حذف دائم اکانت اینستاگرام

اجرای مسابقه اینستاگرامی یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام و افزایش تعامل با مخاطبان است. در مدت کوتاهی پس از خرید فالوور ایرانی واقعی ، ممکن است حساب شما به دلیل فعالیت های مشکوک مسدود شود . با ارائه یک جایزه فریبنده و تعیین شرایط مسابقه مانند فالوکردن اکانت، تگ کردن دوستان یا به اشتراک گذاری یک پست، می توانید موجی از فالوورهای جدید را جذب کنید که مشتاق شرکت و برنده شدن در این مسابقه هستند. 

هیاهویی که این مسابقه ایجاد می کند، می تواند منجر به افزایش دیده شدن شما شود؛ زیرا شرکت کنندگان، مسابقه را با فالوورهای خود به اشتراک می گذارند و یک موج جدید به راه می افتد که دسترسی شما را افزایش می دهد. علاوه براین، یک مسابقه اینستاگرامی که به درستی اجرا شود، می تواند محتوای باارزش تولیدشده توسط کاربر و بینش هایی در مورد سلیقه مخاطبان را ارائه کند و این فرصت را در اختیار شما قرار دهد که محتوا و استراتژی های آینده خود را به گونه ای تنظیم کنید که با فالوورهایتان تعامل بهتری داشته باشید.

در نهایت با استفاده از این روش، علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام، می توانید ارتباطی عمیق تر و تعاملی پایدارتر با مخاطبان خود ایجاد کنید. با هدف قراردادن دقیق مخاطبان موردنظر خود از طریق تبلیغات اینستاگرام، می توانید به طور قابل توجهی دسترسی خود را گسترش دهید و فالوورهای جدیدی را جذب کنید. تبلیغات اینستاگرام را می توان براساس جمعیت شناسی، علایق و رفتار کاربران تنظیم کرد؛ بنابراین مطمئن هستید که محتوای شما در زمان مناسب به دست افراد موردنظر می رسد و در نهایت منجر به افزایش فالوور اینستاگرام می شود. علاوه براین، دکمه های CTA در تبلیغات می توانند کاربران را ترغیب کنند تا صفحه شما را دنبال کنند.

ازسوی دیگر، تبلیغات اینستاگرام بینش های ارزشمندی را در مورد عملکرد محتوای شما ارائه می دهد و کمک می کند تا استراتژی های خود را اصلاح و کمپین های آینده را برای جذب مخاطب بیشتر بهینه کنید. با استفاده از قدرت تبلیغات هدفمند، نه تنها تعداد فالوورهای خود را افزایش می دهید، بلکه می توانید مخاطبان وفادارتری را جذب و زمینه را برای رشد پایدار خود در این پلتفرم فراهم کنید. علاوه بر مواردی که گفته شد، می توانید از مقاله 13 راهکار برای تضمین موفقیت در شبکه های اجتماعی کمک بگیرید تا بتوانید همراه با این 13 راهکار و استارتژی و 11 تکنیک امروز، از رقبا جلوتر بمانید و به هدف بزنید. راه کارهای ارائه شده در این مقاله، یک نقشه راه جامع برای افزایش فالوور اینستاگرام است.

از بهینه سازی پروفایل و ایجاد محتوای جذاب گرفته تا همکاری با اینفلوئنسرها و اجرای مسابقه، هر رویکرد نقشی حیاتی در گسترش دسترسی شما و جذب فالوورهای جدید دارد. با اجرای مداوم این روش های اثبات شده و تطبیق آن ها با هویت منحصر به فرد برند خود، نه تنها می توانید تعداد فالوورهای بیشتری به دست آورید، بلکه این فرصت را دارید که مخاطبانی وفادار و متعهد را پرورش دهید. در نهایت، کلید موفقیت شما در اصالت، خلاقیت و تعهد واقعی برای ارائه ارزش به مخاطبانتان نهفته است که راه را برای رشد پایدار شما در اینستاگرام هموار می کند.

چند روز پیش به یک سالن زیبایی مراجعه کردم. موقع خروج، یک کارت ویزیت به من دادند. در مسیر خانه، سری به صفحه اینستاگرام سالن که آدرسش روی کارت نوشته شده بود، زدم؛ اما چیزی جز تصاویری از سر و کله مشتریان ندیدم.  تمامی محتوای پیج اینستاگرام آن ها مربوط به تصویر مشتریانی بود که به آرایشگاه مراجعه کرده بودند. این تصاویر مهارت مجموعه را نشان می داد؛ اما آیا به تنهایی دلیلی برای دنبال کردن آن توسط مشتری است؟ الان دیگر مثل چند سال پیش نیست، که با یک عکس خوش آب و رنگ، فالوور جذب کنید. بلکه علاوه بر آن، باید کپشن مناسب و جذابی هم داشته باشید.

مثلا در همین پیج آرایشگاهی علاوه بر نمونه کارهای تان، این محتوا برای تان فالوور می آورد: یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که صفحات مربوط به برندها با آن روبرو هستند، ریزش فالوور اینستاگرام است. در این مقاله به بررسی گزارش های شرکت Sprout Social پرداختیم که از کاربران نظرسنجی کرده بود! با رعایت نکاتی که در این مقاله گفته شد، به راحتی می توانید از ریزش فالوور اینستاگرام خود جلوگیری کنید. اکنون شما بگویید! به نظر شما مهم ترین دلیل ریزش فالوور اینستاگرام و آنفالو شدن برندها توسط کاربران چیست؟ در بخش نظرات، از تجربیات خود به ما و سایر کاربران بگویید.

صفحه پروفایل شما اولین چیزی است که مخاطب قبل از فالو کردن از شما می بیند. و با همین صفحه تصمیم می گیرد که آیا شما را دنبال کند یا نکند. مثلا فرض کنید مخاطب با صفحه پروفایل شما با این مشخصات روبرو می شود: اول که به جای عکس از خودتان، تصویر یک دسته گل نرگس می بیند؛ سپس اسم تان که نوشته اید: اکبر آقا.. بیوی آن هم که این است: سلطان غم مادر!  شما برای سرگرمی پیج نزده اید، هدفتان پول درآوردن و کسب اعتبار از اینستاگرام بوده است. پس باید در قدم اول یک پروفایل حرفه ای داشته باشید. پروفایلی که مخاطب در همان 3 ثانیه اول متوجه کسب و کار و هدف تان شود.

مخاطب با دیدن صفحه شما این سؤالات برایش پیش می آید که: اصلا چرا من باید پیج شما را دنبال کنم؟ دنبال کردن آن چه فایده ای برایم دارد؟ پروفایل شما باید در همان لحظه های اول، جواب این سؤالات را به مخاطب بدهد؛ وگرنه احتمالا شما را دنبال نمی کند. اینکه در بیوی نوشته باشید ما یک سالن زیبایی حرفه ای با فلان مدرک خارجی x، با 20 نفر پرسنل و چند سال سابقه هستیم، اصلا کافی نیست. در مقابل، به او بگویید، که قرار است در این پیج با انواع مدل مو، روش های مراقبت از مو، مناسب ترین استایل و رنگ مو برای شما آشنا شوید. استفاده از هشتگ در اینستاگرام، مانند کیورد برای موتورهای جستجو است.

گاهی کاربران در اینستاگرام یک کیورد را سرچ می کنند، که اگر این کیورد هشتگ شما باشد و صفحه تان باز باشد، به آن کاربر نشان داده می شوید. پس ممکن است شما را فالو کند. خب حالا چگونه هشتگ گذاری کنیم؟ خیلی خلاصه به شما بگویم، که داشتن تعداد هشتگ زیاد برای پست های تان، نه تنها خوب نیست، بلکه تأثیر منفی هم دارد. چرا؟ چون برای اینستاگرام اسپم شناخته می شود. بهترین حالت هشتگ گذاری این است که: تعدادی هشتگ تخصصی و پرجستجو برای کسب و کار خود پیدا کنید؛ البته نه به این معنا که برای همۀ پست های تان فقط از این هشتگ ها استفاده کنید.

استفاده از هشتگ های مشابه برای همۀ پست ها، اشتباه و اسپم است. شما باید برای هر پست از 2 یا 3 هشتگ تخصصی، به علاوه 5 یا 6 هشتگ متغیر دیگر و مرتبط با پست تان استفاده کنید. با اینکه اینستاگرام، همین الان 24 میلیون کاربر ایرانی دارد و فضای وسیعی برای فعالیت شماست؛ اما باز هم همۀ مخاطبانی که به دنبالش هستید، آن جا حضور ندارند. پس چگونه باید به آن ها دسترسی پیدا کنیم؟ از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل. خواه ناخواه بخشی از مخاطبان شما، به جای استفاده از اینستاگرام، چیزی که می خواهند را در گوگل سرچ می کنند تا به یک سایت برسند.

پس این فرصت خوبی است که این افراد را هم جذب و به پیج اینستاگرام تان بکشانید. اتفاقا این افراد نسبت به بقیه، با اعتماد و اشتیاق بیشتری شما را در اینستا خواهند کرد. اگر بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی را هم بشناسید، می بینید که ابزار اصلی آن ها سایت فروشگاهی شان است و از این طریق افراد را به پیج شان هدایت می کنند. شاید بگویید، راه اندازی و مدیریت سایت نسبت به اینستاگرام، کار سخت و زمانبری است؛ این حرف تا دو سه سال پیش درست بود! اما الان با وجود سایت ساز و فروشگاه سازها می توانید در کمتر از یک ساعت سایت تان را راه اندازی کنید.

دکمه بازگشت به بالا