عمومی

5 نکته مهم برای دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر برای یافتن شغل رویایی خود


یافتن یک شغل خوب امروزه بسیار دشوار است بنابراین یافتن یک شغل رویایی می تواند دلهره آور باشد. اکثر فارغ التحصیلانی که شغل رویایی خود را یافتند یا دانشجویان دانشگاه IVY بودند یا رابطه خوبی با مجموعه داشتند.

فقط داشتن مدرک دانشگاه یا کالج که در بین مردم بسیار محبوب و مورد تحسین است ، نمی توانید آرزو و شغل مورد علاقه خود را برآورده کنید. گواهینامه های بی عیب و نقص پیشنهادات خوبی برای مراحل اول است ، اما شما به ندرت بعنوان گزینه ای انتخاب می شوید.

داده ها نشان می دهد 44٪ مردم بیکار هستند. این افراد با استعداد و هدایت شده اغلب در مکان هایی یافت می شوند که به صورت نیمه وقت یا نیمه وقت کار می کنند ، بنابراین اعتماد به کارفرمایان نیازمند یافتن خلاقیت در میان جمعیت است.

5 نکته برای افزایش شانس ایجاد شغل رویایی خود.

1. یک نمایه حرفه ای در LinkedIn ایجاد کنید

داشتن پروفایل حرفه ای برای خود به صورت آنلاین یکی از ساده ترین موارد در مورد ساخت یا یافتن شغل رویایی خود است. امروزه محبوب ترین پلتفرم برای حرفه ای ها LinkedIn است. مدیران و کارمندان بیش از هر چیز از LinkedIn استفاده می کنند. با ثبت تمام موفقیت ها و تجربیات خود ، یک نمایه حرفه ای ایجاد کنید.

اطمینان حاصل کنید که همه کارهایی که انجام داده اید ، حتی کوچکترین آنها را نیز در لیست قرار دهید. حتی می توانید در مورد فعالیت های فوق برنامه و مشاغلی که کسب کرده اید صحبت کنید.

۲. شبکه های

پس از ایجاد چهره حرفه ای بصورت آنلاین ، تقویت ارتباطات مهم است و منظور از برقراری ارتباط با افراد پس از ملاقات در شبکه های مجازی مانند LinkedIn است. بسیار مهم است که به جای Facebook و Twitter در یک بستر حرفه ای با این افراد ارتباط برقرار کنید.

دفتر رابط صنعت دانشگاه می تواند جایگزینی برای LinkedIn باشد. این می تواند بهترین موقعیت را برای داشتن شغل مناسب در دید و همچنین ارتباط با فارغ التحصیلان شاغل در زمینه های مورد علاقه شما فراهم کند. اکثر دانشگاه ها دارای یک بانک اطلاعاتی از دانشجویان ارشد و محل کار آنها هستند. سعی کنید با آنها در تماس باشید.

3. فوراً به آموزش بروید

راز دیگر تحقق یک کار رویایی توانایی تعهد شما است. یکی از بهترین راه های مقابله با این مسئله تقسیم نگرانی ها یا مشکلات خود در چند مرحله کوچک است. به همین دلیل آموزش تابستان بهترین ایده است. هیچ چیز بهتر از آموزش در سازمانهای معتبر نیست. ممکن است بسیاری از شرکت های بزرگ بلافاصله پس از ترک دانشگاه شما را استخدام نکنند ، اما آنها علاقه زیادی به ارائه کارآموزی بدون حقوق دارند. این نشان دهنده تعهد شما به راهی است که می خواهید و شانس شما را افزایش می دهد.

4- به دنبال راهنما باشید

راهنمایی مربی می تواند کمک بزرگی باشد. مشاهدات اخیر نشان می دهد که بیشتر دانش آموزان حداقل یک معلم از والدین ، ​​اساتید دانشگاه یا دوستان و آشنایان خود انتخاب کرده اند.

در حالی که والدین ، ​​معلمان ، دوستان ، آشنایان و سایر عناصر موجود در این حلقه می توانند گزینه های وسوسه انگیزی باشند. شما برای موفقیت در یک تجارت وابسته به چیزی بیش از شانس نیاز دارید. در حوزه مورد علاقه خود متخصصان پیدا کنید. کتاب آنها را پیدا کنید و سعی کنید تجربه آنها را درک کنید.

5. در زمینه کاری خود حرفه ای باشید

بسیاری از فارغ التحصیلان معتقدند که فقط از طریق دوره های کارشناسی می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. واقعیت متفاوت است. بهتر است اگر مهارت های عمومی مورد نیاز خود را در زمینه مورد نظر خود و همچنین بسته به شغل کسب کنید.

گرفتن نمره بالا نتایج خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. بیشتر سیستم عامل های مربیگری با بازیگران اصلی صنعت کار می کنند. البته علاوه بر دانش ، این اسناد به شما کمک می کنند.

منبع: تاجر

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: 5 نکته مهم برای دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر برای یافتن شغل رویایی خود

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا