اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

مقایسه کفش جردن و کفش ونس: مزایا و معایب

کفش های کتانی، کتونی کدام برند معروف بهتر و پرطرفدار تر است؟

وقتی صحبت از خرید کفش جردن و کفش های کتانی به میان می آید، وانس Vans و کانورس Converse برخی از بهترین کفش های غیررسمی موجود در بازار را تولید می کنند. این برندهای نمادین، چندین کفش کتانی، کتونی بالا و پایین با کیفیت بالا و همچنین کفش های کشویی راحت می سازند. به عنوان لوازم اصلی کمد لباس های مد روز، می توانید کفش های کانورس Converse و ونس، وانس/ وانث Vans خود را با لباس های مختلف بپوشید تا ظاهری شیک و جذاب ایجاد کنید.

در حالی که هر دو شرکت چندین سبک و رنگ ارائه می دهند، تفاوت هایی وجود دارد که می تواند خرید ونس یا چاک تیلور Vans or Chuck Taylors را به گزینه بهتری تبدیل کند. برخی از مردان خط Vans Old Skool را برای استایل کلاسیک و مواد جیر بادوام ترجیح می دهند، در حالی که برخی از زنان مجموعه های کانورس وان Converse One وآل استار All Star را به دلیل تطبیق پذیری، ساختارهای بوم بافت دار و ظاهر مد روز دوست دارند.

در یک دنیای عالی، مردم می توانند یک جفت چاک سفید و ون مشکی برای همه نوع لباس تهیه کنند. با طرح ها و رنگ های مختلف، انتخاب بین وانس Vans و کانورس Converse می تواند چالش برانگیز باشد. برای کمک به تصمیم گیری، ما این راهنما را در مورد خرید کفش ونس Vans  و کانورس Converse گردآوری کرده ایم. از سبک تا راحتی، مزایا و معایب کانورس Converse و وانس Vans را بررسی کنید تا کفش های کتانی، کتونی بهتری را برای نیازهای خود پیدا کنید.

ونس، وانس Vans

ونس Vans یک برند محبوب کفش آمریکایی است که کفش های راحت و غیررسمی را برای مردان و زنان می سازد. این شرکت با طراحی کفش و پوشاک اسکیت  برد شروع به کار کرد و از آن زمان به یک برند رایج در تولید لباس های مد روز تبدیل شد. در حالی که سبک های محبوب بسیاری وجود دارد، کفش ورزشی Vans Old Skool و کلاسیک Slip-On عموماً کفش هایی هستند که باید داشته باشید.

شیک و آرام، Vans Classic Slip-Ons کفش های معمولی خنک و راحت برای پوشیدن با طیف وسیعی از لباس های مد روز هستند. در حالی که نسخه های یکدست این کفش نمادین کم رنگ و همه کاره هستند، سبک شطرنجی سیاه و سفید ظاهری جاودانه را ارائه می دهد که اکثر مردم می خواهند. این برند همچنین خط اصلی میراث اصلی و همچنین سبک های کلاسیک به روز شده را ارائه می دهد که دارای زیره های نرم تر و نرم تر برای راحتی بیشتر است.

امروزه کفش های کتانی، کتونی Old Skool این برند پرفروش ترین خط تولید آن ها هستند. این کفش های جیر کم حاشیه اگرچه رنگ وینتیج دارند، پوشیدن آن ها آسان است و همیشه تازه به نظر می رسند. نوار کناری براق در قسمت بالایی فوق العاده قابل تشخیص است و یک ظاهر منحصر به فرد ارائه می دهد که کفش شما را متمایز می کند. شما می توانید کفش Old Skool مشکی، قهوه ای، خاکستری، آبی یا نارنجی را انتخاب کنید تا مناسب لباس خود را بیابید.

یکی دیگر از خطوط محبوب میراث، Vans Sk8-Hi یک کفش کتانی، کتونی بلند است که دارای رنگ های سرد و استایل مد روز برای ظاهری متفاوت است. این تاپ های بلند جوان و شیک هستند و رنگ های بی شماری دارند. کفش های مشکی استاندارد گزینه ای مطمئن و جاودانه برای مردان مدرن هستند. وقتی نوبت به کفش های زنانه می رسد، کفش های کتانی، کتونی بلند با طراحی کلاسیک، سپرهای پلت فرم و زیره های ضخیم  تر یا ترکیب های رنگی چشم  گیرتر را خواهید دید. با گزینه های بسیار عالی، پسران و دختران شیک پوش تمایل دارند با طرح های مختلف آزمایش کنند تا لباسی عالی ایجاد کنند.

مزایا و معایب ونس، وانس Vans

طرفداران

با تطبیق پذیری ونس Vans در طرح ها و رنگ ها، این برند سطحی از سفارشی سازی و گزینه های سبک را فراتر از ظاهر اسکیت باز ارائه می دهد. هنگام ورق زدن کاتالوگ ونس Vans، کفش های استاندارد اسکیت باز و همچنین طرح های متنوع  تری را خواهید دید. ونس Vans به دلیل مشارکت چشمگیر خود با مارک های سبک زندگی مانند Supreme و North Face شناخته شده است. کفش های ونس Vans با دوام و ماندگاری، رویکردی عملی و مقرون به صرفه برای کفش های مد روز ارائه می دهند. علاوه بر بالاتنه های پایین و بالاپوش های بلند، اسلیپ های علامت تجاری آن ها ظاهری بدون دردسر برای مردان و زنان مدرن ارائه می دهد.

وافل بافت معروف کف کفش های آن ها، کشش را برای روزهایی که در شهر می دوید یا در پارک اسکیت می کنید، تضمین می کند. برای دریافت حق بیمه، می توانید خطوط فرعی ComfyCush آن ها را دریافت کنید که پشتیبانی بیشتری از بالشتک و قوس ارائه می دهند. اکثر وانس، ونس ها با استفاده متوسط و تمیز کردن منظم یک تا دو سال عمر می کنند و این برند را مقرون به صرفه و خوش ساخت می کند. ونس ها با مراقبت مناسب احتمالاً بیشتر از کانورس Converse دوام خواهند داشت زیرا این کفش در ابتدا به گونه ای طراحی شده بود که به اندازه کافی برای اسکیت بازان بادوام باشد.

منفی

مگر اینکه بخواهید از خط راحتی گران تر خرید کنید، کفش های کتانی، کتونی ونس Vans دارای کفی های نازک با حداقل پشتیبانی از قوس هستند. این کفش ها در نهایت با پای شما مطابقت دارند، اما برای کسانی که کف پای صاف دارند راحت نیستند.

چگونه ونس، وانس Vans بپوشیم؟

شما می توانید ونس ها را با بسیاری از لباس های غیررسمی و هوشمندانه مختلف بپوشید و ظاهری راحت و جذاب ایجاد کنید. اکثر مردان و زنان کفش های ونس Vans خود را با یک شلوار جین تنگ یا شلوار راسته مانند Dickies و یک تی شرت، گرمکن یا هودی گرافیکی برای ظاهری جذاب و جهانی می سازند.

مردان Mens

برای داشتن ظاهری جوان اسکیت باز، ونس های خود را با شلوار جین باریک و یک تی شرت T-shirt راحت ترکیب کنید. برای داشتن حال و هوای خشن، شلوار جین را با شلوار کار باریک عوض کنید و کت خود را با یک ژاکت جین یا باری بپوشانید. شما همچنین می توانید با سه راهی های گرافیکی مورد علاقه خود سرگرم شوید. برای به دست آوردن ظاهری ورزشی محبوب، مدل ونس های بلند و پایین را می توان شبیه به لباس های ورزشی و به خوبی با شلوار جین و پیراهن های یقه دار ست کرد. برای ظرافت، با یک ساعت اسپرت و عینک آفتابی طراحی شده لوازم جانبی خود را اضافه کنید.

برای داشتن ظاهری جسورانه و بدون دردسر، به سراغ یک ترکیب تک رنگ بروید و لباس را با کفش های رنگارنگ برجسته کنید. رویه شرپا Sk8-His یا کلاسیک چند رنگی، قطعاتی چشم نواز را ایجاد می کند. جسارت را با یک ژاکت بمب افکن که با رنگ ونس Vans شما مطابقت دارد، افزایش دهید.

روکش های تمام چرمی مشکی یک راه عالی برای آرایش و استایل یک لباس غیررسمی هوشمند هستند. شبح کلاسیک و شریک ساخت و ساز شیک آنها به زیبایی با لباس های چینی، دکمه ای و کت بلیزر هماهنگ است. ترکیب ملایم را با یک ساعت لباس بند چرمی کامل کنید. فقط مطمئن شوید که چرم بند با چرم ون شما مطابقت دارد.

زنان Womens

خانم های شیک پوش می توانند یک ژاکت یقه اسکوپ، شلوار جین پاره و کفش های کتانی، کتونی کم تر با وانس Vans بپوشند تا ظاهری غیررسمی داشته باشند که همه تیپ های بدن را خوش طعم می کند. یک سویشرت ساده و شلوار جین ظاهر کلاسیک همه آمریکایی را ایجاد می کند. حتی می توانید شلوار جین را برای یک دامن A-line تغییر دهید تا ظاهری زنانه و جذاب داشته باشید. برای آرایش کردن کفش های ورزشی خود، یک سارافان یا شلوار جین تنگ با یک پیراهن نواری شیک و یک کت چرمی در نظر بگیرید.

کانورس Converse (گفتگو کنید)

کانورس Converse یک شرکت تولیدکننده کفش آمریکایی است که کفش های کتانی، کتونی و پوشاک شیک برای مردان و زنان طراحی می کند. این برند کفش کلاسیک بیش از 100 سال است که جزء اصلی مد بوده است، و حتی برندهای پیشرفته جدید مانند Golden Goose و Common Projects از طرح های آنها الهام می گیرند. خط برتر آنها مدل محبوب و نمادین چاک تیلور Chuck Taylors model است، یک کفش همه کاره و ورزشی که همه آن را می شناسند.

از زمان اولین کار خود در دهه 1920 (میلادی)، چاکس Chucks از همان زبان طراحی کارآمد و استثنایی استفاده کرده است. آنها دارای یک شبح بسیار مورد پسند کوتاه و بلند، قسمت بالایی دوخته شده، کلاهک لاستیکی سفید پا و علامت تجاری آل استار All Star وصله هستند. چاک های اصلی دارای یک مچ پا بلند و جذاب هستند، اگرچه به عنوان یک قوزک مناسب و کاربردی نیز در دسترس هستند. چاک ها معمولا از بوم پنبه ای ساخته می شوند، اما این روزها انواع دیگری مانند چرم وجود دارد.

وقتی نایک، نایکی Nike کانورس Converse را خرید، کفش های کتانی، کتونی بسیار کاربردی چاک تیلور Chuck Taylor را عرضه کرد. زیبایی براق و جذاب باقی ماند، اما فناوری راحتی و عملکرد به آن اضافه شد. به عنوان یک مربی سبک وزن، چاک ها بخش های مساوی مد روز و کاربردی هستند. امروزه، چاک تیلور Chuck Taylor همچنان پرفروش ترین کانورس Converse است.

خطوط محبوب دیگر بر اساس طراحی چاک هستند، از جمله All Star Shorelines Slip، که دارای زیبایی شناسی عصبی و پریشان است، و All Star Slip بدون توری، که مدرن و مینیمال است. چاک تیلور Chuck Taylor که همیشه مورد علاقه مد است، در رنگ های مشکی، سفید، قرمز، آبی و چندین الگوی پر جنب و جوش دیگر عرضه می شود. برای یک ظاهر گاه به گاه با الهام از ارتش، به سراغ تنوع کامو بروید، یا برای یک ظاهر تابستانی دوست داشتنی، از رنگ های گلدار استفاده کنید.

مزایا و معایب کانورس Converse

طرفداران

کفش های کانورس Converse با ظاهر ورزشی مشخص این برند، می توانند با هر لباس غیر رسمی و هوشمندترین لباس های غیررسمی پوشیده شوند. در حالی که کفش های این برند قیمت مناسبی دارند، کانورس Converse به مشارکت با مارک های مد روز و خانه های هنری مانند John Varvatos، Comme des Garçons و Basquiat افتخار می کند.

به همین دلیل، کانورس Converse دارای کیفیت باند فرودگاهی متمایز است که با لهجه های طراحی علامت تجاری آن ها مانند پچ آل استار All Star و کلاهک سفید پنجه افزایش یافته است. کفش های کانورس Converse شیک و کاربردی از فناوری های ورزشی نایک، نایکی Nike بهره می برند. چاک تیلور Chuck Taylor راحت، انعطاف پذیر است و نسبت به کفش های کتانی، کتونی ونس Vans پشتیبانی بیشتری از قوس دارد.

منفی

بیشتر کفش های کانورس Converse به گونه ای طراحی شده اند که باریک و نازک باشند. افرادی که پاهای پهن دارند ممکن است نتوانند فرم پا را به خوبی ست کنند، در حالی که دیگران با پاهای بلند، بزرگ ممکن است ظاهر را ناخوشایند بدانند. در حالی که چاک تیلور Chuck Taylor یکی از ملزومات مد است، بیشتر کفش های کانورس Converse مستقیماً بر اساس این طراحی هستند. این کفش های کتانی، کتونی در مدل های مختلفی عرضه می شوند، اما ونس Vans تنوع بیشتری را ارائه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا