عمومی

تغییر ذائقه مخاطبین در رسانه های اجتماعی (Instagram VS Tick Talk)


چند سالی بود که ارتباط اصلی بین مردم ، حداقل با شهروندان ما ، با رسانه ها در بخش شبکه های اجتماعی خلاصه می شد ، به حدی که جنگ دلتنگی بین رادیو ، تلویزیون و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در همان فضا کشیده شده است. من قصد ندارم در این مقاله از این فضا بررسی کنم.

همه این کارها با یک موج (WeChat ، Line ، Viber) آغاز شد که به طور متناقض ، همه این برنامه ها در دسته برنامه های پیام رسانی قرار داشتند و نمی توان در دسته شبکه های اجتماعی قرارداد بست تا جایی که پدیده های تحت عناوین ظاهر Telegram و Instagram شد و به زودی تغییری در فعالیت اجتماعی کاربران در اینها ایجاد کرد. برنامه های کاربردی ، یعنی تجسم سلایق کاربران از طریق اینستاگرام و انجام فعالیت های فروش و بازاریابی (بازاریابی دیجیتال) و تشکیل گروه ها و کانال های اطلاعاتی از طریق تلگرام.

تلگرام فیلتر شده است و اینستاگرام بار سنگین تلگرام را تحمل می کند ، اگرچه واتس اپ و توییتر در بخش پیام ها و اطلاعات کمی به اینستاگرام کمک کرده اند.

اما با اطمینان می توان گفت که زمان سلطنت غیرقابل انکار اینستاگرام مدتی پس از فیلتر شدن تلگرام آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.

شما ممکن است کلیپ هایی را ببینید که در انتهای این کلیپ قطعه ای از موسیقی منتسب به خواننده مشهور ترکیه ، سوره اسکندرلی ، خوانده شده بود.

بله مارمولک! فیلم های موسیقی دقیقاً همان چیزی است که به طور گسترده و گسترده در Tic Tac در دسترس است و در محتوای تولید شده در آنجا با اینستاگرام پر می شود.

شما چی فکر میکنید؟

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: تغییر ذائقه مخاطبین در رسانه های اجتماعی (Instagram VS Tick Talk)

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا