول به صورت نواری انجام می گیرد. متخصص کاشت مو پس برداشت گرافت آن ها را به واحدهای فولیکولی تبدیل کرده و با دقت و مهارت خود در محل مورد نظر کاشت می کند. در این روش از کاشت ابرو باید از سوزن های مخصوصی استفاده شود که قطری تقریبا یک میلی متری دارند. اینجاست که حساسیت و ظرافت این روش از کاشت ابرو مشخص می شود. نکته مثبت این روش از کاشت ابرو اینجاست گرافت ها با کمترین میزان صدمه انتقال پیدا می کنند. و از مهم ترین عیب این روش که همیشه از آن صحبت می شود ایجاد اسکار خطی بر روی سر است!
  • کاشت ابرو به روش FUE : این روش پس از روش FUT به جهان معرفی شد و هدف آن برطرف کردن ایرادات موجود nv روش FUT بوده است. در این روش متخصص کاشت ابرو با کمترین میزان عوارض گرافت ها را برداشت می کند و از ابزارهای دقیقی که قطر آنها به کمتر از یک میلی متر میرسد این کار را انجام می دهد. مهم ترین مزیت این روش عدم نیاز به بخیه و جراحی و برجای ماندن جای اسکار بر روی سر است. البته باید دقت داشت که در این روش فولیکول ها در زمان طولانی تری از روی سر برداشت می شود.
  • کاشت ابرو به روش SFUE : این روش تقریبا مراحلی مشابهی روش FUE دارد با این تفاوت که در آن از ابزارهای پیشرفته تری استفاده می شود. نتیجه ای که این روش دارد کاملا طبیعی بوده و حتی هیچ نیازی نیست تا موهای سر خود را بتراشید. هیچگونه عوارض و مشکلاتی هم با خود به همراه ندارد.

مقایسه کاشت ابرو با دیگر روش های پرپشت کردن ابروها

میکروبلیدینگ

احتمالا شما هم در مسیر بررسی هزینه های کاشت ابرو و مقایسه آن با دیگر روش های پرپشت کردن ابروها، به این سوال برخورد کرده اید که کاشت ابرو را انجام دهید یا میکروبلیدینگ؟ زیرا میکروبلیدینگ نتایج طبیعی و بلندمدتی دارد و در عین حال هزینه کمتری را نسبت به کاشت، برای شما به دنبال خواهد داشت. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر به دنبال روشی هستید که یک بار برای همیشه شما را از شر ریزش ابروها خلاص کند؛ پیشنهاد ما به شما کاشت است. اما اگر هزینه برایتان خیلی اهمیت دارد و نمی توانید به صورت یک جا همه هزینه های کاشت ابرو را پرداخت کنید؛ می توانید با استفاده از میکروبلیدینگ ابروهای خود را پرپشت کنید.

البته باید بدانید که در میکروبلیدینگ، برای پرپشت کردن ابرو از رنگ دانه استفاده می شود. به همین دلیل ممکن است که نتایج به دست آمده از این روش، به اندازه کاشت طبیعی نباشد. به علاوه این نتایج بعد از مدتی از بین می روند و برای بازگرداندن ابروها به حالت اولیه، ناچار هستید که همه مراحل قبل و بعد را انجام داده و عوارض ایجادشده در این روش را تحمل کنید.

تاتوی ابرو یا هاشور

یکی از رایج ترین روش ها برای حالت دادن به ابروها و پرپشت کردن آن ها، تتو یا هاشور است. در این دو روش هم از رنگ برای پرپشت کردن ابرو استفاده می شود؛ به همین دلیل پس از مدتی، ظاهر اولیه ابروها از بین می رود. به علاوه تتو و هاشور معمولا درد زیادی را در پی خواهند داشت؛ اما نتیجه حاصل از آن ها، طبیعی نیست. همین موضوع باعث شده که حتی بسیاری از افرادی که قبلا تتو یا هاشور را انجام داده اند؛ به سراغ کاشت ابرو بروند. زیرا نتایج به دست آمده از طریق کاشت، بسیار طبیعی هستند و نیازی به تمدید نخواهند داشت. اگر بخواهیم هزینه کاشت ابرو را با میکروبلیدینگ یا تتو مقایسه کنیم؛ کاشت ابرو در نهایت به صرفه تر است. هرچند ممکن است در بررسی اولیه به این نتیجه برسید که هزینه کاشت ابرو، چند برابر روش هایی مانند هاشور یا میکروبلیدینگ است.

اما با یک حساب سر انگشتی و محاسبه تعداد جلسه های مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه در این روش ها، تعداد جلسه های مورد نیاز برای تمدید و هزینه های لازم برای مراقبت های قبل و بعد از هاشور یا میکروبلیدینگ، متوجه خواهید شد که کاشت ابرو برای شما به صرفه تر است.

عوارض کاشت ابرو

مانند عوارض کاشت مو نیست و بسیار محدود و زود گذر هستند. این عوارض به اندازه ای ناچیز هستند که اصلا نیازی به نگرانی راجع به آن ها نیست. حتی بعد از انجام عمل شما می توانید به فعالیت های روزانه خود برسید و مطمئن باشید مشکلی را برای شما ایجاد نخواهد کرد. پس از کاشت ابرو بهتر است که از استرس حداقل به مدت یک هفته دور بمانید زیرا استرس دشمن است. بعد از انجام جراحی ممکن است به علت استفاده از داروهای بی حسی در قسمت پیشانی و ناحیه ابروها مقداری ورم را مشاهده کنید که به سرعت از بین خواهد رفت. همچنین به دلیل ایجاد زخم هایی در محل کاشت ممکن است کبودی هایی خفیف به وجود آید که آن هم بسیار محدود است و جای نگرانی نیست.

در قسمت ابروی کاشته شده خارشی بوجود می آید که کاملا طبیعی است و یکی از مراحل بهبودی است اما اگر این خارش ادامه پیدا کرد باید به پزشک خود مراجعه کنید تا مبادا عفونتی در ناحیه کاشت به وجود آید. بعد از کاشت ابرو متوجه رشد نامناسب موهای آن ناحیه خواهید شد که این مسئله به علت برداشت گرافت ها از قسمت سر، طبیعی می باشد و شما می توانید با اصلاح و کوتاهی به موقع آن ها ظاهر زیبای ابروهایتان را حفظ کنید. در این مدت فاصله های بسیار کمی را داخل ابروی خود مشاهده می کنید که آن هم کاملا طبیعی بوده و به مرور و رسیدن موها به حالت طبیعی خود از بین خواهد رفت.

البته شدت و ضعف تمامی این موارد باز هم به تخصص و تجربیات شخصی برمی گردد که عمل کاشت ابرو را برای شما انجام می دهد. در کلینیک خانه سفید بهترین متخصصین کاشت ابرو با مهارت بالای خود رضایت شما را کسب خواهند کرد و شما نیز به آنچه دلخواهتان دهزینه کاشت ابرو با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین و محاسبه می شود. از بین این عوامل می توان به تخصص و تجربه پزشک، موقعیت قرارگیری کلینیک و مطب پزشک، تجهیزات مورد استفاده، شرایط و وضعیت ابرو، روش مورد استفاده برای کاشت ابرو، شهرت پزشک و… اشاره نمود. اگر شما قصد کاشت ابرو را دارید و به دنبال این هستید که بدانید چه عواملی بر روی قیمت آن موثر هستند، پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید تا با این عوامل آشنا شوید.

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو شامل مواردی همچون روش کاشت ابرو، میزان تجربه و تخصص پزشک، میزان گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو، منطقه جغرافیایی مطب پزشک و شهرت پزشک هستند.

بیشتر بخوانید:

روش کاشت ابرو

یکی از عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو، روش مورد استفاده برای کاشت است، در این بخش، به بررسی روش های موجود  کاشت ابرو می پردازیم.

  • کاشت ابرو با استفاده از روش FUT: در این روش، گرافت های مویی از مناطق دیگری از بدن مانند پشت سر برداشت شده و بر روی مناطق کم موی ابروها پیوند داده می شود.
  • کاشت ابرو با استفاده از روش FIT: در این روش، گرافت های مویی به صورت یک به یک از مناطقی مانند پشت سر جدا شده و سپس در نواحی کم موی ابروها پیوند داده می شود.
  • کاشت ابرو با استفاده از روش SUT:کاشت ابرو با استفاده از روش SUT نیز یکی از عواملی است که بر روی هزینه کاشت ابرو تاثیرگذار است. در این روش، گرافت های مویی به صورت تکی از مناطق مختلف برداشت شده و در بخش های کم موی ابروها کاشته می شوند.
  • کاشت مو به روش Micro FIT: روش کاشت موی Micro FIT یک روش مدرن و دقیق برای کاشت مو است. در این روش، گرافت های مویی به صورت تکی با استفاده از ابزارهای میکروسکوپیک برداشته می شوند و سپس به ناحیه کم موی مورد نظر پیوند داده می شوند.

در بخش فوق، 4 روش کاشت را بیان نمودیم که هر کدام از این عوامل بر روی هزینه کاشت ابرو موثر هستند.

بیشتر بخوانید:

میزان تجربه و تخصص پزشک

مهارت و تخصص پزشک در کاشت ابرو یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار بر هزینه کاشت ابرو است. کاشت ابرو، یک فرایند زیبایی بخش محسوب می شود که نیازمند تجربه و تخصص زیادی است. فرایند کاشت ابرو باید به گونه ای باشد که با صورت و تمام اجزای آن تناسب داشته باشد.

پزشکان متخصص و با تجربه در این زمینه، با استفاده از تکنیک های حرفه ای و دستگاه های مدرن، قادر به کاشت ابرو به شکل طبیعی هستند. این پزشکان شکل، زاویه و جهت رویش موها را به دقت تنظیم می کنند تا نتیجه طبیعی و جذابی را ایجاد کنند. در انتخاب پزشک برای کاشت ابرو، به میزان تجربه، تخصص و نمونه های کاری پزشک توجه کنید تا نتایج ایده آل و مورد انتظار را بدست آورید. بنابراین، پزشکی که از تخصص و تجربه بالایی در زمینه کاشت ابرو برخوردار است به همان نسبت هزینه بیشتری نیز برای کاشت دریافت می کند.

بیشتر بخوانید:

تعداد گرافت هایی که برای کاشت ابرو نیاز است

تعداد گرافت های مورد نیاز برای پیوند و میزان طاسی ابروی شما از عوامل موثر و تعیین کننده هزینه کاشت ابرو هستند. اگر ابروی شما تنها نیاز به افزایش تراکم داشته باشد، هزینه به نسبت کمتری برای کاشت دارد. در مقابل، اگر ابرو به هر دلیلی، مثلا در یک حادثه از بین رفته باشد هزینه کاشت آن، بیشتر خواهد بود. بنابراین برای مشخص شدن این موضوع که ابروی شما به چه تعداد گرافت نیاز دارد، باید به نکته بیان شده توجه کنید و همچنین با پزشک خود نیز مشورت کنید تا برآورد دقیقی برای ه ابروی شما تعیین کند.

منطقه جغرافیایی مطب پزشک

هزینه کاشت ابرو بسته به منطقه جغرافیایی و محل قرارگیری مطب پزشک ممکن است متفاوت باشد. در برخی مناطق شهر، قیمت کاشت ابرو نسبت به مناطق دیگر بیشتر است. در این مناطق، هزینه های اجاره مکان و دیگر هزینه های مرتبط به نسبت بالا است و این موضوع بر روی قیمت کاشت ابرو تاثیر می گذارد.

شهرت پزشک

شهرت پزشک نیز از عوامل موثر و تعیین کننده بر روی قیمت کاشت ابرو است. پزشکان معروف و مشهور هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت می کنند. این موضوع، به دلیل تجربه، تخصص و شهرت آن ها است.

نتیجه گیری

هزینه کاشت ابرو تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. عواملی مانند تعداد گرافت های مورد نیاز، میزان طاسی ابرو، مکان قرارگیری کلینیک و مطب، استفاده از تجهیزات پیشرفته و شهرت پزشک می توانند بر هزینه تأثیرگذار باشند. برای تعیین دقیق هزینه و قیمت کاشت ابرو، بهتر است به صورت حضوری با پزشک خود مشورت کنید تا او با بررسی وضعیت ابروی شما، بتواند قیمت دقیقی را تعیین کند. چون بسته به شرایط شخصی هر فرد قیمت دقیق کاشت ابرو می تواند متفاوت باشد.

سوالات متداول

چه عواملی بر هزینه کاشت ابرو موثر هستند؟

موقعیت قرارگیری مطب ، تجهیزات مورد استفاده، تخصص و تجربه پزشک، تعداد گرافت هایی که برای کاشت ابرو نیاز است، شرایط ابرو و شهرت پزشک از جمله عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو هستند.

آیا قیمت کاشت ابرو متغیر است؟

بله، قیمت کاشت ابرو ممکن است در طول زمان تغییر کند. عواملی مانند تورم، تغییرات قیمت تجهیزات، تغییر در نرخ ارز و تغییرات در بازار می توانند موجب تغییر در هزینه کاشت ابرو شوند.

آیا وضعیت ابرو بر روی قیمت آن موثر است؟

تراکم موی ابروی شما نیز  بر قیمت کاشت تأثیرگذار است. در صورتی که ابروهای شما نیاز به تراکم کمتری برای کاشت داشته باشد، هزینه کاشت به نسبت پایین تر است. از طرف دیگر، اگر ابروهای شما نیاز به تراکم بیشتری داشته باشد، هزینه کاشت ممکن است بیشتر از حد متوسط باشد.

دکتر صفیه چعباوی زاده

متخصص پوست و مو 20 سال سابقه در درمان بیماری های پوست و مو تربیت تیم جراحی مجرب در زمینه کاشت مو و استفاده از تکنولوژی های روزدنیا

ر زیبایی چهره هست می رسید.

ک توسط پزشک مطرح کشور دکتر حمیدرضا خراسانی صورت می گیرد.

 

دکمه بازگشت به بالا