سلامتی و پزشکیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

کرم روز و شب و خواص معجزه آسای آن برای پوست

با استحکام بخشیدن به بافت پوست و جلوگیری از شل شدن آن در اثر گرانش و حرکات دینامیکی صورت، نقشی موثر در جوان ماندن چهره دارد و پوست را به صورت عمقی مرطوب می سازد. فروشگاه آقای بیز از شناخته شده ترین فروشگاه های اینترنتی است که محصولات لاکچری کوین اصل را با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد. اگر به دنبال بهترین نمایندگی محصولات لاکچری کوین در تهران و کرج هستید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

همیشه می گویند پیشگیری بهتر از درمان است. حال تصور کنید ماده ای وجود دارد که آنتی اکسیدان فوق العاده قوی بوده و از تخریب شدن بافت سلولی در اثر رادیکال های آزاد و عوامل مخرب محیطی محافظت می کند. این ماده اگر مرطوب کننده، روشن کننده و ضد چروک نیز باشد به سادگی می تواند مانع از ایجاد عموم مشکلات پوستی شده و به درمان و کاهش عیوب قدیمی آن کمک کند. ویتامین C همان ماده مذکور است و علاوه بر خواص یاد شده، یک محافظت کننده طبیعی از پوست در برابر آثار مضر نور خورشید می باشد.

فرولیک اسید از موادی است که تاثیر خارق العاده در جلوگیری و کاهش پدیده فوتوایجینگ دارد و می تواند پیری پوست را مدت ها به تعویق بیاندازد. این ماده ترمیم کننده لایه اپیدرم پوست است و با این کار موجب احیا و تولید سلول های جدید و دفع سریع تر سلول های مرده از سطح پوست می گردد. از دیگر خواص آن می توان به ضد التهاب بودن و جلوگیری از ایجاد خشکی و قرمزی در پوست اشاره نمود.

مقدار مناسب از این کرم را روی پوست تمیز صورت و گردن خود قرار داده و به خوبی ماساژ دهید تا جذب گردد. این محصول را در دو نوبت صبح و شب استفاده نمایید. باید بدانید که مشاهده آثار ناشی از کرم های ضد چروک به صبر نیاز دارد و حداقل لازم است تا به صورت مداوم 3 ماه مصرف محصول را ادامه دهید. برای فهمیدن تغییرات به صورت دقیق پیشنهاد می شود تا پیش از شروع مصرف محصول یک عکس نزدیک از پوست صورت خود تهیه کنید و سپس هر ماه با تهیه عکسی دیگر، وضعیت پوست خود را مقایسه کنید.

اگر خواستار پوستی شاداب و جوان هستید، با رعایت برخی نکات ساده و جزئیانتخاب یک برند خوب و استفاده مداوم از کرم ها مهم است. اگر یک یا دو بار از این کرم ها استفاده کنید قطعا نتایج واضحی نخواهید دید. در این مقاله به سوالاتی در مورد استفاده از کرم های روز و شب پاسخ دادیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نکاتی را برای استفاده از این نوع کرم ها توضیح دهیم.

عوامل تاثیرگذار بر سلامت پوست

پوست صورت و بدن در طول سال ها تغییر می کند. عوامل زیادی وجود دارد که بر سلامت پوست تأثیر منفی می گذارد، از جمله:

  • شرایط فردی مانند بیماری ها و استرس های عصبی
  • آسیب های ناشی از نور خورشید
  • بثورات و جراحات پوستی
  • هوای سرد
  • در معرض خاک و گرد و غبار بودن
  • استفاده از کرم ها و لوازم آرایشی نامرغوب و نامناسب
  • تغذیه ضعیف و نادرست
  • مصرف مشروبات الکلی

به چه دلیل باید از کرم روز و شب استفاده نماییم؟

حداکثر خلوص پوست در سن 25 سالگی است و از این سن به بعد تولید کلاژن در پوست به تدریج کاهش می یابد و چین و چروک روی صورت ظاهر می شود. در این حالت، اگر به درستی از پوست مراقبت نشود، روند پیری پوست به سرعت اتفاق می افتد. اگر می خواهید پوستی جوان و شاداب داشته باشید، باید از عوامل مضری که در بالا ذکر شد دوری کنید و به خوبی از پوست خود مراقبت کنید. یکی از راه های مراقبت از پوست استفاده از که در کاهش روند پیری بسیار موثر است.

کرم شب چیست؟

کرم شب یک نوع محافظ پوست است که از پوست محافظت می نماید و آن را سالم و جوان نگه می دارد. در کرم  شب از ترکیبات مختلفی استفاده می شود که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اسید هیالورونیک
  • آلفا آسید هیدروکسی
  • ویتامین سی

این ترکیبات به کاررفته در کرم های شب روی کلاژن سازی پوست بسیار موثر بوده و تولید کلاژن پوست را افزایش می دهند. این کار پوست را جوان نگه می دارد و از پیری جلوگیری می کند.

حالا شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا اسم این کرم، کرم شب است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که از آنجایی که این نوع کرم ها باید در شب استفاده شوند، به آنها کرم شب می گویند. این کرم ها تاثیر کمتری بر نور خورشید دارند و به خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت نمی کنند، بنابراین فقط در شب قابل استفاده هستند و می توانید نیم ساعت قبل از خواب روی پوست خود بمالید.

یکی از کرم های شب خوب کرم شب لاکچری کوین است که برای پوست های خشک و معمولی مناسب است. این کرم به پیشگیری و رفع چین و چروک پوست کمک می کند و یک مرطوب کننده قوی پوست است

کرم روز چیست؟

کرم روز نوعی کرم مراقبت از پوست موجود در بازار است که تقریبا دارای ترکیبات مشابه کرم شب است، با این تفاوت که این کرم در زیر نور آفتاب قابل استفاده است. کرم های روز می توانند از پوست صورت شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنند، بنابراین زمانی که قصد خروج از خانه را دارید استفاده از این کرم را فراموش نکنید. دو ویژگی خوب کرم روز به شرح زیر است:

  1. ترکیبات موجود در این کرم شما را به نور خورشید حساس نمی کند.
  2. این کرم از تخریب کلاژن جلوگیری می کند و در نتیجه به ترمیم پوست کمک می کند.

نکته مهم

شما نمی توانید از کرم روز و شب برای دور چشم استفاده کنید؛ در واقع کرم دور چشم باید متفاوت باشد؛ زیرا پوست دور چشم بسیار نازک و حساس است و در صورت استفاده از کرم روز یا کرم شب در دور چشم، کرم جذب پوست شده و پوست آسیب می بیند. از کرم های روز باکیفیت می توان به کرم روز ضد پیری لاکچری کوین اشاره کرد. این کرم دارای تاییدیه متخصص پوست و ضد چروک و ضد پیری است.

سن استفاده از کرم روز و شب

اگر جزو افرادی هستید که به پوست خود اهمیت زیادی می دهید و سلامت و زیبایی آن برایتان اهمیت زیادی دارد، بهترین سن برای شروع استفاده از کرم های روز و شب از 25 سالگی است. در صورتی که تمایلی به استفاده از این کرم ها از سن 25 سالگی ندارید، می توانید از 27 تا 30 سالگی از کرم های روز و شب، مرطوب کننده ها و ضدآفتاب ها استفاده کنید.

اگر به یائسگی نزدیک شده اید، به یاد داشته باشید که بعد از یائسگی از کرم روز استفاده کنید تا از پیری زودرس پوست خود جلوگیری کنید.

خوشبختانه کرم های روز طراحی و تولید شده امروزی، حاوی مرطوب کننده و ضد آفتاب هستند. البته این بدان معنا نیست که این کرم ها همان تاثیر کرم های تکی را دارند. به عنوان مثال، اگر فقط از کرم روز استفاده می کنید، اثری مانند ضد آفتابی که به تنهایی می زنید را ندارد و فقط برای مدت کوتاهی واکنش نشان می دهد. مانند کرم پودرهایی که می گویند «حاوی ضد آفتاب است» اما تاثیری در استفاده از ضد آفتاب به تنهایی ندارد.

از کرم روز استفاده کنیم یا مرطوب کننده؟

در پاسخ به سوال از کرم روز و شب لاکچری کوین استفاده کنیم یا مرطوب کننده؟ منظور ما هر دو است! بله، هر دو کرم کار خود را انجام می دهند و هر کدام باید در زمان خود استفاده شوند.

کرم روز باید بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب و شستن صورت استفاده شود. اما اگر می خواهید به درستی از پوست خود مراقبت کنید، نباید تنها به این کرم اعتماد کنید، شما به کرم های دیگری نیز نیاز دارید. مرطوب کننده یکی از کرم های ضروری پوست است؛ زیرا از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. همانطور که می دانید خشکی پوست باعث پیری و چین و چروک می شود. این خشکی هم می تواند در اثر افزایش سن و هم در اثر عوامل طبیعی ایجاد شود. بنابراین استفاده از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی پوست ضروری است.

کرم روز و شب معجزه آسای لاکچری کوین

کرم روز برای جلوگیری از خشکی پوست، باید مرطوب کننده باشد. باید روی صورت روشن باشد تا پوست بتواند نفس بکشد. باید حاوی ویتامین C باشد تا اثر جوان کنندگی روی پوست داشته باشد. باید دارای SPF باشد؛ اما نمی تواند جایگزین ضد آفتاب شود؛ بلکه باید به عنوان مکمل همراه با ضد آفتاب استفاده شوند. کرم شب نیز باید پوست را تقویت کند و تنش های روز را از آن دور کند. کرم روز و شب لاکچری کوین از بهترین محصول ها در این زمینه است که تمام این ویژگی ها را داشته و هیچ کدام از مصرف کنندگان را تاکنون ناامید نکرده است. شما می توانید محصولات لاکچری کوین فوق العاده باکیفیت را از به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا