ویژگی  هایی که بهترین گن ژنیکوماستی باید داشته باشد

ژنیکوماستی یا بزرگی سینه های مردانه بسیار شایع  است و این ناهنجاری هنوز هم در جامعه پذیرفته شده نیست. به همین خاطر اکثر افراد برای پنهان کردن آن تلاش می کنند. این حالت در نتیجه بزرگ شدن بافت سینه بوجود می آید و به طور معمول دلیل آن تغییرات هورمونی در مردان مسن و جوان است که در دوران بلوغ اتفاق می افتد. این ناهنجاری چنانچه بعد از چند ماه به صورت خود به خودی رفع نشد تاثیر بدی روی حس اعتماد به نفس افراد دارد.

مجله سلامت

جراحی ژنیکوماستی از گن ژنیکوماستی zbn جمله گزینه های اصلی برای پنهان کردن سینه مردانه است. البته اکثر افراد به هر علتی نمی توانند جراحی کنند یا از شرایط لازم برای جراحی برخوردار نیستند. در این حالت سایر راه ها جهت پنهان کردن سینه مردانه وجود دارد. یکی از بهترین این روش ها پوشیدن انواع لباس ژنیکوماستی است.

این لباس های خاص که گن مانند هستند سینه های برجسته را در آقایان می توانند کاملا بپوشانند. برای ژنیکوماستی انواع مختلف لباس عرضه می شود که همگی این پوشش ها به نوعی نقش موثری در پنهان کردن تورم و پف نوک سینه ها دارند. لباس مخصوص به مردان این امکان را می دهد تا با پنهان کردن ظاهر غیرمعمول سینه ها اعتمادبه نفسشان را بدست آورند. البته یک گن بعد از عمل ژنیکوماستی  نیز داریم. بعد عمل به توصیه پزشک باید بیمار اقدام به خرید گن بعد از جراحی کند. اکثر این لباس ها نظیر گن مخصوص بعد از جراحی شکم یک اثر صاف کننده روی اندام هدف دارند.

بهترین گن

یکی از شرکت های مطرح و معتبر تولیدکننده انواع گن جراحی ژنیکوماستی Zbn است که برای طراحی و دوخت محصولات خود از بهترین و باکیفیت ترین متریال ها استفاده می کند. گن جراحی ژنیکوماستی zbn  را با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا می سازند تا هیچ سختی و ناراحتی برای کاربران ایجاد نکند. متریال استفاده شده در این گن ها آنتی باکتریال و ضد حساسیت بوده و عموما برای بعد از عمل ژنیکوماستی استفاده می شوند. اغلب بیماران بعد عمل اقدام به خرید گن ژنیکوماستی می کنند.

قیمت گن ژنیکوماستی مردانه

قیمت گن جراحی ژنیکوماستی ، باتوجه به نوع و کیفیت گن فرق دارد. باتوجه به این موضوع که این محصولات دارای تنوع بالایی هستند، نمونه هایی با بافت محکم تر و جنس ضد حساسیت و ضدتعریق قیمت بیشتری نیز دارند. از جهتی بعضی از این گن های ژنیکوماستی برای بعد از عمل  هستند و دارای طراحی ویژه ای اند.

گن بعد عمل ژنیکوماستی

تمامی افراد با عمل ژنیکوماستی همچون سایر افراد با جراحی های ابدومینوپلاستی یا لیپوماتیک باید بعد از جراحی جهت دستیابی به نتیجه دلخواه، گن جراحی ژنیکوماستی را استفاده کنند. گن جراحی ژنیکوماستی که بعد از عمل ژنیکوماستی استفاده می شود، با فشرده سازی قسمت عمل شده، به فرم دهی سینه کمک موثری می کند.

آیا گن ژنیکوماستی مردانه سینه ها را کوچک می کند؟

به طور قطع نمی توان گفت بستن گن ژنیکوماستی باعث تغییر سایز سینه ها می شود. گن ها یا کمربندهای فشرده کننده سینه به عنوان لباس برای ژنیکوماستی استفاده می شوند. این گن ها از جمله گزینه ها با هدف پنهان کردن سینه های بزرگ مردانه اند است که باعث کمتر دیده شدن سینه ها می شوند. بنابراین راه درمانی برای ژنیکوماستی و کوچک کردن سینه ها نیست.

بعد از جراحی ژنیکوماستی باید چند ساعت در روز گن را ببندم؟

معمولا با توجه به شرایطی که بیمار در آن قرار دارد، متخصص پوشیدن لباس های فشرده نظیر گن ژنیکوماستی را برای مدت حداقل شش هفته به صورت شبانه روزی پیشنهاد می کند.

جمع بندی

طی ژنیکوماستی شاهد بزرگتر شدن بافت های سینه مردان از حالت عادی هستیم. این وضعیت، موقعیت ناراحت کننده و چالش برانگیزی است که اکثر افراد درگیر آن هستند. برای پنهان کردن این شرایط گزینه های متعددی داریم. یکی از روش های پنهان کردن بافت بزرگ سینه، پوشیدن انواع لباس برای ژنیکوماستی است.

گزینه های متعددی نظیر گن ژنیکوماستی یا جلیقه ژنیکوماستی باعث راحت تر شدن شرایط برای افراد می شود تا احساس بسیار بهتری را در زمان حضور در جامعه بدست آورند. این لباس های مخصوص روال زندگی را آسان تر می کند. چنانچه افراد علاقه ای به جراحی کوچک کردن سینه ندارند، برای پنهان کردن بزرگی سینه ها می توانند گزینه های دیگری نظیر پوشیدن تیشرت های سایز کوچک تر، لباس های طرح دار، کت های لش و گشاد یا در زیر لباس  را امتحان کنند.

در جراحی های ژنیکوماستی پزشک تخلیه و ساکشن چربی از نواحی موردنظر را انجام می دهد. به همین دلیل یک فضای خالی میان بافت زیرین و پوست بوجود می آید که می تواند باعث افتادگی پوست شود .

در ادامه، بعد از جراحی با هدف جلوگیری از افتادگی پوست و چسبیدن آن به بافت زیرین، نیازمند یک فشار فیزیکی به پوست هستیم. این فشار فیزیکی لازم پس از جراحی را می توان با لباس تنگی که از پارچه های مخصوص بدست می آید برآورده کرد. به همین خاطر باید گن مناسب را پوشید. گن ژنیکوماستی سه لایه دارد و نیم تنه است. این گن را در اکثر مواقع، با کمک گیره هایی که در بخش جلویی گن قرار دارد، می توان شل و سفت کرد.

گن ژنیکوماستی را باید برای 8 هفته بپوشید. گن جراحی ژنیکوماستی همچون گن مخصوص بعد از جراحی شکم را برای حمام کردن یا ورزش، می توانید تا 2 ساعت باز کنید. این گن قابل شستشو بوده و برای رعایت بهداشت باید بصورت مداوم شسته شود.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا