عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

اجاره ون برای مسافرت از رشت

کرایه ون شمال

ون ها خودروهایی هستند که به علت داشتن فضای بیشتر، مناسب سفر با تعداد بالای پنج نفر هستند. به همین خاطر برای سرویس مدارس و کارمندان و موارد دیگر به کار می روند. این خودروها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها ون های مسافرتی هستند.همان طور که گفتیم، ون های مسافرتی امکانات خوبی دارند. گزینه مناسب اجاره ون برای شمال، ون های مسافرتی کمپینگ هستند. اگر قصد دارید به مناطق بکر شمال سفر کنید، درخواست ون از تهران تا شمال مناسب شما است. می توانید هرکجا که می خواهید با آن ها بروید، مکان های جدید کشف کنید و همان جا بمانید و کمپ کنید. شمال ایران مناطق خوش آب و هوایی دارد که برای کمپ کردن می توان روی آن ها حساب کرد. با اجاره ون تا شمال و چادر، کمپ خود را به همراه هم سفرهایتان آغاز کنید.

مزایای اجاره ون برای شمال

اجاره ون تا شمال می تواند بسیار به صرفه باشد و استرس را از شما دور کند تا بتوانید سفری آرام و لذت بخش داشته باشید. اجاره ون برای شمال مزایایی برای شما و هم سفرهایتان دارد که می خواهیم آن ها را بررسی کنیم.

صرفه جویی در هزینه ها

خانواده های پرجمعیت برای رفتن به سفر با قطار یا هواپیما و تورها، باید برای هر نفر بلیت تهیه کنند. این کار به تنهایی هزینه های زیادی را بر روی دوش آن ها می گذارد. همچنین سفر با خودروی شخصی هزینه هایی مثل تعویض روغن، معاینه و اطمینان از سلامت قطعات خودرو، بنزین و دیگر موارد را به هزینه ها اضافه می کند. کرایه ون شمال هم هزینه هایی دارد که در ادامه درباره اش صحبت خواهیم کرد

 اما اگر با دوستان خود به سفر بروید می توانید هزینه اجاره ون از تهران تا شمال را تقسیم کنید. با کرایه ون برای شمال دیگر نیازی نیست چند خودرو شخصی را به جاده ها ببرید و هزینه زیادی را صرف سوخت کنید. یک ون برای سفر گروهی به شمال کافی است و این امر هزینه ها را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. درنتیجه شما می توانید پولتان را در سفر برای تفریحات بیشتر خرج کنید.

عدم آسیب به خودرو شخصی

هر خودرویی قبل و بعد از سفر نیاز به چکاپ دارد و باید از سلامت قطعات آن اطمینان حاصل کرد. سفر جاده ای می تواند باعث بروز مشکلاتی در خودرو شخصی شما شود. وقتی خودرو مسیری طولانی را در مدت زمان زیادی طی کند، ممکن است دچار مشکلات فنی شود که می تواند هزینه های زیادی را هم در بربگیرد. یک ون اجاره ای تمام این مشکلات را برطرف می کند. چراکه دارای بیمه و امنیت و امکانات بالایی است. با اجاره ون از تهران تا شمال خودرو خود را داخل پارکینگ خانه بگذارید و سفری بی خطر و بدون آسیب به خودرو شخصی داشته باشید.

فضای بیشتر و راحتی سفر با ون

در سفر با خودرو شخصی نهایتاً پنج نفر می توانند باهم همراه شوند. وسایل و چمدان ها فضای زیادی را اشغال می کنند. همین باعث می شود نتوانید مدت زمان زیادی به راحتی بنشینید و یا حرکت کنید؛ اما ون ها برای 15 نفر هم فضا دارند و وسایل هم در طی مسیر دست وپا گیر نمی شوند. جلو پایتان به اندازه کافی برای پاها فضا خواهد بود که احساس خستگی نکنید. به علاوه، اگر نیاز به بردن وسایل بیشتری دارید، می توانید با خیل راحت آن ها را در ون جا بدهید. در طول سفر از تهران به شمال می توانید برای استراحت، بین راه توقف کنید، ناهار بخورید، عکس بگیرید و از جاده و زیبایی های مسیر لذت کافی را ببرید. اجاره ون از تهران تا شمال به شما در طول مسیر آزادی عمل خواهد داد.

امنیت و سلامت ون های اجاره ای

خودرو شخصی شما ممکن است نواقص فنی داشته باشد و یا در طول مسیر مشکلی ایجاد شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. ون هایی که شما از کافه رنت اجاره می کنید ایمن هستند؛ سیستم تعلیق، تهویه و بدنه این ون ها کاملاً سلامت است. به همین دلیل بدون هیچ نگرانی می توانید از مجموعه کافه رنت ون اجاره کنید.

کرایه ون در بندر انزلی، آستارا و لاهیجان

خدمات ایران ون رنتال تنها شامل رشت نمی باشد و شهرستان هایی مانند انزلی، آستارا، لاهیجان و تک تک مناطق حومه می توانند فقط با یک تماس نسبت به کرایه ون دربستی در محل خود اقدام نمایند.بخش دیگری است که از طریق لینک می توانید به آن مراجعه کنید زیرا این صفحه مربوط به اجاره در استان گیلان و تحویل ون در همین شهر های حومه رشت است.

ون دربست برای گشت گیلان

ون دربست برای گشت گیلان بصورت 10 ساعته و به منظور گردش داخل شهر و سر زدن به عوامل مختلف توریستی است.در این روال، ون با راننده بصورت دربست در اختیار شما قرار می گیرد تا 1 روز کامل را با آن به گردش برای رفتن به جنگل، صرف نهار، رفتن به دریا و یا بازار و خرید بگذرانید و در انتها، راننده ون شما را در منزل پیاده می کند.

تور گردشگری رشت با اجاره ون

شما میتوانید از رشت به جاهای زیادی سفر کنید و چرا که موقعیت شهر رشت طوری واقع شده که به خیلی از شهر های توریستی شمال کشور سفر کنید.برای این سفر ها احتیاجی به سفر هوایی نیست بلکه با همان خودرویی که اجاره کردید میتوانید در کمترین زمان به مقصد برسید.مجموعه ایران ون رنتال با داشتن رانندگان حرفه ای و مجرب با ارائه خدمات اجاره ون در رشت میتواند بهترین انتخاب برای سفرهای بین شهری شما باشد. ون های این مجموعه با داشتن امکانات بالا بسیار راحت تر از خودرو های شخصی هستند وپیشنهاد میکنیم اگر در سفر کودک و یا افراد سالمند به همراه دارید حتما از خدمات کرایه ون استفاده کنید.در اینجا چند شهری که فاصله چندانی با رست ندارند را معرفی میکنیم.

رشت تا قلعه رودخان

از رشت تا  رودخان حدود 50 کیلوتر راه دارید این قلعه زیبا در استان گیلان، 23 کیلومتری شهر فومن، دهستان گوراب واقع شده است.این قلعه میتوان گفت از زیباترین جاذبه های گردشگری استان گیلان است.قلعه رودخان با قرار گرفتن در دل جنگل موقعیت ویژه  و زیبایی دارد.اگر نگران بازگشت به شهر رشت هستیدباید بگوییم که در اطراف قلعه رودخان ویلاها و اقامتگاه های محلی برای گذران شب در آنجا وجود دارد که بسیار هم دل انگیز است.

رشت تا رامسر

از رشت تا شهر تورسیتی رامسر حدودا 121 کیلوتر راه در پیش دارید یعنی 2 ساعت و 10 دقیقه .رامسر ، آخرین شهر غرب مازندران و میشود گفت یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشور است. حتما شنیده اید که رامسر را، عروس شهرهای شمالی ایران می نامند.این شهر آب و هوای مطبوع و دلنشینی دارد و مثل شهرهای استان گیلان زیاد بارندگی ندارد. شما میتوانید بعد از گشت و گذار در شهرهای استان گیلان برای اقامت یک یا 2 روزه به رامسر بروید.با سفر به این شهر می توان از جاذبه هایی مانند جنگل دالخانی، قلعه مارکوه، روستای جواهرده،ساحل دریای خزر، بلوار کازینو، تله کابین رامسر، کاخ موزه رامسر، هتل قدیم، مرکز خرید آرامش و … دیدن کرد.

رشت تا بندرانزلی

از شهر رشت تا بندر انزلی حدود یک ساعت فاصله داریم که زمان خیلی کمی است بندرانزلی یکی از شهرهای توریستی ایران است و  واقع در مرکز شهرستان انزلی و غرب استان گیلان است.فاصله بندر انزلی تا مرکز استان گیلان یعنی شهر رشت در حدود 45 کیلومتر است. انزلی به دلیل بندر بودن جزء شهرهای تجاری نیز به حساب می آید.بندر انزلی دارای هوای مرطوب بوده و مانند شهرهای دیگر گیلان یکی از پربارش ترین شهرهای ایران است.جاذبه های گردشگری بندر انزلی را می توان به سه بخش تاریخی و طبیعی و تفریحی تقسیم بندی کرد.مانند:دریا و مرداب انزلی،سواحل بندرانزلی،مناره انزلی یا برج ساعت، پل انزلی و پل غازیان،کاخ میان پشته، گورستان لهستانی ها.

رشت تا ماسال

طبق ساعت از رشت تا ماسال حدود 1 ساعت 15 دقیقه فاصله است.یکی از زیباترین ییلاق های شمالی ییلاق ماسال است که اگر به رشت سفر کردید حتما پیشنهاد میکنیم که ازین ییلاق وبه قول معروف روستای ابر دیدن کنید. مخصوصا اگر در فصل گرما به ست رشت میروید ییلاق ماسال جای خوبی برای فرار از شرجی بودن هوا است، چراکه اب و هوای مطلوب این ییلاق با بافت زیبای قدیمی جلا دهنده روح انسان است.نگران ماندن هم نباشید چرا که در این ییلاق سوییت ها و خانه هایی برای اجاره وجود داشته و با خیالی آسوده شب را سپری خواهید کرد.

گردش در اطراف رشت با اجاره ون

ملاحظه کردید که مکان هایی که معرفی کردیم زیاد از شهر رشت فاصله ندارند البته شهرهای دیگری نیز وجود دارند که به راحتی میتوانید از آنها دیدن کنید.شما با اجاره ون مخصوصا به همراه راننده میتوانید به تمامی شهر ها سفر کردهو یک تور فوق العاده بدون هزینه با همسفران خود داشته باشید.یکی از دلایل مسافرت از رشت به باقی شهر ها  با کرایه ون میتواند لذت بردن از جاده های شمال و زیبایی بینظیر آنها باشد.

اجاره ون برای فرودگاه رشت

فرودگاه شهر رشت میزبان گردشگران زیادی از ایران یا خارج از کشور می باشد که خدمات اجاره ون برای فرودگاه رشت، به این دسته افراد ارائه می گردد.معمولا ترانسفر های یک طرفه برای رفت به فرودگاه یا آمدن از فرودگاه به هتل، شکل خدمات ون فرودگاه می باشد

اجاره ون برای مسافرت از رشت

شما می توانید با استفاده از خدمات ، از شهر رشت به هر کجای کشور سفر کنید و در کمال آرامش از گردش خود لذت ببرید.ون مسافرت یا همان ون در اختیار به این شکل است که شما از مبدا شهر رشت سوار خودرو می شوید و مسیر را با ون اجاره ای طی می کنید؛در طول کل سفر برای دیدن از همه مکان های توریستی و یا گردش داخل شهر مقصد و موارد دیگر، راننده ون در اختیار شماست تا شما را جا به جا کند و در انتها در محل مورد نظرتان در رشت بازگرداند.

کرایه ون با راننده در رشت

شهر رشت مرکز استان گیلان و یکی از کلیدی ترین شهر های کشور به حساب می آید که از نظر تجاری و سیاسی هم از اهمیت بسیار بالا در کشور برخوردار است از این جهت خدمات اجاره ون با راننده در رشت برای جابه جایی های درون استان یا درون شهر بصورت حرفه ای در ارائه می شود. بیش از 20 اتومبیل ون تویوتا هایس با کاربری های مختلف و مجهز به رانندگان مجرب آماده کار تنها برای رشت و بطور کلی استان گیلان هستند که مسئول فراهم کردن یک جابه جایی امن و راحت برای شما در این شهر باشند.

دکمه بازگشت به بالا