اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

یخچال فریزر الکترواستیل بازار ایران را قبضه کرد

بازار یخچال فریزر با محصولات متنوعی پر شده است که نیازهای زیادی را برطرف می‌کند، ولی به نظر می‌رسد الکترواستیل توانسته محصولات خاص و ویژه‌ای را تولید کند که توجه بسیاری از خریداران از خانگی تا صنعتی را به خود جلب کند. برخی محصولات یخچال الکترواستیل به‌خاطر عدم ارائه توسط شرکت‌های داخلی و خارجی دیگر به بازار توانسته جایگاه و سهم خاصی از بازار را به خود اختصاص دهد.

الکترواستیل و تاریخچه آن

الکترواستیل را همه ما می‌شناسیم، برندی ایرانی که در طی بیش از 50 سال گذشته با محصولات متنوعی در زندگی ما نقش داشته است. این برند امروزه با تولید محصولات متنوع صنعتی، خانگی، فروشگاهی و … سهم خود را در بازار بیشتر کرده است. محصولات متنوعی همچون یخچال‌فریزرهای خانگی در مدل‌های متنوع، یخچال‌فریزرهای صنعتی و فروشگاهی، یخچال‌فریزرهای فانتزی، یخچال‌فریزرهای ایستاده، آب‌سردکن، شیر سردکن، سردخانه، اواپراتور، یخچال کانکس، ساندویچ پانل و بسیاری محصولات دیگر در خطوط تولید این شرکت در حال تولید است.

در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200 هزار مترمربع، 100 هزار مترمربع سالن‌های تولید و انبار و بیش از 3 هزار نفر نیروی کار متخصص قابلیت تولید بیش از 500 هزار محصول در سال را دارد که برای یک شرکت ایرانی رقم بالایی محسوب می‌شود. اما شاید کمتر کسی بداند که این مجموعه زیرمجموعه‌های دیگری همچون شرکت آریابارون به‌عنوان تولیدکننده ساندویچ پنل، شرکت حامی صنعت گروه به‌عنوان تولیدکننده ورق‌های پلاستیکی، شرکت نگین صنعت کاویان به‌عنوان تولیدکننده محصولات برودتی و برند پلادیوم به‌عنوان برند دوم و به‌روزتر محصولات خانگی نیز دارد.

از فریزر صندوقی تا یخچال فریزر الکترواستیل توکار

بر طبق بررسی‌های صورت‌گرفته برند الکترواستیل رد بین لوازم‌خانگی و به‌خصوص یخچال‌فریزرهای الکترواستیل تنوع چشمگیری دارد، تاحدی‌که نیاز هر متقاضی از خانه‌دار نا اداری و حتی فروشگاه داران را فراهم می‌کند. اما همه چیز به تنوع ختم نمی‌شود، این برند در تولید انواع یخچال و فریزر الکترواستیل به جایی رسیده است که توانسته محصولاتی خاص و نایاب در بازار ایران را به بازار ارائه دهد که بسیاری را برای خرید این محصولات قلقلک می‌دهد.

فریزر الکترواستیل صندوقی، یخچال‌ها هتلی تا 10 فوت، یخچال کمبی با هوم بار، و یخچال‌ها توکار کابینتی که در بازار به‌سختی یافت می‌شوند توسط این برند تولید و به بازار عرضه می‌شود. در اصل نه‌تنها بین برند‌های ایرانی که حتی در بین برند‌های خارجی نیز کمتر چنین تنوع خاصی و ویژه‌ای یافت می‌شود که باعث افزایش محبوبیت این برند در بین مصرف‌کنندگان خانگی تا صنعتی شده است. برخی از مدل‌هایی که بازار یخچال و فریزر را به چالش کشیده است به شرح زیر است.

فریزر الکترواستیل صندوقی

به نظر می‌رسد الکترواستیل یکی از معدود تولیدکنندگان محصولات خانگی است که بر روی تولید فریزرهای صندوقی سرمایه‌گذاری کرده است. به نظر می‌رسد این کار نیز توانسته هم برای این شرکت و هم برای مصرف‌کنندگان خانگی و صنعتی که نیاز به فریزرهای جداگانه صندوق دارند مناسب بوده است. بسیاری از کاربران علاوه بر داشتن یک یخچال فریز در خانه به یک فریزر جدا برای نگهداری مواد غذایی منجمد نیاز دارند، حتی ممکن است از این فریزر برای مصارف صنعتی استفاده شود.

یخچال الکترواستیل دوقلو

یخچال‌های دوقلو همیشه در بازار طرف‌داران زیادی داشته‌اند، ولی به نظر می‌رسد طراحی‌های متنوع محصولات یخچال الکترواستیل در این دسته‌بندی با طراحی‌‌های متنوع از مینیمال ساده تا مدل‌های کاربردی‌تر شامل هوم بار نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کرده است. حتی مدل‌های بزرگ با ظرفیت متنوع بخش زیادی از سبد خرید خریداران را به خود اختصاص داده است.

یخچال الکترواستیل کوچک

در کشور تنها 4 برند مطرح وجود دارد که در زمینه تولید یخچال‌های هتلی و کوچک فعالیت می‌کند، و به نظر می‌رسد 2 برند از این 4 برند مربوط به الکترواستیل و شرکت زیرمجموعه آن یعنی پلادیوم می‌شود، بر اساس این تحقیقات این شرکت توانسته سهم بازار زیادی از بازار با به یخچال الکترواستیل هتلی اختصاص دهد. به نظر می‌رسد کیفیت ثابت شده الکترواستیل و قیمت مناسب آن برای هتل‌ها نیز جذابیت داشته است.

یخچال الکترواستیل توکار

شاید به‌جرئت بتوان گفت تنها تولیدکننده یخچال‌های خانگی توکار در کشور مربوط به برند الکترواستیل است، منظور از یخچال توکار آن است که به بخش درب این محصولات می‌توان ورقه‌های چوبی و ام‌دی‌اف کابینتی را اتصال داد تا در آشپزخانه‌های مدرن به چشم نیاید. این شرکت دو محصول پرطرف‌دار دارد که یکی یخچال الکترواستیل توکار هتلی با ظرفیت 80 لیتر است و دیگری یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو توکار است که 605 لیتر ظرفیت را ارائه می‌دهد.

گارانتی و خدمات پس از فروش یخچال الکترواستیل

گارانتی 40 ماهه الکترواستیل پس از نصب توسط نماینده مجاز شرکت فعال می‌شود. به محض اینکه نماینده شرکت محصول را برای شما نصب کند، گارانتی 40 ماه برای شما فعال می شود و شما می توانید در صورت بروز مشکل به نمایندگی های مجاز در سر تا سر کشور مراجعه کنید.

شرکت الکترواستیل در اکثر شهرهای کشور نماینده مجاز برای نصب و فعالسازی محصولات و همچنین تعمیرات دارد. وجود بیش از چند صد نمایندگی خدمات پس از فروش در تمام کشور و سیستم تامین قطعات و خدمات پس از فروش خیال مصرف کنندگان و خریدار را از گارانتی محصولات راحت می‌کند.

شماره تماس کارخانه الکترواستیل جهت نصب یخچال فریزر و گارانتی: 0515153

جمع‌بندی

بر طبق بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده یخچال فریزر الکترواستیل توانسته با تنوع بالا هر نیازی را در بازار یخچال و لوازم‌خانگی برطرف کند، حتی برخی مشتریان خاص پسند و ویژه به محصولات اختصاصی همچون یخچال الکترواستیل توکار و برند مکمل آن توجه خاصی دارند. علاوه‌برآن توان تولید بالای این مجموعه نشان از محبوبیت بالای بازار ایران و حتی شاید منطقه به انواع یخچال و فریزر الکترواستیل دارد.

برگرفته از وبسایت بی همتا (Https://bihamta.com) ارائه دهنده یخچال‌های الکترواستیل

دکمه بازگشت به بالا