کارافرینیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

قیمت انواع محصولات استیل (ورق،پروفیل،لوله،ضایعات) در مرکز استیل صفری

قیمت ورق استیل

در سال های اخیر میزان عرضه و تقاضا برای محصولات فولادی به حد چشمگیری افزایش یافته است، به همین دلیل این صنعت شاهد ورود فولادهای گسترده، با کیفیت های گوناگون در سال های گذشته بوده است. یکی از مهم ترین محصولات در این صنعت، ورق فولادی است که در انواع متنوعی ساخته می شود. هریک از انواع ورق فولادی، مشخصات به خصوصی دارند و از این رو در صنایع خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول در واقع از انواع ورق های فلزی نامید که برای هدف های ساختاری و زیبایی بسیاری به کار گرفته می شود.

ورق ها به عنوان محصول نورد مسطح شناخته می شوند که به منظور اشغال حجم کمتر توسط آن ها به شکل سیم پیچ پیچانده می شوند تا حمل نقل آنها تسهیل یابد. به طور کلی این محصول دارای سطحی مسطح تر از آهن، فولاد و هر فلز دیگری است. انواع ورق فولادی به عنوان یک کالای پرکاربرد و به عنوان ماده اولیه تولید بسیاری از قطعات مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع اگر به دنبال انعطاف پذیرترین حالت فولاد هستید، ورق بهترین گزینه است. ضخامت فوق العاده پایین این کالا در مقابل ابعاد دیگر، به شکل پذیری و انعطاف پذیری فولاد کمک شایانی کرده است.

 

ورق های فولادی با توجه با کاربرد آن ها و روش تولیدشان دارای ضخامت های مختلف، کاربرد های متنوع و ابعاد متفاوتی هستند. به عنوان مثال ورق استیل از نظر ساختاری در مقایسه با دیگر ورق های فولادی متفاوت است، به گونه ای که در ساختار آن از عناصر آلیاژی متفاوتی به کار گرفته شده است که استفاده از همین عناصر آلیاژی در این محصول سبب شده است از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار بوده و بسیار براق باشد. به دلیل مقاومت زیاد در برابر خوردگی از این محصول در محیط های بسیار خورده با اطمینان می توان بهره برد. همچنین قیمت ورق استیل نسبت به دیگر ورق های فولادی بالاتر است.

قیمت پروفیل استیل

یکی از مقاطع فولادی مهم، پروفیل ها هستند. پروفیل ها در گروه مقاطع فولادی قرار دارند که از مشخصات آن ها می توان به مقطع ثابت و طول زیاد اشاره داشت. از این محصول در سازه های مختلف به کار گرفته می شود. به عنوان مثال در صنایع مختلفی همچون ساختمان سازی، خودروسازی، کشتی سازی، ساخت میز و مبلمان اداری و… استفاده از این محصول به وفور مشاهده می شود. پروفیل بر اساس جنس تقسیم بندی می شوند. در نتیجه هر یک از آنها از قیمت متفاوتی برخوردار هستند به همین دلیل یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت پروفیل جنس آن خوهد بود. همچنین ضخامت و نوع پروفیل نیز از دیگر فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت آن در نظر گرفته می شوند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت قیمت پروفیل استیل در مقایسه با دیگر انواع پروفیل متفاوت است. لازم به ذکر است پروفیل ها به صورت مقاطع باز و بسته تولید می گردند. انواع آن در وزن های مختلف و جنس هایی از جمله فولاد، آلومینیوم، استیل و… ساخته می شود.

قیمت لوله استیل

لوله استیل در واقع لوله هایی استوانه ای شکل هستند، از دیگر ویژگی ظاهری آن ها به تو خالی بودن آن ها می توان اشاره داشت. همانطور که از اسم این لوله مشخص است جنس آن از فلز استیل است، به همین دلیل همچون محصولات استیل دیگر مانند ورق استیل و پروفیل استیل فلز پایه آن ها آهن می باشد. در آلیاژ این محصول 2 درصد کربن به کار رفته است که وجود عنصر کربن در آن سبب شده است مقاومت بالایی در برابر خوردگی از خود نشان دهد. علاوه بر کربن نیکل نیزدر آلیاژ لوله استیل وجود دارد که ویژگی ضد زنگ زدگی را برای این محصول به ارمغان آورده است. لوله استیل به دلیل ضد زنگ بودن و مقاومت بالایی که در برابر خوردگی دارد مناسب برای استفاده در سیستم آبرسانی، تصفیه فاضلاب و تصفیه آب، پالایشگاه نفت، گاز و تولید برق، صنایع تولید مواد غذایی  و تولید انواع مواد شیمیایی می باشد.

همچنین این محصول از نظر شکل ظاهری به دو دسته: لوله استیل بدون درز و لوله استیل درزدار تقسیم می شود. عوامل مختلفی بر قیمت لوله استیل موثر می باشند که مهم ترین آن ها نوع ساخت، گرید آلیاژ، ابعاد لوله، برند و کیفیت آن ها خواهد بود.

مجموعه مرکز استیل صفری با تجربه 45 سال فعالیت در حوزه ارائه و فروش محصولات استیل و انواع ضایعات استیل از معتبرترین مراکز خرید محصولات استیل در تهران می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلفن 555533326-021 یا مراجعه به وب سایت اینترنتی مرکز استیل به آدرس https://markazsteel.com جهت دریافت راهنمایی لازم در خصوص خرید انواع محصولات استیل با کارشناسان با تجربه مجموعه مرکز استیل در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا