آدرس هتل درویشی مشهد + فهرست امکانات

هتل درویشی مشهد یکی از هتل های پنج ستاره این شهر است که از سال 1395 تا کنون به مهمانان این شهر زیبا خدمت رسانی می کند. آدرس هتل درویشی مشهد بسیار مناسب بوده و تنها دو کیلومتر با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. این هتل امکانات رفاهی و اقامتی قابل توجه و بین المللی در اختیار مسافران قرار می دهد تا یک اقامت شیرین و لذت بخش برای مسافران رقم بخورد.

مجله سلامت

اطلاعات کلی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از هتل های پنج ستاره در این شهر مقدس است که در سال 1390 مورد بهره برداری قرار گرفت. این هتل تعداد 25 طبقه دارد و یکی از مرتفع ترین ساختمان های مشهد به شمار می رود. هتل تعداد 223 اتاق دارد که در روزهای شلوغ سال همگی ان ها از چند روز قبل رزرو می شوند.

از این رو اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، بهتر است از چند روز قبل از سفر محل اقامت خود را رزرو کنید. هتل یک لابی بسیار زیبا و البته بزرگ دارد که ظرفیت آن به تعداد 100 می رسد. تعداد هتل های مورد استفاده در هتل به 618 عدد می رسد که می توان آن ها را به برخی از اتاق ها و سوئیت های هتل برای افزایش ظرفیت اتاق اضافه کرد.

اتاق های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از هتل هایی است که تعداد متنوع و قابل توجهی اتاق را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد و شما با توجه به تعداد مسافران و البته سلیقه خود می توانید آن ها را رزرو کنید. اتاق یک تخته، اتاق های دو تخته اکونومی توئین، دو تخته دبل، سه تخته اکونومی و استاندارد، اتاق کوئین vip، اتاق چهار تخته اکونومی، اتاق امپریال سه تخته vip، سوئیت امپریال دو نفره، اتاق آینده و اتاق های دیگر از جمله واحدهای اقامتی است که می توانید در این هتل زیبا انتخاب کنید.

یکی دیگر از اتاق های خاص و متفاوت هتل درویشی مشهد اتاق های ملل آن است. در این اتاق‎ها شما می توانید معماری و سنت کشورهای مختلف مانند هند، ایران باستان، ایران اسلامی، مصر یا چین را ببینید و یک اقامت متفاوت با هر اقامت دیگر را تجربه کنید.

امکانات هتل درویشی مشهد

با توجه به آن که هتل درویشی یک هتل پنج ستاره است، امکانات آن در حد استاندارد و بین المللی بوده و می توانید یک اقامت لذت بخش و آرام را در آن تجربه کنید. موقعیت جغرافیایی و آدرس هتل درویشی مشهد یکی از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود، چرا که شما می توانید به راحتی آن را پیدا کرده و به دیگر مناطق شهر و جاذبه های گردشگری و مراکز تجاری دسترسی داشته باشید.

امکانات موجود در اتاق ها

با اقامت در هر کدام از اتاق های هتل درویشی مشهد می توانید از یک خواب عمیق بر روی تخت های استاندارد اتاق ها و یا استراحت بر روی مبل های راحت هتل لذت ببرید. اتاق ها به صورت روزانه سرویس شده و بسیار تمیز هستند. از دیگر امکانات اتاق ها می توان به سیستم تهویه مناسب، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چای ساز، تلویزیون، تلفن، یخچال و چای ساز اشاره کرد.

امکانات ورزشی هتل درویشی مشهد

با اقامت در هتل درویشی مشهد، شما می توانید از تک تک لحظات حضور در هتل نیز استفاده کنید. می توانید در سالن ورزشی حرفه ای آن ورزش روزانه خود را انجام دهید. در استخر سرپوشیده آن یک شنای حسابی کنید یا بدن خود را در جکوزی و سونا ریلکس کنید.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل

در هتل یک محل بازی ویژه کودکان در نظر گرفته شده تا کودکان بتوانند با همسالان خود در هتل مشغول به بازی شوند. هتل اینترنت وای فای پر سرعت دارد تا بتوانید با دستگاه های دیجیتال خود ماند تبلت و تلفن همراه از آن استفاده کنید. هتل چند فروشگاه و مرکز خرید دارد که می توانید هم سوغاتی های مورد نظرتان را از آن بخرید یا هر وسیله مورد نیازتان را از آن ها تهیه کنید.

هتل سیستم اطفا حریق و اعلام حریق دارد تا هرگونه مشکل احتمالی در همان ابتدا برطرف شود. کافی شاپ و رستوران از دیگر امکانات هتل به شمار می رود که می توانید در اتاق خود یا داخل رستوران و کافی شاپ غذا، میان وعده یا نوشیدنی دلخواهتان را میل کنید. همچنین اگر قصد برگزاری همایش یا جلسه را دارید، این هتل سالن کنفرانس و سالن جلسات بسیار مدرن و پیشرفته ای دارد که می توانید آن ها را رزرو کنید.

آدرس هتل درویشی مشهد

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، آدرس هتل درویشی مشهد بسیار عالی بوده و دسترسی مناسبی به دیگر قسمت های شهر دارد. هتل در خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26 قرار دارد و با اقامت در آن تنها حدود 10 دقیقه با حرم مطهر امام رضا فاصله خواهید داشت.

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا