خرید دستگاه کاور کفش به صورت اینترنتی

کاور کفش

کاور کفش یکی از ابزار و محصولات نظافتی است که دارای کاربردهای بسیاری در محیط های مختلف می باشد. بطور کلی کاور کفش باعث جلوگیری از ورود انواع آلودگی و گرد و غبار به محیط می گردد. این مورد بخصوص در محیط های استریل شده، بیمارستان ها، اتاق های عمل، اتاق های سرور و … نمود بیشتری پیدا می کند. با توجه به اینکه یکی از راه های انتقال میکروب و آلودگی از طریق کفش ها بوده؛ خرید دستگاه کاور زن کفش حرارتی می تواند یکی از اصولی ترین راهکارها باشد.

برای این منظور دستگاه های کاور کفش در انواع مختلفی تولید و روانه بازار شده اند. این تجهیزات با توجه به نوع اتوماتیک و مکانیکی می تواند در اندک زمان، کاوری مناسب در زیر کفش شما قرار دهند. با استفاده از این کاور کفش برای ورود به محیط های گوناگون نیاز به در آوردن و یا تعویض کفش خود نخواهید داشت. این تجهیزات نظافتی و بهداشتی در انواع مختلفی در فروشگاه جهان پاک موجود است که در بخش زیر به آن ها اشاره خواهیم نمود.

 انواع دستگاه های کاور کفش

همانطور که اشاره نمودیم دستگاه های کاور کفش در انواع مختلفی تولید و روانه بازار شده اند. از این رو با توجه به نیاز کاربران و همچنین محیط های مختلف می توان انواع آن ها را خریداری و استفاده نمود. از مهم ترین این تجهیزات نیاز است به دستگاه کاور کفش مکانیکی، دستگاه کاور زن کفش اتوماتیک و دستگاه کاور کفش حرارتی اشاره داشته باشیم. در ادامه هر یک از این محصولات را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا در هنگام خرید، بهترین و کاربردی ترین کاور زن کفش را انتخاب نمایید.

 • دستگاه کاور کفش مکانیکی

دستگاه های کاور زن کفش مکانیکی برای ایجاد کاور بر روی کفش نیاز به هیچگونه نیروی برق و یا باتری ندارند. عملکرد این محصولات به صورت کاملا دستی بوده و با فشار نیروی پا بر روی فنر، یک عدد کاور در زیر کفش شما قرار می دهد.

 • دستگاه کاور کفش اتوماتیک

دستگاه کاور زن کفش اتوماتیک و یا دستگاه کاور زن برقی نوع دیگری از این محصولات نظافتی بشمار می رود. کاور زن برقی به صورت کاملا اتوماتیک با قرارگیری پا در محل مربوطه، کاوری مناسب در زیر کفش شما قرار خواهد داد.

 • دستگاه کاور کفش حرارتی

دستگاه کاور زن کفش حرارتی با استفاده از رول های حرارتی کاوری مناسب در زیر کفش ایجاد می نماید. این دستگاه به محض قرارگیری کفش بر روی آن، با ایجاد حرارت، کاوری متناسب با سایز و اندازه کفش، به صورت فشرده در زیر آن قرار می دهد.

اقلام مصرفی دستگاه کاور کفش

نایلون کاور کفش، رول حرارتی کاور کفش و دستگاه تمیز کننده کف کفش از مهم ترین لوازم و تجهیزات مورد نیاز دستگاه های کاور زن می باشند. با بهره مندی از این تجهیزات به راحتی می توان بدون تعویض کفش، به بخش های مختلفی از یک محیط قدم گذاشت. در این رابطه از مهم ترین کاربردهای کاور کفش و دستگاه های کاور زن نیاز است به امکان قدم گذاشتن به محیط های استریل شده، بیمارستان ها و مراکز درمانی، سالن های تولید مواد غذایی، اتاق های سرور کامپیوتر و محیط های حساس به آلودگی و میکروب اشاره نمود

مزایای دستگاه کاور کفش

این دستگاه اتوماتیک دارای چندین مزیت است. آن ها ماشین های کاملا اتوماتیک و بدون لمس هستند با سنسورهایی که به محض قرار دادن پا روی آن شروع به کار می کنند. پخش کننده روکش کفش در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند و در عین حال تمیزی محیط اطراف را نیز حفظ می کند. این دستگاه برای انواع کفش ها مناسب است و کفش شما را از آب و گرد و غبار حفظ می کند. روکش های پلاستیکی کفش را می توان پس از اتمام کاور مجدداً در دستگاه پر کرد تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد. انتخاب و خرید دستگاه کاور کفش به صورت آنلاین می تواند این فرصت را به شما بدهد که آن را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

خرید دستگاه کاور کفش با بهترین قیمت

دستگاه های رول کاور کفش را به راحتی در فروشگاه های اینترنتی پیدا می کنید. آن ها از مواد با کیفیت و بادوام ساخته شده اند که به نگهداری طولانی مدت دستگاه کمک می کند. دستگاه پخش خودکار روکش کفش در انواع رنگ ها مانند سیاه، سفید، آبی و غیره موجود است. شما می توانید آن را از هر کجا خریداری کنید زیرا در سراسر جهان قابل خرید و دسترسی هستند.

مزایا و ویژگی های منحصر به فرد

دستگاه رول کاور کفش، به طور خودکار رول های روکش کفش را در یک عملیات بدون دست که سریع و کارآمد است، جدا می کند. چکمه ها به طور ایمن در یک قوطی جمع آوری نگهداری می شوند که می توان آن را تا 300 فوت دورتر از واحد برداشتن پوشش کفش قرار داد. این به تمیز نگه داشتن محیط کار کمک می کند و می توان با روکش کفش های استفاده شده بدون آلودگی محیط تمیز، به درستی کار کرد.

مراکز پزشکی مانند بیمارستان ها و سایر مناطق تعدادی از مقررات نظافتی را برای ایجاد یک منطقه ایمن و سالم برای بیماران رعایت می کنند. همانطور که می دانیم سطوح با لمس بالا مانند میزها و تخت ها به طور کامل ضد عفونی می شوند و به طور منظم تمیز می شوند، اما کف ها بیش از حد نادیده گرفته می شوند. در اینجا روکش کفش کمک زیادی به جلوگیری از انتشار آلودگی در سراسر بیمارستان و سایر امکانات پزشکی می کند.

یکی از اصلی ترین راه های انتقال آلودگی و گرد و غبار به محیط های استریل و تمیز از طریق کفش ها می باشد که این  مسئله برای ورود به اتاق های تمیز و ضد عفونی شده باعث ایجاد مشکلات بسیاری می شود که برای حل این مشکل و جلو گیری از انتقال ویروس ها بهترین روش  استفاده از کاور کفش به صورت دستی و یا دستگاهی می باشد البته باید توجه داشت که استفاده از کاور کفش های دستی یا بیمارستانی باعث خم شدن فرد برای پوشیدن کاور و همچنین اتلاف وقت می شود همچنین درهنگام  استفاده از دست  ممکن است خطر انتقال آلودگی به محیط را افزایش  دهد ،بنابر این  راه حل جدید برای حل این مشکل استفاده از دستگاه کاور کفش می باشد.همان طور که از نام دستگاه مشخص  است دستگاه کاور دستگاهی است که به روش های گوناگون (برقی – مکانیکی – چسبی)   قسمت کف کفش و یا کل کفش را کاور می کند دستگاه کاور زن کفش  از جمله محصولاتی است که در جهت مقابله با انتشار ویروس کرونا، توسعه یافته و توسط تولیدکنندگان مختلف، عرضه و روانه بازار گردیده است

دستگاه کاور زن کفش، دستگاهی بسیار مناسب جهت جلوگیری از انتقال ویروس و آلودگی در اماکن عمومی است. استفاده از دستگاه های کاور کفش علاوه بر استفاده آسان و قیمت مناسب رول ها سبب شده تا بسیاری از مراکز از آن ها استفاده کنند

دسته بندی کلی دستگاه های کاور کفش

کاور کفش دستی – بیمارستانی

دستگاه کاور کفش حرارتی

دستگاه کاورکفش مکانیکی

دستگاه کاور کفش اتوماتیک

انواع دستگاه کاور کفش و نحوه استفاده از آن ها

یکی از به روز ترین و پر کار برد ترین دستگاه کاور کفش شناخته شده در بازار دستگاه کاور کفش برقی یا حرارتی  می باشد روش استفاده ازدستگاه  کاور کفش حرارتی با سایر دستگاه ها یکاور کفش موجود در بازار کاملا  متفاوت است.برای شروع کار این دستگاه نیاز به رول های pvc می باشد که هر یک از این رول ها 1000 عددی بوده که 500 جفت کفش را کاور می کند برای شروع و فعال سازی این دستگاه کافیست رول های مخصوص این دستگاه را در قسمت مخصوص قرار داده و دستگاه را به برق وصل کنید و پس از تنظیم نحوه راه اندازی دستگاه کفش خود را 3 ثانیه روی قشمت مشخص شده دستگاه قرار داده تا با استفاده از سشوار و بردالکترونیکی که دارد رول کاور کفش را به قسمت کفی کفش متصل کند . همچنین لازم به ذکر است که رول های مخصوص دستگاه  کاور کفش برقی به دو دسته ایرانی و خارجی طبقه بندی می شوند که توصیه شرکت کلین شیدور برای طول عمر بیشتر دستگاه استفاده از رول های حرارتی خارجی می باشد

کاور کفش مکانیکی

دستگاه کاور کفش مکانیکی دستگاهی است که بدون نیاز به برق و باطری کار می کند این دستگاه دارای ابعاد مناسب با قابلیت حمل آسان را نیز  می باشد  همچنین این دستگاه یکی از ارزان ترین دستگاه های کاور کفش به صورت جعبه ای می باشد کاور ه کفش های این دستگاه را به صورت دستی یا به اصلاح (Tشکل )می باشد. روش کار این دستگاه به این گونه است که کاور های  مخصوص دستگاه را به صورد ضرب دری در قسمت مشخص شده دستگاه قرار میدهیم و مانند دیگر دستگاه ها پا را در محفظه  مشخص شده  قرار می دهیم تا کاور بر روی کفش کشیده شود.

کاور کفش اتوماتیک

دستگاه کاورر کفش اتومایک با استفاده از برق کار می کند و برای کاور کردن کفش نیاز به کاور کفش در بسته بندی مخصوص دارد اصطلاحا کاور کفش های این دستگاه را به نام خشاب می شناسند . خشاب های این دستگاه در بسته بندی های 100 عددی و یا 200 عددی در بازار موجود می باشد . کاربران می توانند پس از  قرار دادن خشاب ها درون محفظه مخصوص دستگاه دکمه روشن آن را فشار داده و کفش خود را در قسمت مخصوص دستگاه قرار داده تا دستگاه به طور اتوماتیک کفش را کاور کند این عمل حدودا 2 الی 3 ثانیه زمان می برد و پس از آن می توان پای بعدی را درون دستگاه کاور کفش قرار داده تا به صورت اتوماتیک کفش را کاور کند البته قابل ذکر است این دستگاه ها به دلیل عدم پشتیبانی کاور مورد توجه کاربران قرار نگرفته است

دکمه بازگشت به بالا