تقاضای جهانی سامسونگ: ما تراشه های اگزینوس را نمی خواهیم


کاربران مدتهاست که سامسونگ را به دلیل استفاده از چیپست های اگزینوس در تلفن های پرچمدار خود مورد انتقاد قرار داده اند. اما اکنون این انتقادها به سطح جدیدی رسیده است: کاربران شکایت کننده ادعای رسمی را به Change.org ارسال کرده و آن را برای ترغیب سامسونگ امضا کرده اند.

دلیل اصلی این شکایت عملکرد ضعیف و عملکرد ضعیف تراشه های اگزینوس در مقایسه با چیپست های استاندارد کوالکام است که خود چیپست های کره ای هستند. بسیاری از کاربران فکر می کنند تراشه های اگزینوس نسبت به تراشه اسنپدراگون موجود در تلفن های آمریکای شمالی از باتری بیشتری برخوردار هستند.

با پیگیری این مورد در تست های فنی ، آنچه را که این کاربران می گویند کشف خواهید کرد. اما درخواست های کاربر محدود به آن نیست. آنها همچنین خواستار کنار گذاشتن سنسورهای دوربین سامسونگ و استفاده از سنسورهای دوربین سونی در تلفن های آینده کره ای شدند.

در این تقاضای عمومی ، “فروش تراشه های اگزینوس را به ما متوقف کنید!” می خوانیم:

در خارج از ایالات متحده ، سامسونگ تلفن های خود را برای تراشه های اسنپدراگون Qualcomm با تراشه های Exynos به فروش می رساند. آنها همچنین از بازارهای کشورهای دیگر از سنسورهای سامسونگ استفاده می کنند ، در حالی که نسخه های آمریکایی سنسورهای سونی … برای مطالعه بیشتر اینجا را کلیک کنید

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: تقاضای جهانی سامسونگ: ما تراشه های اگزینوس را نمی خواهیم

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا