عمومی

خوانندگان مشهور ایرانی در فضای مجازی


امروزه دنیای اینترنت و فناوری بخش بزرگی از زندگی ما ، زمان ، هزینه و انرژی ما است. مرور شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، یوتیوب و غیره به یکی از مهمترین فعالیت های روزانه ما تبدیل شده است. این روزها اینستاگرام به سرعت از دیگر وب سایت های رسانه های اجتماعی در کشور ما غافل شده و به یک جذابیت محبوب تبدیل شده است. بسیاری از هنرمندان ، بازیگران و خوانندگان درگیر این پدیده شگفت انگیز هستند. اگر اخیراً به دنبال بارگیری یک آهنگ جدید ایرانی هستید ، مطمئناً نامهای جدیدی آورده اید. در این مقاله شما را با مشهورترین خوانندگان جوان ایرانی در اینترنت آشنا خواهیم کرد.

حسین توحی

حسین توحی خواننده رپ ، خواننده ایرانی است به نام حسین موسوی ، متولد 6 فوریه 1989. وی سالها در زیر زمین کار کرد. اما او اکنون در خارج از کشور است. وی از سال 2000 وارد صنعت غیرحرفه ای شد و شروع به آهنگسازی کرد. Empty بیش از 4 میلیون طرفدار در اینستاگرام خود دارد.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش خواننده و ترانه سرای مشهور ایرانی که با انتشار آلبوم خود اکسیژن به شهرت رسید ، بیش از 3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد. وی کنسرت هایی را در سرتاسر ایران برگزار کرد. وی متولد اول آوریل 1968 در خورشیدی ، و در زمینه پاپ فعال بود. وی پیانو را از پنج سالگی شروع کرد و سپس موسیقی را به صورت حرفه ای شروع کرد.

آرش و مسیح

اگر همیشه به دنبال آهنگ های جدید هستید ، آرش و عیسی احتمالاً برای شما آشنا هستند. این خوانندگان با استعداد و محبوب در تهران متولد شدند. هر دو از نوجوانی در حال تحصیل موسیقی در خارج از کشور هستند. آنها چندین ابزار در خارج از کشور آموخته و سپس به ایران بازگشتند. این دو برادر جدایی ناپذیر بیش از 2 میلیون طرفدار در اینستاگرام دارند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: خوانندگان مشهور ایرانی در فضای مجازی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا