بازاریابیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

طریقه نصب مش روی شیشه

یکی از مهمترین کارهایی که یک کسب و کار باید برای شناخت برند خودش و فروش بهتر انجام دهد تبلیغات است. تبلیغات به روش های مختلفی انجام می شود که باید یک شیوه مناسب را برای افزایش مشتریان و مخاطبان استفاده کرد. یکی از روش هایی که این روزها مورد توجه بسیاری از مراکز تجاری قرار گرفته نصب مش روی شیشه است. این روش تبلیغاتی گسترش زیادی داشته و دارای مزیت های بیشتری نسبت به روش های دیگر است. برای اطلاعات بیشتر درباره طریقه نصب مش روی شیشه این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

معرفی مش

مش به صورتی طراحی و چاپ می شود که یک مفهوم مشخص را به مخاطب برساند. متریال مش دارای سوراخ های ریزی است که شیشه به طور کامل پوشیده نمی شود و نور می تواند از این سوراخ ها وارد محیط داخلی شده و آن را روشن کند. از آنجایی که مش را روی شیشه می چسبانند باید برای کاهش نور درون محیط از سوراخ استفاده شود. بنر یا استیک  سوراخ ندارند و به همین دلیل اگر روی شیشه قرار گیرند باعث کاهش نور درون محیط می شوند. این مورد به عنوان یکی از برتری های بسیار مهم مش نسبت به بنر و استیکر است که می توانید در کنار نورپردازی بهتر محیط از یک روش تبلیغاتی مناسب نیز با استفاده از مش بهره ببرید.

نکات مهم برای نصب مش

برای نصب مش باید از یک نصاب ماهر کمک گرفت. زیرسازی کار برای نصب مش اهمیت بسیار زیادی دارد و باید سطح مورد نظر را به طور کامل از آلودگی پاکیزه کرد. روی سطوحی که گرد و غبار و خاک وجود داشته باشد نمی توان عملیات نصب مش را انجام داد. هر چقدر که برچسب مش کیفیت بالایی داشته باشد باز هم خروجی کار کیفیت مطلوبی نخواهد داشت و به همین دلیل باید زیرساخت برچسب به طور کامل پاکیزه شود. از نکات مهم دیگر در هنگام چسباندن مش می توان به استفاده از سشوار صنعتی مخصوص اشاره کرد. با استفاده از سشوار می توان حباب های زیر برچسب را به طور کامل برطرف کرد.

برای کیفیت بالای کار می توان از یک پوشش سلفونی روی سطح کار استفاده کرد. سطوحی که برای نصب مش انتخاب می شوند در معرض عوامل محیطی قرار می گیرند به همین دلیل می توان از یک پوشش سلفونی برای افزایش ماندگاری مش استفاده کرد. از مهمترین اصول چسباندن مش روی سطوح مختلف می توان به دقت و مهارت نصاب نیز اشاره کرد. برای این کار باید یک محل مناسب انتخاب شود که دچار هیچ گونه برآمدگی یا فرورفتگی نشده باشد زیرا سطح صاف و صیقلی کیفیت چسب را افزایش می دهد.

چگونه مش را روی شیشه بچسبانیم؟

برای چسباندن مش روی شیشه باید به نکات مختلفی توجه داشت و مراحل گوناگون را طی نمود. اولین مرحله برای چسباندن مش، تمیز کردن شیشه با الکل یا آب و صابون است. از آنجایی که نصب مش به دو روش خیس و خشک انجام می شود باید یکی از این روش ها را برای خودتان انتخاب کنید. نصب مش روی محیط خیس راحت تر انجام می شود اما در محیط خشک باید دقت بسیار زیادی برای این کار داشت. برای نصب مش روی شیشه خشک باید ابتدا لایه نازک پشت چاپ را کم کم از آن جدا کرده و مش را آرام روی شیشه چسباند. برای این کار می توانید پیش از انجام عملیات خطوط راهنما را روی سطح شیشه علامت زده تا در حین چسباندن مش، حالت کج و اریب پیدا نکند.

اگر بخواهید مش روی سطح خیس بچسبد می توانید کاغذ زیرین مش را به طور کامل جدا کرده و مش را روی سطح قرار دهید. پس از این کار باید با استفاده از یک کاردک حباب ها و رطوبتی که زیر مش وجود دارد را خارج کرد. پس از گذشت 2 الی 3 روز زیر مش به طور کامل خشک می شود و می توان از آن به راحتی استفاده کرد. برخی افراد از مش برای قرارگیری روی شیشه ماشین نیز استفاده می کنند. باید بگوییم نصب روی شیشه ماشین به دو روش خیس و خشک انجام می شود اما سعی کنید از سایزهای کوچک برای شیشه خودرو استفاده کنید.

مزایای چاپ مش روی شیشه

چاپ مش روی شیشه دارای مزایای مختلفی است. از مزیت های آن می توان به استفاده از یک محصول محبوب تر به جای استیکر و بنر برای تبلیغات اشاره کرد. چاپ مش تفاوتی از نظر قیمت با استیکر ندارد و به همین دلیل می توانید از ویژگی های مثبت آن برخوردار شوید. از مزایای چاپ مش روی شیشه می توان به امکان چاپ در ابعاد و اندازه های مختلف اشاره کرد. از آنجایی که مش جنس بسیار عالی و مرغوبی دارد، با کیفیت بالای خود در طولانی مدت باقی می ماند به عنوان گزینه مناسبی برای تبلیغات شناخته می شود.

از مزیت های دیگر آن می توان به مقاومت بالا در برابر پارگی، رطوبت و قابلیت شستشوی آن اشاره کرد. مش با تنوع بسیار بالا به چاپ می رسد و در برابر آسیب های محیطی مانند نور خورشید و گرد و خاک نیز مقاومت بالایی دارد. از آنجایی که این محصول قابلیت جایگذاری و جداسازی بسیار آسانی دارد در بسیاری از تبلیغات از آن روی شیشه استفاده می کنند.

ویژگی های استفاده از مش روی شیشه

از ویژگی های نصب مش روی شیشه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مش روی انواع شیشه نصب می شود و این کار بسیار آسانی است.
  • برای مکان هایی که نیاز به حفظ نور محیط وجود دارد می توان از مش استفاده کرد.
  • در مکان هایی که در معرض نور خورشید و رطوبت هستند استفاده از مش روی شیشه گزینه مناسبی است.
  • چسباندن مش روی شیشه بدون هیچگونه لکه ایجاد می شود و جداسازی آن هست کار راحتی است.
  • نصب مش روی شیشه در رنگ و مدل های مختلف قابل انجام است و این ویژگی یکی از مهمترین ویژگی های آن شناخته می شود.

کاربرد نصب مش روی شیشه

اگر چاپ مش به درستی انجام شود کاربردهای زیادی خواهد داشت. از کاربردهای نصب مش روی شیشه می توان به تبلیغات اشاره کرد. از آنجایی که تبلیغات اهمیت بسیار زیادی برای فروش و خدمات بیشتر یک مجموعه دارد باید یک روش مناسب را برای این کار انتخاب کرد. همانطور که برای شما توضیح دادیم روی مش سوراخ های زیادی وجود دارد که باعث کاهش نور محیط داخلی نمی شود و به راحتی می توان روی شیشه مغازه های مختلف از انواع مش استفاده کرد. از دیگر کاربردهای آن می توان به معرفی حوزه های مختلف کاری نیز اشاره نمود. نصب مش روی شیشه ویترین داروخانه ها، رستوران ها، مغازه ها و فروشگاه های زنجیره ای مختلف انجام می شود و حتی می توان از آن برای نمایش استندهای تبلیغاتی و پارتیشن های داخل غرفه ها و شرکت ها نیز استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا