عمومی

ارائه معروف ترین خوانندگان سال 98 در رسانه های اجتماعی


موسیقی بدون شک بخش مهمی از زندگی ما است. و اگر نه همه ، شبکه های اجتماعی بخش بزرگی از زندگی ما را ضبط کرده اند. بنابراین می توانید خوانندگان مشهور را در مورد عملکرد مردم شناسایی کنید. بنابراین اگر به دنبال بارگیری یک آهنگ جدید ایرانی هستید و می خواهید بدانید کدام خواننده ایرانی طرفداران بیشتری دارد ، این پست را تا انتها بخوانید. البته ممکن است تعداد طرفداران منعکس کننده کیفیت کار خواننده نباشد. با این وجود غیرقابل انکار است!

آرمین زارعی معروف به آرمین 2AFM. او به تازگی ، ترانه ای به نام نکیستی به همراه فریدون آسرایی منتشر کرد که باعث تعجب بسیاری از مردم شد. این نشان می دهد فعالیت مجاز برای این خواننده به زودی. این خواننده مرزی در فضای مجازی فعال است و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. آخرین آمار نشان می دهد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام حدود 6،500،000 نفر دارد.

Shahdamir Aguili محبوب ترین و فراموش نشدنی ترین آهنگ های ایرانی نسل جدید را دارد. بنابراین شکی نیست که نام او در میان خوانندگان مشهور در رسانه های اجتماعی قرار دارد. در سال 1997 وارد IRIB Music شد اما اجازه پخش آهنگ های خود را نداد. او به کانادا و سرانجام به ایالات متحده رفت و اکنون بیش از 5 میلیون استعداد دارد که نشانگر محبوبیت وی در جامعه ایران است.

رپ جاز یاسر بختیاری اکنون بیش از 5 میلیون طرفدار در اینستاگرام خود دارد. اگرچه در زیر زمین کار می کند ، اما از خوانندگان معمولی تحسین بسیاری دارد. سخنان هدفمند او ، تنظیم دقیق و هدف در ترانه های او کار او را برای خانواده ها راحت تر از سایر رپرها انجام داد. شعر در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی نوشته شده است و بارها مورد انتقاد از محیط ضعیف اقتصادی / فرهنگی کشور قرار گرفته است.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: ارائه معروف ترین خوانندگان سال 98 در رسانه های اجتماعی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا