عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

اتصال اینستاگرام به فیسبوک

نحوه آپلود خودکار عکس‌ها از اینستاگرام به فیس بوک

محتواهای تصویری جذابیت بیشتری برای مخاطبین در رسانه‌های اجتماعی نظیر فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و… ایجاد می‌کنند. اکثر بازاریابان از این نوع محتوا برای تبلیغ و معرفی محصولات خود استفاده می‌کنند. از آنجا که در حال حاضر اینستاگرام به عنوان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی شناخته می‌شود یکی از بهترین راه‌ها برای بازاریابی در این رسانه اجتماعی، اتصال اینستاگرام به فیس بوک است که باعث افزایش توجه مخاطبین به این محتواهای تصویری می‌شود.

خرید لایک و فالوور اینستاگرام

اینستاگرام را به فیسبوک متصل کنید

اتصال اینستاگرام به فیس بوک را در نظر بگیرید. می‌خواهید پیام‌هایی را که در اینستاگرام خود ارسال می‌کنید با شبکه اجتماعی فیس بوک به اشتراک بگذارید تا مخاطبین فیس بوک شما نیز بتوانند پیام را ببینند. معمولاً باید وارد حساب فیسبوک خود شوید و دوباره این کار را انجام دهید. اینستاگرام به کاربران خود این امکان را داده است تا حساب کاربری خود را به حساب فیسبوک خود متصل کنند.

اتصال اینستاگرام به فیس بوک به این معنی است که هر پستی که در اینستاگرام ارسال می‌شود به طور همزمان در فیس بوک به اشتراک گذاشته می‌شود. آپلود خودکار عکس‌ها از اینستاگرام به فیس بوک می‌تواند این روند را تسریع کند. این ویژگی برای کسب و کارها مفیدتر است زیرا می‌توانند خدمات و محصولات خود را در زمان کمتری به طیف وسیعی از مخاطبان به نمایش بگذارند. در اینجا نحوه آپلود خودکار عکس‌ها از اینستاگرام به فیس بوک آورده شده است.

چگونه اکانت اینستاگرام را به فیسبوک متصل کنیم؟

برای این کار ابتدا اینستاگرام خود را آپدیت کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. پس از لمس تب پروفایل شخصی خود گزینه settings را انتخاب نمایید.
  2. از منوی باز شده روی گزینه Account و سپس linked Accounts را لمس کنید.
  3. حال می‌توانید از لیست شبکه‌های اجتماعی قابل اتصال facebook را انتخاب کنید. اگر شما قبلاً به فیس بوک متصل نشده‌اید باید اطلاعات ورود به اکانت فیس بوک را انتخاب نمایید. سپس گزینه continue را بزنید.
  4. در مرحله بعد در مقابل facebook نام کاربری اکانت فیس بوکتان به رنگ آبی نشان داده شده است آن را انتخاب نمایید و مجدداً گزینه continue را بزنید.
  5. به منظور اشتراک گذاری پست‌های اینستاگرام در فیس بوک گزینه start sharing to facebook را انتخاب نمایید. این گزینه اعلام می‌کند عکس‌ها و ویدیوهای پست شده در فید و یا استوری اینستاگرام شما به طور خودکار در حساب فیس بوکتان اشتراک گذاشته شود.

تبریک می گویم، حساب شما با موفقیت به صفحه فیس بوک شما متصل شد. همین امر در مورد اتصال اینستاگرام به توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی نیز صدق می‌کند.

خرید فالوور اینستاکرام

تنظیمات اتصال اینستاگرام به فیس بوک

پس از اتصال اینستاگرام به فیس بوک، می‌توانید از تنظیمات اشتراک گذاری در بخش اشتراک گذاری استفاده کنید تا مشخص کنید پست‌های اینستاگرام در فیسبوک پست شوند. گزینه پروفایل فیس بوک به این معنا فعال است که پست‌های اینستاگرام به طور پیش فرض در پروفایل فیس بوک شما ارسال می‌شود.

 سرنخ:

  1. اگر به تازگی فیس بوک را به اینستاگرام متصل کرده‌اید، پست‌های اینستاگرام به طور پیش فرض در پروفایل فیس بوک شما ارسال می‌شود.
  2. اگر می‌خواهید چندین اکانت اینستاگرام را به صفحه فیسبوک خود متصل کنید، همین مراحل را برای اتصال اینستاگرام به فیس بوک دنبال کنید.

حال برای اشتراک گذاری عکس در هر دو شبکه اجتماعی کافیست در مرحله آپلود عکس در اینستاگرام گزینه facebook را فعال کنید.

اینستاگرام را به فیسبوک متصل کنید

چرا اینستاگرام را به فیسبوک متصل کنیم؟

با اشتراک گذاری یک پست در زمان صرفه جویی کنید

ارسال خودکار عکس‌ها از اینستاگرام به فیس بوک

دوستان فیس بوک را در اینستاگرام پیدا کنید

دسترسی به اینستاگرام از طریق فیسبوک

امکان انتخاب پست، استوری یا هر دو در صفحه اینستاگرام.

شانس دوستان و فالوورهای خود را برای دیدن پیام‌ها افزایش دهید

اشتراک گذاری خودکار پست‌های اینستاگرام در فیس بوک با انتخاب دستی

 درباره اتصال اینستاگرام به فیسبوک بیشتر بدانید:

آیا می‌توانم چندین حساب اینستاگرام را به یک حساب فیس بوک متصل کنم؟

بله. می‌توانید چندین حساب اینستاگرام را به طور همزمان به یک حساب فیس بوک متصل کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام را به فیسبوک متصل کنیم؟

می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را از طریق Settings > Accounts > Linked Instagram Accounts به صفحه فیسبوک خود پیوند دهید.

چگونه می‌توان همزمان در اینستاگرام و فیس بوک پست گذاشت؟

برای این کار باید اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک خود پیوند دهید و سپس هنگام ارسال پست در اینستاگرام گزینه «اشتراک گذاری در فیس بوک» را انتخاب کنید.

چرا نمی‌توانم فیس بوک خود را به اینستاگرام پیوند دهم؟

برای اتصال اینستاگرام و فیس بوک و یادگیری نحوه ارسال خودکار عکس از اینستاگرام به فیس بوک، باید وارد حساب کاربری فیس بوک خود شوید. برای این کار به روش‌هایی برای تغییر IP نیاز دارید. علاوه بر این، شما باید نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری فیسبوک خود را بدانید. در غیر این صورت نمی‌توانید اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید.

بعد از اتصال اینستاگرام به صفحه فیس بوک چه اتفاقی می افتد؟

می‌توانید دوستان فیسبوک خود را در اینستاگرام پیدا کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید پست‌های اینستاگرام را در صفحه فیس بوک خود به اشتراک بگذارید.

آیا می‌توانم پس از اتصال به اینستاگرام، پست‌های فیس بوک را به صورت عمومی مشاهده کنم؟

خیر پس از اتصال حساب اینستاگرام خود به فیس بوک، پست‌های ارسال شده به طور پیش فرض فقط برای دوستان شما در صفحه فیس بوک شما قابل مشاهده خواهد بود.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را با فیس بوک همگام کنیم؟

اکثر کاربران می‌پرسند چگونه از طریق فیس بوک وارد اینستاگرام شوید؟ برای این کار ابتدا باید حساب شخصی خود را به حساب تجاری تبدیل کنید. هنگام ادغام یک حساب کاربری، گزینه “Sign in with Facebook” را انتخاب کنید. صفحه فیس بوک مورد نظر را انتخاب کنید و اطلاعاتی مانند شماره تماس شرکت، آدرس ایمیل و جهت همگام سازی را وارد کنید. با این کار حساب تجاری اینستاگرام و تبلیغات گوگل شما فعال می‌شود.

خرید فالوور فوری

آیا می‌توانم نام آلبوم فیس بوک خود را که در آن پست‌های اینستاگرام خود را آپلود می‌کنم تغییر دهم؟

بله. با رفتن به آلبوم عکس در فیسبوک می‌توانید نام آلبوم خود را تغییر دهید. اما در نظر داشته باشید که پس از آن به محض اشتراک گذاری عکس جدید اینستاگرام در فیسبوک، آلبوم جدیدی به نام پست اینستاگرام ساخته می‌شود و پست شما به آن اضافه می‌شود.

چه شبکه‌های اجتماعی را می‌توان به اینستاگرام متصل کرد؟

فیس بوک، توییتر، آمبا، OK.ru و تامبلر شبکه‌های اجتماعی هستند که می‌توانند به یک حساب اینستاگرام متصل شوند.

همانطور که مشاهده می‌کنید در این مقاله نحوه اتصال اکانت اینستاگرام به فیس بوک را از هاست فا مگ یاد می‌گیریم. اتصال اینستاگرام به فیس بوک یا سایر شبکه‌های اجتماعی به معنای اشتراک گذاری پست‌ها در هر دو شبکه اجتماعی است. در این صورت با صرفه جویی در زمان با ارسال پیام ساده در یکی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، پیام شما به صورت خودکار در فیسبوک یا سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا