خواص سرم سیر سیاه لاکچری کوین

داشتن موهایی سالم و درخشان آرزویی دیرینه برای تمام افراد است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب به دنبال راه حل های مختلفی هستند. سرم سیر سیاه لاکچری کوین که در بازارهای جهانی با عنوان «black garlic serum luxury coin» شناخته شده، محصولی است که از عصاره سیر سیاه گرفته شده است. این سرم دارای تاثیر بسیار زیادی بر روی قطع ریزش مو، پرپشت کردن موها، تقویت فولیکول های مو و افزایش ضخامت تار موها دارد.

ما در فروشگاه آقای بیز، محصولات آرایشی لاکچری کوین را با بهترین کیفیت به صورت مستقیم از محصولات بیز تحویل گرفته و با مناسب ترین قیمت، خدمت شما کاربران عزیز عرضه می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مزایا و چگونگی استفاده از این سرم لاکچری کوین بپردازیم. سرم سیر سیاه لاکچری کوین در حجم 30 میل تولید شده است که دارای خواص زیر می باشد.

خواص روغن سیر سیاه لاکچری کوین

  • تاثیر شگفت انگیز و معجزه آسا در تقویت فولیکول ها و افزایش ضخامت مو
  • قطع کننده ریزش مو
  • بازسازی و ترمیم موخوره ها
  • ضخامت تار مو را افزایش می دهد.
  • کمک کننده برای افزایش حجم مو
  • پرپشت کردن مو

همانطور که می دانید شرکت دکتر بیز قبل از تولید این محصول، خود را تولید کرده بود که استفاده آن به صورت خوراکی بود. حالا یک تحول جدید در این راستا و تولید روغن سیرسیاه که می تواند نوید بخش محصولات دیگری از این دسته باشد. سرم روغن سیرسیاه از فرآوری سیر سفید در یک دمای معین و رطوبت محیطی به مدت زمان یک ماه به دست می آید. سیر سیاه در شرکت بیز از طریق قوی ترین دستگاه موجود در جهان که ژاپنی هستند فرآوری می شوند. روغن سیرسیاه از آنجا که ترکیب گیاهی و نرم کننده مو محسوب می شود تقویت کننده قوی پیاز مو را موجب می شود. در صورت استفاده مداوم در مدت زمان کمی به موهای پرپشت و با ضخامت زیاد دست پیدا خواهید کرد.

نحوه مصرف سرم سیر سیاه لاکچری کوین | Luxury Coin

1- چند قطره از را روی پوست سر خود بریزید.

2- به مدت چند دقیقه پوست سر را به خوبی ماساژ دهید تا کامل جذب پوست سر شود.

3- به مدت نیم الی یک ساعت صبر کنید سپس موهای خود را با شامپوی مناسب شست و شو دهید. پیشنهاد ما به شما هست که مکمل ضد ریزش قوی محسوب می شود.

4- برای رسیدن به بهترین نتیجه این کار را یک روز در میان انجام دهید.

نکته مهم

استفاده از سرم سیر سیاه لاکچری کوین که به صورت موضعی هست در کنار سبوس برنج یا که استفاده آن به صورت خوراکی و همراه با غذا و … هست می تواند موهای شما را از درون و بیرون تقویت کند، لذا توصیه می شود در کنار این سرم سبوس ها را نیز مصرف کنید.

قیمت سرم سیر سیاه لاکچری کوین در وبسایت آقای بیز

قیمت سرم سیر سیاه لاکچری کوین به عواملی مانند کیفیت و حجم سفارشات شما بستگی دارد. اگر سفارشات شما عزیزان به صورت کلی و تعداد بالا باشد، تخفیف های ویژه برای شما در نظر خواهیم گرفت. لطفا قبل از سفارش و تهیه این محصول دقت داشته باشید که وجود برچسب اصالت کالا را چک کنید و از اصل بودن محصول مطمئن شوید. ما در فروشگاه آقای بیز این سرم را به صورت مستقیم از کمپانی بیز دریافت کرده و نمونه اصل آن را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. جهت خرید سرم سیر سیاه لاکچری کوین و کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول، می توانید از طریق وبسایت رسمی «aghayebiz.com» با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهره ببرید.

خواص روغن سیر سیاه

سیر علمی به عنوان الیوم ساتویوم یاد می شود, این گیاه توسط اعضای خانواده پیاز, عضو گروه, گیاه, زنبق, و یکی از گیاهان به طور گسترده استفاده در جهان است. اغلب در مناطق گرمسیری رشد می کند. گارلیک خوراکی است و فواید سلامتی دارد. خواص ضد قارچی خواص ضد باکتری و ضد ویروسی سرسختانه باعث می شود این گیاه در یک ماده درمانی طبیعی قرار گیرد. همچنین ماده ای به نام ینلیسین ایجاد کرد که یک ترکیب گوگرد است.

علاوه بر مقدار زیادی از گوگرد به عنوان گارلیک حاوی سلنیوم فا فلاون ارمیدس و اسید ارمینو این جنین, که یک نوع از ترکیبات فیتوشیمیایی گیاهان که توسط توسعه یافته و همچنین برای سلامتی شما بسیار خوب است. از گارلیک می توان به اشکال مختلف یا حتی  به صورت روغن در  استفاده کرد. می توانید روغن سیر را با تشخیص و خیساندن حبه های ارگن ه از تقطیر راه بخارپز کرده و به صورت روغن تهیه کنید. ثابت شده است که روغن گارلیک با مدیریت کلسترول بالا و فشار خون خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد. با این وجود می تواند به عنوان درمانی برای مشکلات روزمره شما نیز مورد استفاده قرار گیرد. در زیر فواید شگفت انگیز روغن گارلیک برای سلامتی ذکر شده است.

فواید استفاده از روغن سیر سیاه

روغن سیر سیاه به عنوان یک درمان عالی برای ضعف پوست عمل می کند. گارلیک حاوی چتر دریایی یافت شد چتر دریایی لیسین توسط سلنیوم راوی روی متر مس و ویتامین ها ما که همه خوب برای تقویت سلامت پوست شما یافت شد. به ویژه روی توانایی تنظیم تولید سبوم است که دلیل اصلی جمع شدن است. بخشی در بررسی ویژگی های سلامت رطوبت سیر گفته ایم که خواص ضد التهابی گارلیک بیش از تسکین پوست است. ترکیب دو قطره روغن سیر سیاه با یک بسته گل و استفاده از یین به صورت به مدت 10-15 دقیقه می تواند برای پوست شما معجزه کند.

تقویت ایمنی

از جایی که گارلیک غنی از اکسیدان های ارمنتی است ولخرج مقدار روزانه روغن مصرف کنید می تواند فواید زیادی برای سیستم ایمنی بدن شما به همراه داشته باشد. مواد مغذی مانند ویتامین ب1 و غیره. با ویتامین سی, ویتامین ب6, فسفر, اهن, و الایسین, تمام مواد مغذی, تقویت کننده سیستم ایمنی بدن که در روغن هستند, گارلیک وجود دارد و برای تقویت سلامت کلی شما مطلوب است.

روغن سیر سیاه افزایش رشد مو

بیشتر افراد به موهای بلند و قوی علاقه مند هستند. روغن سیر سیاه با ویژگی های خود مانند مواد معدنی و انواع ویتامین ها به رشد سریع مو کمک می کند. مس موجود در گارلیک از کند شدن رشد مو جلوگیری می کند. با کلسیم لازم به اجزای اصلی مو ل موهای قوی و قوی.

روغن سیر سیاه حذف شوره سر

اگر شوره سر بر زندگی شما تاثیر می گذارد بهتر است روغن سیر سیاه را اضافه کنید شامپو استفاده شده در مخلوط بیا. گارلیک دارای خواص ضد قارچی است که می تواند با عفونت هایی که راه را برای شوره سر هموار می کند مبارزه کند. روغن یین همچنین حاوی گوگرد است که به بهبود سوزش و تورم پوست کمک می کند تا از شر خارش شایع ناشی از شوره سر خلاص شود.

جریان خون برای ترویج در کف سر

روغن سیر سیاه با تهیه ویتامین های ضروری مانند سی و ب 2 و ب 1 در تقویت مو بسیار مثر است .
این جریان خون ویتامین برای بهبود کف سر . همچنین بخشی از رشد موهای سالم است از ریزش مو و در نتیجه طاسی جلوگیری می کند.

موهای نرم

برای سلامت رشته های مو که منگنز یک ماده ضروری است که حاوی گارلیک به اندازه کافی یین است . منگنز با جذب تمام مواد مغذی لازم برای سلامت مو مانند یک نرم کننده خوب عمل می کند.

غنی از اکسیدان های ارمنتی

بیا لیسین نه تنها قوی ایکس سی اکسیدان واقع شناخته شده اما همچنین در مقادیر فراوان در روغن گارلیک یافت می شود.
اگر شما می خواهید برای کاهش استرس اکسیداتیو و پیری زودرس برای جلوگیری و یا محافظت از بدن خود را از رشد سلول های سرطانی, سپس روغن گارلیک بسیار برای شما توصیه می شود.

روغن سیر سیاه تبخال رفتار می کند

همانطور که در بالا ذکر شد روغن سیر سیاه دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچی زیادی است که می تواند از رشد و نمو ویروس در پوست جلوگیری کند. ارگنزیم موجود در روغن سیر سیاه باعث بهبود سریعتر تبخال می شود .اما به دلیل اسیدی بودن می تواند باعث احساس سوزش در پوست شود.

درمان عفونت گوش

روغن سیر سیاه یک درمان باستانی برای گوش و یین عفونت است. این روغن نه تنها با باکتری ها مبارزه می کند فعالیت در این عفونت یافت می شود بلکه درد ناشی از عفونت را نیز تسکین می دهد. این همه به لطف خواص ضد باکتری-ضد عفونی کننده و ضد ویروسی سیر است.

روغن سیر سیاه درمان زخم

به دلیل خواص ضد التهابی روغن سیر سیاه گزینه خوبی برای درمان زخم ها است. با کمک یک توپ پنبه روغن به دنبال قطعات برای کاهش التهاب در و بلافاصله پس از اتمام اعمال می شود. مکمل های سیر همچنین ممکن است به تسریع روند بهبودی کمک کنند.

روغن سیر سیاه درمان عفونت قارچی

روغن سیر سیاه می تواند به غشای اندامک های قارچی نفوذ کند. مشاهدات میکروسکوپی نشان داده است که چگونه روغن سیر به میتوکندری قارچی و ترکیب یین یین می رسد. این روغن برخی از ژن های اصلی را که در عملکردهای اساسی و پاتوژنز کک نقش دارند تغییر می دهد.

درمان موثر برای بیماری های پوستی و زخم ها

از پیشرفت بیماری های عصبی جلوگیری می کند و سلامت مغز بهبود می یابد. روغن سیر سیاه مقطر حاوی ترکیبات مختلف گوگرد مانند دیالیدیسولفید (پدران) و دیالیلتریزولفید (امور مالی). این ترکیبات ینلی از اکسیداسیون و تجمع کلسترول جلوگیری می کنند. ثابت شده است که پراکسیداسیون لیپید یک عامل مهم پیری است. کلسترول اضافی / چربی می تواند اکسید و پلاک در مغز و قلب و جریان خون را تشکیل می دهند.

دکمه بازگشت به بالا