قبل از خرید کفش مردانه این مطلب را بخوانید

امروزه پوشیدن یک کفش مردانه مناسب از نکات مهم در ساختن یک استایل زیبا و شیک است؛ درنتیجه بایستی در زمان خرید آن به موارد مختلفی توجه نمود. یک کفش مناسب باید به طور کامل از پای شما محافظت کند و به شما حس راحتی بدهد. در ادامه برای شما راهنمای جامع خرید کفش مردانه را شرح داده ایم.

کفش مردانه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

امروزه کفش ها دنیای گسترده ای دارند و از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشند. توجه به ویژگی این محصولات امکان خرید مناسب تری را برای شما فراهم می کند. به همین دلیل در ادامه به مهم ترین ویژگ  های کفش مردانه اشاره کرده ایم که باید هنگام خرید به آن ها توجه کنید.

مدل کفش مردانه

یکی از مهم ترین مواردی که باید هنگام انتخاب کفش مردانه در نظر داشته باشید، مدل کفش است. کفش های مردانه در مدل ها و سبک های مختلفی طراحی و تولید می شوند. انتخاب مدل مناسب به شما کمک می کند تا خرید راحت تری داشته باشید.

سایز کفش مردانه

برای خرید آنلاین کفش لازم است تا اندازه دقیق پاهای خود را بدست آورید. کفشی که می پوشید، نباید تنگ و یا گشاد باشد. در صورتی که کفش مردانه با سایز پای شما تطبیق نداشته باشد، در آینده ای نزدیک شاهد بروز مشکلات جدی خواهید بود.

رنگ کفش مردانه

در صورتی که می خواهید از استایل شیک و زیبایی برخوردار شوید، باید به رنگ کفش مورد نظر خود توجه کنید. چنانچه رنگ کفش شما با لباس هایی که می پوشید، هماهنگی نداشته باشد؛ نمی توانید استایل شیکی داشته باشید.

انواع کفش های مردانه کدامند؟

شناخت انواع کفش مردانه که در شکل ها و جنس های مختلفی طراحی و تولید می شوند، امکان خرید راحت تری را برای شما به وجود می آورد. به همین دلیل در ادامه شما را با انواع کفش مردانه نیز آشنا می کنیم.

بوت و نیم بوت مردانه

بوت و نیم بوت مردانه جزو لوازم پرکاربرد محسوب می شوند که در فصول سرد سال از پاها محافظت می نمایند. برخی از برندها به ظاهر این کفش های مردانه نیز توجه ویژه ای دارند. نیم بوت اسپرت مردانه کاترپیلار مدل Caterpillar hex mid boots black noir یکی از جذاب ترین محصولات کمپانی کاترپیلار محسوب می شود که از رویه چرم مصنوعی برخوردار بوده و مناسب استفاده روزانه و شهری است. زیره این محصول از رابر مقاوم در برابر سایش می باشد که شما را از لیز خوردن در روزهای برفی و بارانی در امان نگه می دارد.

همچنین برخی از بوت های مردانه از طراحی شیک و زیبایی برخوردار هستند و انتخاب مناسبی برای استفاده در مهمانی ها به شمار می روند. این بوت ها از موادی همانند جیر و یا چرم ساخته می شوند و در رنگ های مختلفی وجود دارند.

کفش مردانه اسپرت

این کفش ها انتخاب بسیار راحتی برای استفاده روزمره و فعالیت های کاری هستند. زمانی که مدت زمان زیادی را باید در بیرون از خانه سپری کنید، به یک جفت کفش راحت نیاز دارید. طراحی کفش اسپرت به صورتی است که هیچ فشاری به پاها در اثر استفاده طولانی مدت وارد نمی کند.

کفش های اسپرت وزن سبکی دارند و دارای رویه تنفس پذیر می باشند تا از تعریق پاها جلوگیری کنند. کفش مردانه نایکی مدل NIKE REACT VISION SOS با بهره گیری از فناوری Nike React امکان راحتی بیشتری را برای شما فراهم کرده و دارای بالشتک بسیار راحت جهت ایجاد حس بهتر هنگام راه رفتن است.

کفش مردانه کالج

از دیگر انواع کفش مردانه می توان به کفش کالج اشاره کرد که در سبک ها و طرح های مختلفی ارائه می شود. کفش مردانه کالج را می توانید در موقعیت های مختلفی استفاده نمایید و از راحتی آن بهره مند گردید. این کفش ها گزینه جذابی برای استایل های دانشجویی هستند و از دوام بالایی برخوردار می باشند.

کالج مردانه اسکیچرز مدل Skechers go walk arch fit یکی از پرفروش ترین محصولات اسکیچرز است که از فناوری slip-ins مقاوم در برابر لغزش بهره می برد. شما می توانید این کفش را در پیاده روی  طولانی مدت بپوشید و از راحتی آن لذت ببرید.

کفش مردانه طبی

کفش های طبی مردانه دارای طراحی تخصصی برای ارائه راحتی و پشتیبانی از پاها هستند. کفش های طبی برای افردی طراحی شده اند که در ناحیه پا و کمر احساس ناراحتی می کنند.

افرادی که مدت زمان طولانی را در محیط کار خود صرف راه رفتن و ایستادن می کنند، باید از کفش های طبی استفاده کنند. این کفش ها از بالشتک های نرم و ضربه گیری عالی برخوردار هستند. کفش مردانه طبی از متریال بادوام ساخته می شود تا در برابر مواد شوینده مقاوم باشد.

کفش کتانی مردانه

کتانی از کفش های چند منظوره و راحت به شمار می رود که در استایل های اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد. این کفش ها یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با انواع لباس ها می باشند. کمپانی های مطرح از مواد مختلفی همانند چرم، جیر و مش در ساخت کتانی های خود استفاده می نمایند. این نوع از کفش ها علاوه بر داشتن ظاهری جذاب، برای راحتی و حمایت از پاها طراحی شده اند.

کتانی مردانه نایکی مدل NIKE REACT INFINITY RUN FK 3 یکی از بهترین کفش های برند نایکی است که از تکنولوژی flywire جهت پشتیبانی از قسمت میانی پاها بهره می برد. همچنین این کتانی دارای فناوری nike react جهت ثبات و پایداری پاها نیز می باشد.

کفش مردانه رسمی

اگر به دنبال کفشی برای ست کردن با استایل کلاسیک خود هستید، کفش مردانه رسمی انتخاب عالی برای شما محسوب می شود. از این کفش ها می توانید در مجالس و جلسات کاری رسمی استفاده نمایید. کفش های رسمی در سبک های مختلفی وجود دارند که انتخاب آن ها باید با توجه به سلیقه شما صورت گیرد.

در ساخت این کفش ها از متریال باکیفیتی همانند چرم و جیر استفاده می نمایند. همچنین اغلب کفش های مردانه رسمی در رنگ های مشکی و قهوه ای عرضه می شوند.

خرید اینترنتی کفش مردانه

کفش مردانه یکی از لوازم ضروری در طول زندگی هر فردی محسوب می شود. امروزه به کیفیت و ساختار کفش ها در کنار ظاهر آن ها اهمیت می دهند. با رعایت مواردی که در بالا گفته شد، شما میتوانید بهترین کفش مردانه را برای خود انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا