دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

دانلود برنامه Prequel Mod Apk  و ZEDGE Mod Apk

اپ Prequel Mod Apk یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس است. این نرم افزار مجموعه ای از فیلترهای دستچین شده برای تصاویر را به کاربران خود ارائه می دهد. بسیاری از مردم فکر می کنند که ویرایش فرآیند دشواری است اما Prequel Mod Apk  روش بسیار ساده ای را برای ویرایش در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

فیلتر های سفارشی

این برنامه همچنین دارای ابزارهای ویرایش پیشرفته می باشند و دارای تنظیمات سفارشی است که به شما امکان می دهد هر فیلتری را بیشتر سفارشی کنید. جدای از آن، می توانید تعداد نامحدودی از فیلترها و ابزارها را با هم ترکیب کنید تا بتوانید شاهکاری نهایی را که می خواهید بسازید!

علاوه بر ویژگی ویرایش عکسPrequel Premium  همچنین قادر به ویرایش تقریباً هر نوع ویدیویی است! می توانید هر ویدیویی را وارد برنامه کنید و تنظیمات پیشرفته و پیش فرض روی اضافه کنید و ویدیوهای خود را به طور حرفه ای تغییر دهید.

Prequel Mod Apk Download

ویرایش سریع و حرفه ای عکس و فیلم با Prequel

فرآیند ویرایش از دور دشوار به نظر می رسد، اما Prequel Mod Apk فرآیند ویرایش را سریع و آسان برای شما فراهم می کند. کاربران این اپلیکیشن می توانند با استفاده از ابزارهای آسان، عکس ها یا فیلم های خود را به سرعت ویرایش کنند.

نسخه Prequel Gold یا همان اشتراک طلایی که در سایت در دسترس است امکانات، ویرایش نامحدود و افکت ها، فیلترها و ابزارهای بیشتر را به شما ارائه خواهد داد.

درباره برنامه ZEDGE Mod Apk

محیط گوشی هوشمند خود را با تصاویر پس زمینه و آهنگ های زنگ ZEDGE باز طراحی کنید. اگر احساس می کنید محیط اندروید برایتان تکراری شده است اما توانایی خرید گوشی جدید را ندارید، یا می خواهید سبک قدیمی خود را تغییر دهید، ZEDGE Mod Apk  برنامه ای است که به کمکتان می آید.

 با تصاویر پس زمینه HD، والپیپرهای پویا، آهنگ های زنگ یا صداهای زنگ دار غنی و پر از ژانرها، می توانید آزادانه گوشی هوشمند خود را بر اساس سلیقه و نیازهای خود شخصی سازی کنید.

در ZEDGE™ Wallpapers & Ringtones، آرشیو تصاویر و صدا به طور مداوم به روز می شود و همیشه دارای محتوا جدید می باشد. رابط کاربری آسان و سریع آن  باعث می شود کاربرا به راحتی با برنامه خو بگیرند. فقط با اجرا برنامه، مشتریان بلافاصله احساس جدید و مدرنی را در تلفن خود خواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا