عمومی

بازی های آنلاین چند نفره اندرویدی برای دوران قرنطینه!


امروز شکی نیست که همه کشورها و افراد مشکل دارند که به دلیل ویروس کرونا بی حوصله شوند ، به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم بازی آنلاین چند نفره آندروید ما به شما دوره ای را ارائه می دهیم که آنها ساعت ها بتوانند شما را سرگرم کنند و می توانید با دوستان آنلاین و چند نفره خود این کار را انجام دهید!

اولین مورد موجود در لیست برای بازی با با دوستان جدید هاگو بازی کنید بیایید با یکی از محبوب ترین ژانرهای ژانر شروع کنیم که تاکنون فقط بیش از 100 میلیون بار در پلی استور بارگیری کرده و 4.3 از 5 بررسی را از طرف کاربران سیل دریافت کرده ایم. این نشان می دهد که این کاربر توانسته کاربران خود را راضی کند.

در هاجو تعداد زیادی کاربر با بیش از 100 بازی مختلف وجود دارد که هرگز برای شما تکرار نمی شود و ساعت ها شما را سرگرم می کند.

دومین مورد موجود در لیستی که امروز به بررسی آن می پردازیم ، برنامه افلاطون است که اخیراً سر و صدای زیادی را در بین کاربران دریافت کرده است و کاربران اندرویدی و اندرویدی را برای مدت کوتاهی غوطه ور می کند. برای جذب OSS.

برنامه افلاطون بر خلاف بازی قبلی ، بازی های کمتری وجود دارد ، اما کیفیت بسیار بالاتری دارند ، جایی که می توانید در حین انجام بازی های مختلف مانند بیلیارد و مافیا ، با دوستان خود گپ بزنید و از گیم پلی اعتیاد آور آن لذت ببرید. بگیر

برنامه POKO – با دوستان جدید بازی کنید نام یک اپلیکیشن دیگر از این نظر پایین تر از سایر برنامه ها است ، اما می توانید با بازیکنان مختلف در سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و از انجام بازی های مختلف لذت ببرید!

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بازی های آنلاین چند نفره اندرویدی برای دوران قرنطینه!

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا