اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان

برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، دوغاب، گچ، قیر و ملات بتن نیاز به دستگاه دارید. شرکت مجموعه لوله بازکنی با استفاده از دستگاه، سیمان و دیگر مصالح ساختمانی را به طور کامل از بین میبرد. البته حجم سیمان و نوع آن در باز شدن 100% لوله مسدود شده بسیار تاثیرگذار است. این مسئله نیاز به بررسی و کار بر روی لوله فاضلاب مورد نظر دارد. پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز با خواندن این مطلب، اطلاعاتی در مورد نوع گرفتگی لوله با سیمان سفید و سیاه یا اینکه اصلا حلال سیمان در لوله فاضلاب وجود دارد یا خیر؟ چه چیزی سیمان را از بین میبرد؟ و بسیاری از سوال های دیگر که میتواند همین حالا یکی از پرسش های شما از متخصصین ما در لوله بازکنی سعادت آباد باشد.

چه چیزی سیمان را از بین میبرد؟

برخلاف انواع موادی که حالت چسبندگی دارند، سیمان به هیچ عنوان چسبندگی خود را حتی بعد از خشک شدن از دست نمی دهد. این خاصیت همان چیزی است که آن را برای اتصال دو سطح متمایز می کند. اما همین تمایز می تواند گاهی اوقات دردسر ساز باشد. مثلا زمانی که شما بازسازی دارید و میخواهید بنایی کنید. معمولا در چنین زمانی امکان دارد معمار یا یکی از کارگرها به دلیل سهل انگاری، سیمانی را که درون لوله فاضلاب ریخته با استفاده از آب همان لحظه از بین نبرند. همین دلیل خوبی است تا خاصیت بی نظیر سیمان با خشک شدن به یک مشکل بسیار سخت تبدیل شود.

معمولا خیلی از مردم روزانه بعد از بازسازی توالت، حمام یا آشپزخانه با مشکل گرفتگی لوله با سیمان مواجه می شوند. این افراد بعد از یک جستجوی ساده در گوگل با سایت مجموعه لوله بازکنی آشنا می شوند و از متخصصین ما سوال می کنند که چه چیزی سیمان را از بین میبرد؟ با توجه به اینکه مشکل گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان بسیار زیاده شده و مردم به دنبال حلال سیمان هستند. تصمیم گرفتیم به دنبال حلال سیمان در لوله فاضلاب بگردیم. با جستجوی فراوران بالاخره به نتیجه هم رسیدیم و نوعی حلال دوغاب یا سیمان پیدا کردیم که با تعریف هایی که در وبسایت مرجع با عنوان ، متوجه شدیم محلولی با نام Mean Klean 22 oz وجود دارد.

اما اینکه آیا این محلول در ایران هم به فروش می رسد یا خیر نمیدانیم و اطلاعی هم از آن نداریم. چون در این چند سال تجربه اصلا از محلولی برای باز کردن لوله فاضلاب سیمان استفاده نکرده ایم و همواره از دستگاه برای رفع گرفتگی لوله با سیمان سفید و سیاه، قیر، گچ و دوغاب استفاده کرده ایم. خوشبختانه تا کنون مشکل مشتریان زیادی را حل کرده ایم بدون اینکه نیاز به کنده کاری یا تعویض لوله داشته باشند.

احتمال اینکه محلول Mean Klean 22 oz یا مشابه آن در ایران موجود باشد وجود دارد. شرکت مجموعه لوله بازکنی و متخصصین ما هیچ مسئولیتی را بابت استفاده از آن توسط شما قبول نمیکنند و این تنها یک معرفی محلول است. چون میدانیم و تجربه کرده ایم که هر محلول اسیدی میتواند باعث آسیب رساندن به لوله ها و اتصالات سیستم فاضلاب شود که نهایتا به ترکیدگی لوله یا نشت کردن آن ختم می شود. پیشنهاد می کنیم با متخصصین ما تماس بگیرید تا به شما توضیح دهند با چه روشی اقدام به از بین بردن سیمان داخل لوله میکنند.

چگونه سیمان سفت شده را نرم کنیم؟

محصول بعدی که با عنوان حلال کامل سیمان وجود دارد، چیزی است که در تصویر می بینید. احتمال دارد این محصول یا مشابه آن را در ایران پیدا کنید. تصویر مربوط به نوعی اسید با نام می باشد که قادر به نرم کردن سیمان است. البته شاید این محلول هم نتواند سیمان را از بین ببرد اما میتواند آن را نرم کند. با نرم شدن بافت سیمان سفت شده میتوان با استفاده از واتر جت آن را به کل از لوله شست و از بین برد. در واقع این اسید برای جا به جا کردن و شل کردن سیمان چسبیده شده به داخل لوله کاربرد دارد.

چون Croc Crete هم نوعی اسید بسیار قوی است پیشنهاد می کنیم برای رفع گرفتگی لوله با سیمان از آن استفاده نکنید. چون لوله توان تحمل اسید قوی را ندارد و احتمال اینکه لوله نشت کند، سوراخ شود یا بپوسد وجود دارد. باز پیشنهاد ما در این شرایط استفاده از دستگاه است تا بتوان با آن به راحتی و بدون تخریب، گرفتگی لوله با سیمان را از بین برد.

بهترین روش رفع گرفتگی لوله با سیمان چیست؟

تا اینجا دو محصول را معرفی کردیم که شاید پیدا کردن آنها در ایران سخت یا غیر ممکن باشد. اما سوالی که برای همه پیش می آید این است که پس چطور سیمان داخل لوله فاضلاب، توالت، حمام، آشپزخانه، تراس و … را از بین ببریم؟ آیا راه بهتری وجود دارد؟! ?

روشی که متخصصین شرکت مجموعه لوله بازکنی از آن برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب مسدود شده با سیمان، ملات بتن، دوغاب سیمان سفید و سیمان سیاه خشک شده استفاده می کنند در واقع روشی است که شاید شما هم اکنون از آن استفاده کرده یا حداقل با آن آشنا باشید.

کاری که سرویسکاران مجموعه لوله بازکنی برای از بین بردن سیمان داخل لوله فاضلاب استفاده می کنند، فنر زنی با دستگاه ژنراتور است. اما چیزی که در فنر زدن لوله گرفته شده با سیمان مهم است، تجربه نیروی فنی می باشد. تمامی متخصصین این شرکت دارای تجربه بی نظیر در باز کردن انواع گرفتگی سخت مثل موارد زیر دارند:

  • گرفتگی لوله با قیر
  • گرفتگی لوله با سیمان
  • گرفتگی لوله با گچ
  • گرفتگی لوله با اشیا بزرگ و کوچک

اگر از این روش استفاده کرده اید و نتیجه ای حاصل نشده، میتوانید برای یکبار هم که شده را امتحان کنید. ما در 99% موارد گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان سفت شده را باز کرده ایم بدون اینکه آسیبی به لوله برسد یا کنده کاری انجام شود. اگر مشکل گرفتگی با سیمان دارید میتوانید همین حالا با شماره موجود در سایت تماس بگیرید تا هر کجای تهران که باشید، سریعا سرویسکار متخصص و با تجربه برای حل مشکل شما اعزام شود.

فنر برقی دستگاهی است که اغلب گرفتگی ها سخت و پیچیده را به راحتی باز می کند. اما لوله بازکن مورد نظر همانطور که گفتیم باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. به عنوان مثال لوله بازکن حرفه ای ابتدا لوله را بررسی می کند تا ببینید حجم سیمان داخل لوله چقدر است و سیمان دقیقا کجا ریخته شده (داخل شترگلو، قبل یا بعد از آن) و غیره. تمام این موارد میتواند باعث شود که لوله بازکن تصمیم درستی بگیرد و کار را اساسی انجام دهد.

نحوه باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب با گچ

گچ نیز مانند سیمان نوعی مصالح ساختمانی است و جزء سخت ترین نوع محسوب می شود. میتوان گفت تقریبا محلولی برای از بین بردن گرفتگی لوله با گچ وجود ندارد. بهترین راه از بین بردن گچ از داخل لوله استفاده از روش های مکانیکی مثل فنر برقی است.

یکی از شایع ترین مشکلاتی که مردم با آن رو به رو هستند، پس از بازسازی است. در چنین مواقعی معمولا امکان دارد مقداری گچ یا سیمان داخل لوله بریزد و مسیر لوله را مسدود نماید.

اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب با گچ دارید، وقت خود را صرف پیدا کردن محلول شیمیایی نظیر اسیدها نکنید. چون تنها راه حل باز کردن گچ داخل لوله فقط و فقط فنر برقی است. البته باز شدن این نوع گرفتگی سخت نیز همانند سیمان مشروط به تجربه سرویسکاری است که برای انجام کار اعزام می شود. خوشبختانه سرویسکاران مجموعه مجموعه لوله بازکنی تجربه زیادی در باز کردن انواع گرفتگی های سخت و پیچیده دارند و برای باز کردن گرفتگی لوله با سیمان و گچ نیز به سراسر تهران اعزام می شوند.

آیا گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی را میتوان با اسید باز کرد؟

به عنوان پاسخ کوتاه به این سوال باید گفت که اصلا اسید حلال سیمان، قیر، دوغاب، گچ و دیگر مصالح ساختمانی نیست. چون اسید ماده بسیار قدرتمندی است، اغلب مردم فکر می کنند با اسید میتوانند هر نوع گرفتگی را باز کنند. در حقیقت اسید هایی که در بازار میبینید غلظت بالایی ندارند و فقط در حد باز کردن گرفتگی ها ساده کاربرد دارند.

اسیدهایی که غلظت بالایی دارند، در صورت ریختن بر روی اکثر مواد، آن را از بین میبرند. به همین خاطر اگر از این نوع اسیدها استفاده کنید بدون شک باعث از بین رفتن و ترکیدن لوله های فاضلاب خواهید شد. بعلاوه که این اسیدها هم نمیتوانند سیمان را از بین ببرند. پس پیشنهاد میکنیم از اسید استفاده نکنید و وقت و انرژی خود را هدر ندهید.

جمع بندی و نتیجه گیری: گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، قیر، دوغاب، گچ و مصالح ساختمانی دیگر از نوع سخت ترین گرفتگی ها هستند و بهترین روش برای باز کردن آنها استفاده از روش مکانیکی یعنی دستگاه فنر برقی می باشد. استفاده از اسید هیچ کاربردی در باز کردن گرفتگی لوله با سیمان ندارد. بعلاوه اینکه فقط باعث پوسیده شدن و ترکیدن لوله های فاضلاب می شود. حلال های دیگری هم هستند که پیدا کردنشان در ایران کار تقریبا غیر ممکنی است. پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در وقت و انرژی خود از متخصصین مجموعه مجموعه لوله بازکنی کمک بگیرید.

پاسخ به سوالات متداول رفع گرفتگی لوله مسدود شده با سیمان

بهترین روش باز کردن گرفتگی لوله با سیمان چیست؟

از آنجا که گرفتگی لوله با سیمان یکی از سخت ترین و پیچیده ترین نوع گرفتگی لوله فاضلاب محسوب می شود، ممکن است گاهی اوقات تنها دستگاه فنر برقی کارساز نباشد. شرکت مجموعه لوله بازکنی در چنین شرایطی معمولا از ابزارهای دیگر نیز برای باز کردن گرفتگی لوله با سیمان استفاده میکند. برخی از سرویسکاران شرکت مجموعه لوله بازکنی متخصص رفع گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی هستند و به راحتی مشکل را رفع میکنند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

آیا برای رفع سیمان داخل لوله فاضلاب نیاز به تخریب می باشد؟

خیر، خدمات باز کردن گرفتگی لوله با سیمان، گچ، قیر و دوغاب در شرکت مجموعه لوله بازکنی بدون تخریب و کنده کاری انجام می شود. پس نیاز نیست نگران این موضوع باشید، چون ما تمام تلاشمان باز کردن سیمان داخل لوله بدون تخریب می باشد و کوچکترین کنده کاری انجام نمی دهیم.

منبع مقاله:

لوله بازکنی خانی

دکمه بازگشت به بالا