دانش و فناوریکسب و کار های برتر ایجی مارکت

لینک حذف دائم اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت اینستاگرام چیست ؟

در ابتدا باید بگوییم که حذف اکانت اینستاگرام به دو شکل ممکن است:

دیلیت اکانت اینستاگرام بصورت دائم

در این روش شما به  download instagram photo and video اجازه می دهید کلیه اطلاعات حساب شما از جمله پست ها، فیلم ها، کامنت هاو … را بطور کامل حذف کند و در آینده به هیچ شکلی نتوان آنها را بازیابی کرد.

دیلیت اکانت اینستاگرام موقت

منوی دیلیت اکانت اینستاگرام

برای حذف اکانت اینستاگرام دلایل مختلفی وجود دارد. اما برخلاف برنامه‌های دیگر برای حذف حساب خود در اینستاگرام، حتما باید در روند پاک سازی،  igcrab.com دلیل خود را به این شبکه‌ی اجتماعی اطلاع رسانی کنید. به این قسمت ، اصطلاحا منوی دیلیت اکانت اینستاگرام می گوییم. در واقع در فرآیند حذف اینستاگرام، شما باید با مشخص کردن علت پاک کردن حساب اقدام به حذف کنید. در ادامه با این دلایل آشنا خواهیم شد.

منوی دیلیت اکانت اینستاگرام

  • Too busy/ Too distracting
    اگر اخیرا سر شما شلوغ شده و در کار یا تحصیل تمرکز لازم را ندارید، می‌توانید از این گزینه برای حذف اکانت خود استفاده کنید. البته در این صورت اینستاگرام به شما به جای حذف اکانت، پیشنهاد حذف برنامه را خواهد داد.
  • Created a second account
    شاید گاهی بخواهید یک حساب کاربری جدید باز کنید. در این صورت اگر نیازی به اکانت قبلی نداشته باشید و یا از حساب قبلی خود خسته شده‌اید، می‌توانید از این گزینه برای حذف اکانت خود بهره ببرید.
  • Trouble getting started
    بسیاری از افراد علی الخصوص افرادی که سن و سالی از آن ها گذشته، با استفاده از این برنامه مشکل دارند. به هر حال این گزینه برای کسانی است که نمی‌توانند به درستی با برنامه خو بگیرند. برای پاک کردن اینستاگرام این گزینه برای شماست. فراموش نکنید با انتخاب این گزینه، این شبکه‌ی مجازی به شما پیشنهاد مطالعه‌ی مقاله‌های آموزشی خواهد کرد.
  • Privacy concerns
    شاید دلیل دیلیت اکانت اینستاگرام شما به مسائل حریم خصوص باز گردد. به همین جهت این گزینه برای شما فراهم شده است. چنانچه این عبارت را انتخاب نمایید، از شما خواسته می‌شود به جای حذف دائمی اکانت اینستاگرام ، از اقداماتی مانند خصوصی کردن پیج کمک بگیرید.
  • Concerned about my data
    گاهی کاربر از انتشار و یا لو رفتن اطلاعات شخصی خود نگران است. به همین دلیل این گزینه برای این دسته از کاربران فراهم گشته است.
  • Too many ads
    بسیاری از افراد به دلیل بمباران تبلیغاتی در دنیای امروزی، از محتوای تبلیغاتی به شدت بیزارند. پس اگر تبلیغات اینستا شما را آزار می‌دهد، با انتخاب این عبارت اقدام به پاک کردن حساب خود کنید.
  • Want to remove something
    این گزینه نیز مناسب افرادی است که می‌خواهند دایرکت ها و پست‌ها یا به طور کلی حجم برنامه را کاهش دهند. با انتخاب آن Instagram شما را به پاک‌کردن سوابق گوشی به جای حذف اکانت تشویق خواهد کرد.
  • Can’t find people to follow
    در پیدا کردن افراد و فالو کردن آن‌ها مشکل دارید، این گزینه نیز برای شما قرار داده شده است.
  • Something else
    هیچ یک از مشکلات شما در گزینه‌های بالا نبود؟ اشکالی ندارد، بهتر است از این عبارت برای دلیل خود که به معنی سایر موارد در زبان فارسی است، استفاده نمایید.

شرایط حذف اکانت اینستاگرام

در حقیقت همه مردم با در دست داشتن نام کاربری و رمز عبور اکانت خود می توانند اکانت اینستاگرام خود را حذف کنند.

برنامه دیلیت اکانت اینستاگرام

برای حذف اکانت اینستاگرام روش‌های گوناگونی وجود دارد. یکی از این روش ها با استفاده از گوشی و اپلیکیشن اینستاگرام است. البته این قابلیت به تازگی به این اپ اضافه شده است، چرا که در گذشته امکان حذف حساب کاربری برای کاربران در این شبکه‌ی مجازی میسر نبود. اما اگر از رایانه استفاده می‌کنید، باز هم قادر به حذف اکانت خود می‌باشید. در واقع با ورود به نسخه‌ی سایت این برنامه به راحتی می‌توان اکانت را پاک کرد. در ادامه به بررسی هر دو روش خواهیم پرداخت.

توجه کنید که هیچ برنامه جانبی تایید شده ای برای حذف اکانت اینستاگرام شما وجود ندارد و شما با استفاده از گوشی موبایل خود و همچنین سایت رسمی اینستاگرام می توانید اکانت خود را حذف کنید.

حذف اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

  1. ۱ برای حذف اکانت اینستاگرام از طریق گوشی ، بهتر است از اپلیکیشن اینستاگرام اقدام کنید. به این ترتیب با ورود به برنامه‌ به بخش تنظیمات بروید.
  2. ۲ در ادامه باید روی گزینه‌ی help کلیک کنید تا به صفحه‌ی بعدی منتقل شوید.
  3. ۳ با ورود به صفحه‌ی help شما با سه گزینه مواجه خواهید شد. در بین این گزینه‌ها روی عبارت help center کلیک کنید.
  4. ۴ اگر مراحل حذف اکانت اینستاگرام را به درستی پیش رفته باشید، باید با صفحه‌ی زیر مواجه شوید. در این صفحه برای ادامه‌ی کار روی عبارت managing your account کلیک کنید تا به مرحله‌ی بعدی منتقل شوید.
  5. ۵ حال باید در این صفحه برای حذف اکانت اینستاگرام خود عبارت delete your account را یافته و با انتخاب آن به صفحه‌ی حذف اکانت خود منتقل شوید.
  6. ۶ با انتخاب عبارت ?how do I delete my Instagram account دیگر زمان زیادی تا پاک شدن اکانت خود فاصله ندارید.
  7. ۷ حال باید delete your account page را که با رنگ آبی مشخص است، پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  8. ۸ در این مرحله باید وارد حساب کاربری خود شوید. اگر قبلا در در سایت وارد حساب خود شده‌اید، نیازی به این فرآیند ندارید، اما در غیر اینصورت حتما باید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید.
  9. ۹ در گام بعدی در صورت ورود به حساب خود باید دلیل حذف اکانت خود را بیان کنید. با انتخاب یکی از دلایل موجود در قسمت نشان داده شده، می‌توانید تا حساب خود را حذف کنید. یادآوری می‌کنیم که در ابتدای مقاله به شرح این دلایل پرداخته‌ایم.
  10. ۱۰ در این مرحله می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی something else کار خود را راحت تر کنید و سریعتر حساب خود را حذف نمایید.
  11. ۱۱ اگر دلیل خود را وارد کرده‌اید، فقط کافی است تا در انتها روی دکمه‌ی نشان داده شده کلیک کنید، تا فرآیند حذف اکانت شما به طور کامل انجام شود. فراموش نکنید که در این مرحله پیش از حذف باید حتما رمز عبور خود را وارد کنید. بنابراین در صفحه‌ی آخر شما باید سه کار انجام دهید:

 ۱. اعلام دلیل دیلیت اکانت اینستاگرام

 ۲. وارد نمودن رمز

 ۳. کلیک بر روی دکمه‌ی delete

دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق سایت

همانطور که گفته شد، روش بالا برای نسخه‌های جدید اینستاگرام کاربرد دارد. به همین دلیل اگر شما از نسخه‌های قدیمی استفاده می‌کنید، شرایط حذف مستقیم از برنامه برای شما فراهم نخواهد بود. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سایت این برنامه استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید از طریق رایانه اقدام به حذف اکانت اینستاگرام خود کنید، بدون شک روشی که در ادامه بیان می‌شود، بهترین گزینه خواهد بود:

  1. ۱ ابتدا به روی لینک زیر کلیک کرده و به صفحه‌ای از وارد شوید. در این صورت با صفحه‌ی حذف اکانت اینستاگرام مواجه خواهید شد. همچنین می توانید برای کلیک کنید.
  2. ۲ پس از ورود به لینک، اگر قبلا به اکانت خود وارد شده باشید، به صفحه‌ی نشان داده شده در شکل منتقل خواهید شد. در غیر اینصورت باید آی‌دی و پسورد خود را وارد کنید تا به ادامه‌ی فرآیند حذف حساب کاربری خود فرستاده شوید.
  3. ۳ در این صفحه همان طور که در شکل مشخص شده است، شما باید با انتخاب دلیل دیلیت اکانت اینستاگرام ، وارد کردن رمز عبور و در انتها کلیک روی گزینه‌ی delete ، به طور کامل حساب خود را از این برنامه پاک کنید. بادآوری می‌کنیم که در ابتدای مقاله به بررسی گزینه‌های why do you want to delete پرداخته‌ایم.

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون رمز ممکن است؟

نکات مربوط به حذف اکانت اینستاگرام

  •  اگر قصد دارید برای مدتی از فضای مجازی دور باشید، سعی کنید به جای delete account کردن حساب خود، از قابلیت حذف موقت اینستاگرام استفاده کنید.
  •   با پاک کردن اکانت اسم شما به instagrammer تبدیل می‌شود. البته گاهی ممکن است تا چندین ساعت با جستجو در این پیام‌رسان، نام خود را مشاهده کنید که این به خاطر ماندن اطلاعات حساب شما روی حافظه‌ی شماست. برای اصلاح این کار اطلاعات برنامه را حذف کنید.
  •   فراموش نکنید که پس از حذف حساب کاربری، تمامی اطلاعات حساب شما از جمله فالوورها، پست‌ها، استوری‌ها، پست‌های ذخیره شده، دایرکت‌ها و سایر اطلاعات شما از بین خواهد رفت. ( مقاله را بخوانید )

نتیجه گیری:

دیلیت اکانت اینستاگرام دلایل مختلفی دارد. هر کاربر بنابر دلایل مدنظر خود نمی‌خواهد از حساب خود در این شبکه استفاده کند که در این مقاله این دلایل به طور کامل بررسی شد. از سویی پیش از حذف باید از درست بودن این کار اطمینان حاصل کنید. در صورتی که به مدت زمانی برای آرامش و استراحت نیاز دارید، به جای حذف حساب خود، آن را به صورت موقت مخفی کنید.

اما اگر برای پاک کردن این شبکه پافشاری می‌کنید، در این مقاله به دو روش حذف اکانت اینستاگرام در گوشی و دسکتاپ نیز اشاره کرده‌ایم. شما می‌توانید با استفاده از رمز کاربری خود به راحتی حساب خود را پاک کنید. همچنین اگر رمز خود را به یاد ندارید، این مقاله به شما روشی برای حذف اکانت اینستاگرام بدون رمز کاربری آموزش دادیم. در پایان نیز پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه نمایید.

سوالات متداول

1- دیلیت اکانت اینستاگرام به چند روش انجام می شود؟

دو نوع حذف اکانت اینستاگرام وجود دارد. یکی حذف کامل اکانت بصورت دائم و دیگری حذف موقت اکانت اینستاگرام که در مقاله بطور کامل در این خصوص صحبت کرده ایم.

2- برای دیلیت اکانت دائم اینستاگرام به چه چیزهایی احتیاج داریم؟

برای پاک کردن حساب کاربری اینستاگرام ، شما باید نام کاربری و رمز عبور خود را داشته باشید. همچنین نیاز است دلیل حذف اکانت خود را نیز مشخص نمایید.

3- دیلیت اکانت اینستاگرام بدون رمز امکان پذیر است ؟

خیر، طبعتا شما برای انجام این کار باید ابتدا رمز عبور خود را بازیابی کنید و سپس اقدام به دیلیت اکانت اینستاگرام خود نمایید. مراحل انجام کار بطور کامل در مقاله وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا