دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

حرفه ای که می تواند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کند

حرفه ای که لوله های فاضلاب را باز می کند کدام است؟

همانطور که گفتیم چون درون لوله های فاضلاب هر چیزی امکان ورود دارد، پس ممکن است گرفتگی لوله هم ایجاد شود. به عنوان مثال خیلی از مردم درون توالت دستمال کاغذی میزند و همین امر موجب  می شود. هنگام رخ دادن گرفتگی دستشویی یا هر لوله دیگری، خیلی از مردم به سرعت به دنبال استفاده از اسیدهای لوله بازکن هستند. اما این افراد نمی دانند که اسید خاصیت خورندگی دارد و به مرور زمان می تواند به لوله آسیب برساند. علاوه بر این خیلی مواقع اسید نمیتواند لوله را باز کند و دقیقا همینجاست که این افراد به دنبال حرفه ای می گردند که میتواند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کند. نام حرفه ای که می تواند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کند، لوله بازکنی است. این حرفه میتواند توسط یک فرد یا یک شرکت حرفه ای مانند لوله بازکنی یافت آباد انجام شود.

از چه دستگاه هایی برای لوله بازکنی استفاده می شود؟

در حرفه لوله بازکنی دستگاه های زیادی برای باز کردن لوله های فاضلاب وجود دارد که به ترتیب عبارتند از:

  • فنر برقی: اغلب گرفتگی ها را باز می کند و برای هر نوع گرفتگی مناسب است.
  • تراکم هوا: معمولا اگر فنر نتواند گرفتگی را باز کند و یا چیزی در لوله گیر کرده باشد از تراکم هوا استفاده می کنند.
  • ساکشن (مکنده): معمولا زمانی که اشیا داخل لوله افتاده باشد برای خارج کردن آن از مکنده استفاده می شود.

هر کدام از این دستگاه ها کارایی خاص خود را دارند و در شرایط مختلف به کار می آیند که مختصرا توضیح داده شده است.

بهترین دستگاه برای لوله بازکنی چیست؟

در بخش قبلی سه مورد از پرکاربردترین دستگاه های حرفه ای که می توانند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کنند را نام بردیم. اما در میان این سه مورد یکی از دستگاه ها بهترین مورد برای باز کردن لوله محسوب می شود که آن هم فنر برقی است. علت این انتخاب این است که فنر میتواند اکثر گرفتگی ها را هر چند سخت و پیچیده باشد باز کند. به عنوان مثال سخت ترین نوع گرفتگی لوله های فاضلاب، گرفتگی با سیمان می باشد.

در خیلی از پروژه های مجموعه لوله بازکنی تهران امکان دارد گرفتگی لوله شدید و یا سطحی باشد به عنوان مثال در خدمات  سرویسکاران برای هر نوع گرفتگی ابتدا از فنر استفاده می کنند تا لوله را به خوبی باز کنند. گرفتگی های سخت و پیچیده مثل سیمان  به هیچ وجه با دستگاه های دیگر مثل تراکم هوا و دستگاه مکنده قابل باز شدن نیستند چون فقط فنر این کاربرد را دارد و به همین جهت است که آن را بهترین دستگاه لوله بازکنی میدانیم.

آیا فنر زدن به لوله های فاضلاب آسیب می رساند؟

به عنوان پاسخ کوتاه باید بگوییم خیر! فنر لوله بازکن توسط شرکت های مختص اینکار ساخته می شود که این تجهیزات را تولید می کنند. پس آلیاژ فنر طوری ساخته می شود که هم منعطف باشد و هم آسیبی به لوله نرساند. البته در مواردی که لوله از قبل مشکلی داشته باشد، فنر میتواند باعث سوراخ شدن و یا شکستن لوله شود. اما به طور کلی این امکان وجود ندارد که فنر به لوله آسیبی وارد کند. به عنوان سخن پایانی این بخش باید بگوییم که اگر فنر به لوله ها آسیب وارد می کرد هیچ شرکتی از این دستگاه فوق العاده کاربردی استفاده نمی کرد!

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی در تهران داشتیم چه کار کنیم؟

اگر لوله فاضلاب منزل یا محل کارتان در هر قسمت از ساختمان مثل توالت، آشپزخانه، حمام، پارکینگ و … مسدود شده و با گرفتگی مواجه شده است و به دنبال حرفه ای که می تواند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کند هستید، متخصصان ما در سراسر شهر تهران سرویسکاران خود را جهت لوله بازکنی مستقر نموده است. مجموعه لوله بازکنی سال هاست در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه فعالیت می کند و تجربه بسیار خوبی در باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب دارد. اگر نیاز دارید که یک لوله بازکن برای باز کردن لوله به محل شما مراجعه کند، کافی است به وبسایت ما مراجعه کنید.

آموزش باز کردن گرفتگی لوله دستشویی با فنر لوله بازکن

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که بنا به دلایل مختلف چاه یا لوله فاضلاب ساختمان شما گرفته و هر چه با مواد خانگی سعی در باز کردن گرفتگی لوله داشتید، موفق نشدید این کار را انجام دهید و در نهایت مجبور به پرداخت دستمزد هنگفت بابت باز کردن لوله فاضلاب با فنر شده اید.

اکثر شرکتهای لوله بازکنی در این حوزه از دستگاه فنر لوله بازکن برای باز کردن انواع گرفتگی ها استفاده می کنند. پس مشخص است که فنر لوله بازکن فواید بسیاری دارد. ما هم قصد داریم ضمن معرفی فواید این دستگاه، روش استفاده از آن و رفع گرفتگی توالت با آن را به شما آموزش دهیم.

وقتی چاه توالت یا یکی از لوله های فاضلاب می گیرد افراد به فکر این هستند که چطور باید این گرفتگی را رفع کرد. برخی می خواهند از محلول های مخصوص استفاده کنند، برخی با آب جوش کار خود را انجام می دهند و برخی هم به دنبال دستگاه های لوله بازکنی هستند. یکی از بهترین دستگاه های لوله بازکنی جهت رفع انواع گرفتگی ها، دستگاه فنر لوله بازکنی است که کاربرد فراوانی دارد.

روش های مختلف لوله بازکنی هر یک فواید و مضراتی دارد و هر یک از این روش ها برای رفع یک نوع گرفتگی کاربرد دارد. اما روشی که از همه بهتر است و در رفع انواع گرفتگی ها کاربرد دارد استفاده از فنر لوله بازکن است. این دستگاه مخصوص توانایی رفع بسیاری از گرفتگی ها را دارد و به همین دلیل است که همه شرکت های خدمات فنی از آن برای باز کردن چاه توالت و لوله ها استفاده می کنند. این وسیله همچون تلمبه دستی لوله بازکنی پرکاربرد است.

فنر لوله بازکن برای رفع گرفتگی چاه توالت بسیار مناسب و کاربردی است. فاضلاب مسدود شده در داخل لوله توالت به راحتی با فنر لوله بازکن رفع می شود و به سرعت مسیر آب باز خواهد شد. در صورت استفاده از فنر دیگر نیازی به لوله بازکن دیگری نخواهید داشت. تنها باید توجه داشت که نکات ایمنی لوله بازکنی حفظ شود.

پاسخ به سوالات متداول رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی

با توجه به میزان بالای سوالات مشتریان عزیز شرکت مجموعه لوله بازکنی، تصمیم گرفتیم در همین صفحه سوالاتی که بیشتر پرسیده میشوند را پاسخ دهیم.

دلیل کند شدن مکش توالت فرنگی و ایرانی چیست؟

در چنین شرایطی دو احتمال وجود دارد. اول سیفون توالت مشکل دارد و باید تعمیر شود. دوم قطر لوله فاضلاب کم شده و دچار گرفتگی توالت می باشد که باید فنر زده شود.

آیا فنر گرفتگی توالت را 100% باز می کند؟

بله قطعا. تمامی سرویسکاران ما از فنرهای مناسب و دستگاه های حرفه ای جهت باز کردن توالت فرنگی و ایرانی استفاده می کنند. همچنین نیروهای فنی کاملا تضمینی لوله را باز شده تحویل مشتری میدهند و رفع گرفتگی به درخواست مشتری تست خواهد شد.

رفع گرفتگی توالت با فنر برقی کثیف کاری دارد؟

اصلا کثیف کاری ندارد و در این مورد ما به شما قول میدهیم، گرفتگی دستشویی را کاملا تمیز باز کنیم.

در این شرکت نکات بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا رعایت می شود؟

بله در مجموعه لوله بازکنی رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و پیشگیری از انتقال ویروس منحوس کرونا در اولویت می باشد. مجموعه لوله بازکنی بصورت تضمینی توسط برترین سرویسکاران حرفه ای و با تجربه، گرفتگی لوله را باز شده تحویل مشتری میدهد. پس از رفع گرفتگی توالت ایرانی یا فرنگی، به درخواست مشتری، باز بودن راه آب و چاه توالت تست می شود.

دکمه بازگشت به بالا