سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

مشخصات تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 76

تشک بادی چیست؟

تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 76 تشکی است که بیشتر حجم آن را باد تشکیل داده است و در ابعاد و طرح های مختلف تولید شده اند. این تشک ها از نظر شکل ظاهری بسیار شبیه تشک های معمولی هستند و به شکل مستطیلی می باشند. به دلیل داشتن حجم و وزن کم در بسته بندی امکان جا به جایی را به هر نقطه ای که بخواهید فراهم می کند. این تشک ها به راحتی و در کمترین زمان ممکن نصب و جمع آوری می شوند، این تشک ها قابلیت استفاده در منزل و ویلا و حتی هنگام مسافرت را دارد. تشک بادی یکی از محصولات پر کاربردی است که برای افرادی که ماجراجو هستند بسیار کاربردی است و در سفرها و محل هایی که دوست دارید در آنجا باشید همراه خوبی برای شما خواهد بود.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

فرق تخت بادی و تشک بادی چیست؟

تخت خواب بادی و تشک های بادی محصولاتی هستند از جنس پی وی سی با روکش های ضد تعریق مخمل، جیر و کامفورت که در داخل بدنه آنها لایه های عمودی شکلی از الیاف ابریشم وجود دارد که علاوه بر ظاهر دادن به شکل تخت ها باعث طبی شدن و سفت شدن آنها نیز می شوند. اختلاف بیشتر در ارتفاع آنها و موارد استفاده می باشد که معمولا تشک های بادی ارتفاعی از 10 سانت تا 30 سانت را دارند ولی تخت خواب های بادی دارای ارتفاع هایی از 37 سانت تا 56 سانت را دارا می باشند.

تشک های بادی را اغلب در مسافرتها، کمپ های تفریحی و آفرود استفاده میکنند به این دلیل که سبک، کم حجم و کم جا هستند و برای حمل و نقل حتی در یک کوله پشتی نیز جا می گیرند، ولی تخت های بادی بخاطر ابعاد بزرگتر و پمپ های برقی متصل به بدنه از وزن سنگین تری برخوردار هستند هر چند که با این وجود در مقایسه با تختخواب های فلزی و چوبی قابل مقایسه از نظر وزنی نیستند و نسبت به آنها بسیار سبکتر هستند.

تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 76

تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 76 بهترین گزینه برای کسانی است که تمایل به داشتن یک محصول راحتی و طبی در مسافرت و گردش دارند و در کمپینگ و کوهنوردی نیز می توانند از این محصول منحصر به فرد استفاده نمایند. تشک بادی بدنه ای با جنس پی وی سی دارد که رویه آن از نوع مخمل می باشد تا افرادی که بر روی آن قرار می گیرند احساس آرامش و راحتی داشته باشند و بتوانند از لطافت به دست آمده لذت ببرند.

این محصول همانند تمامی تشک های بادی دارای رویه مواج می باشد که می تواند سطحی طبی و راحتی ایجاد سازد تا بر روی آن احساس آرامش کرد و دچار کمر درد و درد در ناحیه ستون فقرات نشد. از این رو می توان خرید این محصول را برای استفاده در موقعیت های مختلف انجام داد و از آن بهره کافی را برد و در نهایت از داشتن آن در طی سال های زیاد استفاده کرد. تشک بادی دلخواه رویه ای موج دار دارد که دارای بر آمدگی می باشد.

قیمت تشک بادی یک نفره اینتکس عرض 76

از این رو طبی و منحصر به فرد است. همچنین می تواند برای استفاده تمامی رده های سنی اعم از بزرگسال و کودک در نظر گرفته شود که با ظرفیت تک نفره در اختیار افراد می باشد. محصول مورد نظر برای کمپینگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد که بدنه ای طبی و راحتی دارد و به راحتی نیز با داشتن وزن کم حمل و جا به جا می شود. علاوه بر این موارد به دلیل امکان داشتن نصب و راه اندازی آسان است که مورد توجه قرار گرفته است و با خرید می توان بلافاصله نسبت به راه اندازی اقدام کرد و محصول را برای بهره برداری آماده ساخت. بدنه طبی و مواج این محصول در داخل چادر مسافرتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای اقامتگاه افراد مورد استفاده واقع شود. تشک بادی یک نفره اینتکس PRESTIGE DOWNY عرض 76 را می توان با کیفیت اصل و اورجینال از نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد.

سایز و مشخصات

 نوع خانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن  136 کیلوگرم
 طول  191 سانتی متر
 عرض  76 سانتی متر
 ارتفاع  25 سانتی متر
 جنس رویه  PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری  PVC
 جنس کف  PVC دولایه
 پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
شرکت سازنده اینتکس
سایر ویژگی ها  وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی و طبی
مناسب استفاده در خانه ، سفر و کمپینگ
قابلیت استفاده بر روی آب
تولید سال جدید میلادی
اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دلایل استفاده از تشک های بادی

هنگامی که بدن ما برای مدت زمان طولانی تا حد زیادی بی حرکت است، سلول های پوست ما می توانند تجزیه شده و زخم های دردناکی ایجاد کنند که می تواند به زخم تبدیل شود. تشک بادی با تقویت جریان خون و تحریک گردش خون در بدن از آسیب پوست جلوگیری می کنند.

تشک بادی به طور منظم موقعیت بدن را تغییر می دهند تا فشار زیاد روی قسمت هایی از بدن که مستعد زخم های فشاری هستند مانند باسن، آرنج و کمر ایجاد نشود. کیسه های پر از هوا در داخل تشک نه تنها به محافظت در برابر زخم های فشار کمک می کنند، بلکه به بدن اجازه می دهند تا راحت حرکت کند در حالی که احساس می کند در هوا شناور است. این باعث می شود یک خواب راحت داشته باشید که یک عامل بسیار مهم برای سلامتی ما است.

ویژگی های تشک های بادی

این تشک ها نه تنها راحت هستند بلکه فواید و ویژگی های زیادی نیز دارند. در زیر به بررسی برخی از مهمترین فواید آنها خواهیم پرداخت.

·         سطح استحکام قابل تنظیم تشک های بادی

تشک های بادی دارای پمپ هایی هستند که به راحتی می توانید هوای درون تشک را بیشتر و یا کمتر کنید؛ تا زمانیکه به حد قابل قبول برایتان درآید. پس کاملا سختی و استحکام تشک در دستان شماست و برای سلایق مختلف می تواند آماده شود. برخی از این تشک ها از فناوری بالاتری برخوردارند.

به عنوان مثال: با لمس یک دکمه شروع به باد شدن می کنند تا جایی که شما سطح نرمی و یا سفتی آن را تایید کنید و مطابق با نیازهایتان باشد. برخی دیگر از این نوع تشک ها دارای بالش توکار هستند و شما نیاز ندارید که یک بالش به مجموعه آن اضافه کنید.

·         وزن تشک بادی و میزان فضای اشغال شده توسط آن

یکی دیگر از محسنات تشک های بادی وزن کم اغلب آنهاست. این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی آن را جابجا کنید. از طرفی به دلیل اینکه می توانید باد آن را خالی کنید بنابراین در کمد یا زیر تخت یا هر جای دیگری جا می شود و تنها در مواقع نیاز آن را بیرون خواهید آورد، سپس آن را باد کرده و از خوبیدن روی آن لذت خواهید برد.

این تشک ها گزینه ای بسیار ایده آل برای سفرهای کمپینگ یا مناسب برای مهمان هاست. همانطور که گفتیم تشک های بادی با پمپ های دستی و یا برقی باد می شوند. برخی از این تشک ها که کیفیت بالاتری دارند دارای مکانیزمی هستند که با فشردن دکمه ای به طور اتوماتیک باد می شود و در نتیجه زحمتی برایتان ایجاد نمی کنند.

دکمه بازگشت به بالا