عمومی

دروغ بزرگ ثروتمند شدن در اینترنت و فضای مجازی


این روزها به دلیل شرایط عجیب اقتصادی ، مردم احساس سردرگمی می کنند و به هر رشته ای می چسبند تا بتوانند به هر شکل ممکن دارایی های کوچک خود را حفظ کنند. برخی از مردم در بازار ارزش دارند و برخی دیگر تمام عمر خود را در بورس سرمایه گذاری کرده اند. از سایت های شرط بندی گرفته تا فروش بسته های روزانه میلیون دلاری تا میلیونر شدن.

از در و دیوار وب سایت های محلی و حتی رسانه های خبری محلی گرفته تا کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرام ، این تبلیغات مانند آوار بر سر کاربران می افتد: “در خواب پول در بیاورید” ، “با خرید این بسته میلیونر شوید” ، “رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید” و … از طرف دیگر ، با کسب بورس سهام از مردم ، افرادی بدون تجربه کافی که به اصطلاح سیگنال ها را با قیمت های عجیب و غریب مشاوره می کنند یا می فروشند ، وجود دارد. علاوه بر این روش ها ، مشاغل جدید با گسترش فضای مجازی نیز کلاهبرداری ، قاچاقچی و مهاجم بوده است و در ماه های اخیر گروه هایی در تلگرام با وعده “افزودن و گرفتن پول” ایجاد شده اند ، همان چیزی است که پلیس مناطق قبیله ای فدرال در مورد کلاهبرداری هشدار داده است و همه پرونده ها در حال تشکیل پرونده هستند به حضور وی در این گروه ها Fake و Photoshop گفته می شود.

البته با افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش پول کشور ، بسیاری از مردم برای حفظ دارایی های خود به روش های غیرمعمول متوسل شده اند و امیدوارند که در شرایط فعلی شکاف ایجاد کنند. به این ترتیب آموزش و کسب درآمد در تلگرام ، اینستاگرام و اینترنت و عدم موفقیت افراد زیادی را دچار توهم کرده است.آنچه کاربران را فریب می دهد تصاویر جعلی و فیلم هایی است که تماشا می کنند و عطش حماقت آنها را بر می انگیزد. این باعث ثروتمند شدن آنها می شود ، به عبارت دیگر ، به کاربران نشان می دهد که وضعیت موجود قابل تغییر نیست ، بنابراین شما باید تغییر کنید. برای رسیدن به یک زندگی مجلل ، ابتدا باید دیده شوید ، مهم نیست که چگونه فقط دیده می شوید ، امکانات موجود است. تلفن ، اینترنت ، فضای مجازی و شروع.

از طرف دیگر ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، جستجوی افرادی که به طور زنده وبینارها و وبینارها را درباره امید و انگیزه های مالی ارائه می دهند ، کافی است و اساتید به ما قول می دهند که از دیوار وضعیت بالا برویم. این بدان معنی است که ابتدا شرایط را بپذیرید و به جای تغییر وضعیت ، خود را به اندازه کافی تغییر دهید تا بتوانید سلسله مراتب وضعیت را بالا ببرید. همه این مسائل کاربران ایرانی را در بهترین حالت قرار می دهد. برای تغییر شرایط لازم نیست هزینه کنیم ، فقط باید بالا برویم و برویم! این به وضوح یک پیام است. این بدان معنی است که شما مسئولیتی در تغییر وضعیت ندارید و فقط باید راه هایی برای بیرون آمدن از شرایط پیدا کنید. یعنی هر چقدر اوضاع تقسیم شده یا نابرابر باشد ، توانایی حرکت در سلسله مراتب مهم است. در واقع همه ما در موقعیتی هستیم. روانشناسی موفقیت و تأمین مالی اساساً مخالف تغییر است. آنها می گویند که جامعه به سمت بهتر تغییر می کند ، اما این درست نیست ، انسانها فقط در یک اقدام جمعی تغییر می کنند تا جامعه را تغییر دهند. ما فقط از جنبه های اجتماعی متفاوت می شویم. به نظر می رسد استادان کشیش های جدید هستند. تا آنجا که کشیشان در گذشته سعی در حفظ نظام پادشاهی داشتند ، آنها همچنین به دنبال ایجاد ثبات در وضعیت هستند. در کتاب های انگیزه و موفقیت ، جامعه ، دولت ، فرهنگ و بیش از همه نابرابری موجود در این فرد را نادیده می گیرد و به سادگی سعی می کند یک سری جملات بریده شده را در او القا کند تا در نهایت فرد بتواند از آن محرک ، رله استفاده کند.

این کتابها شبیه مورفین هستند ، احساس شادی و خوشبختی کاذب و موقت ایجاد می کنند ، اما اگر خوب نشوند ، یک سری از جملات خاص و آرام راگ را به طور موقت تحریک می کنند تا به طور موقت احساس رضایت کنند ، از آن بی خبرند. خرید و مطالعه چگونگی ثروتمند شدن در یک ماه باعث ثروتمند شدن شما نمی شود ، بلکه نویسنده را ثروتمند می کند. به طور خلاصه ، تمام تبلیغات مربوط به روش های میلیاردی ایجاد کتابهای مجازی و خواندن کتاب موفقیت در نهایت شما را عقب می اندازد زیرا بعد از اینکه فهمیدید برای مدتی اشتباه است. دنیایی خیالی و دور از ذهن که در آن مرکز آن هستید و از طرف دیگر ، فرد یا افرادی که برای فروش محصولاتشان ، فیلم ها و تصاویر جعلی با خانه ها و اجاره های ساعتی اتومبیل دست به هر کاری می زنند ، نمی تواند دلیلی برای شروع درآمد اینترنتی از یک شب یا یک شب باشد. اما این سوال پیش می آید: تشنگی غیرمعمول از کجا ناشی می شود؟ آیا اصلاً چنین درآمدی وجود دارد؟ اگرچه مشاغلی به دلیل فضای مجازی وجود دارد ، اما واقعیت این است که فضای مجازی مانند فضای واقعی به معیارهای زیادی برای کسب درآمد نیاز دارد ، بنابراین با برنامه ریزی و تلاش های اولیه می توانید ثروتمند شوید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: دروغ بزرگ ثروتمند شدن در اینترنت و فضای مجازی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا