اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

چگونه انگشتر نامزدی با قیمت مناسب بخریم؟

یکی از اولین دغدغه های افراد هنگام تهیه انواع محصولات کیفیت و قیمت آن ها می باشند البته افرادی که مسئله مالی ندارن و بیشتر به دنبال زیبا انگشتر ها هستند تنوع زیادی برای انتخاب محصولات دارند اما اگر دنبال خرید اینترنتی انگشتر هستید تا با بررسی و مقایسه بهترین ها را تهیه کنید این بهترین راه حل می باشد.

رنگ انگشتر

رزگلد سال هاست که یکی از انتخاب های محبوب بوده است. در دوران رترو (1935 تا 1950) اغلب در حلقه های نامزدی استفاده می شد. معمولاً از آلیاژ طلا با مس و نقره ساخته می‌شود که به آن رنگ صورتی گرم تبدیل می شود

طلای سفید از آلیاژ کردن طلای خالص با فلزات سفید مانند نیکل یا پالادیوم در میان دیگران ساخته می شود. این یک انتخاب زیبا و بادوام برای حلقه نامزدی است. طلای سفید معمولاً با روکش رادیوم ، فلزی از گروه پلاتین، روکش می شود تا رنگ سفیدتری به آن بدهد. این می تواند به مرور زمان از بین برود. جواهرات طلای سفید معمولاً نیاز به آبکاری دارند، یا رنگ طلای سفید کمی زرد در زیر ممکن است شروع به نمایان شدن کند.

چگونه رنگ فلز و رنگ سنگ ها بر قیمت تاثیر می گذارد

طلای سفید و پلاتین انتخاب های خوبی برای الماس های درجه بندی شده در محدوده بی رنگ تا تقریباً بی رنگ-D تا J در مقیاس رنگی GIA- هستند زیرا بی رنگ بودن الماس را برجسته می کنند.

رنگ فلز در سراسر الماس منعکس می شود. قرار دادن یک الماس بی رنگ در شاخک های زرد می تواند باعث شود که ظاهر آن زردتر به نظر برسد.  طلا و رزگلد به نفع الماس هایی با درجه رنگ پایین تر یا الماس های رنگی یا سنگ های رنگی است زیرا می توانند به افزایش رنگ سنگ ها کمک کنند. اگر الماسی با رنگ متمایز زرد یا قهوه ای دارید، رنگ طلای سفید یا پلاتین ممکن است برعکس بر رنگ سنگ در بیاید.

اگر عاشق رنگ طلای زرد یا رزگلد هستید، از شاخک ها یا قاب های طلای سفید یا پلاتین برای ست کردن الماس ها استفاده کنید و با نوارهای طلایی یا رزگلد ست کنید. به این ترتیب، الماس ها بی رنگ تر به نظر می رسند در حالی که شما به سبک دلخواه خود می رسید.

در اینجا دو نوع تنوع وجود دارد

چنکک: یک الماس با چهار تا شش شاخ (تکیه‌های فلزی باریک) در جای خود نگه داشته می‌شود. شاخک ها را می توان در بالا گرد کرد تا ظاهری کلاسیک داشته باشد یا تیز (شاخه های پنجه ای) برای ظاهری مدرن و تیز. شش شاخک می تواند به یک الماس درخشان گرد جلوه ای گردتر بدهد. همچنین الماس را محکم نگه می دارد. چهار شاخک می توانند به الماس گرد ظاهری مربعی بیشتری ببخشند و کمی کمتر از مساحت الماس را می پوشانند. تنوع زیادی در تنظیم شاخک وجود دارد و می توان از آن در تعدادی از مدل های حلقه مانند یک نفره، سه سنگی و غیره استفاده کرد.

 انواع سنگ ها

سنگ های کناری روشی خیره کننده برای پوشاندن حلقه نامزدی برای بزرگتر نشان دادن آن هستند. انتخاب های محبوب عبارتند از: حلقه سه سنگی، اضافه کردن هاله، از جمله الماس کانال، سنگ فرش یا مهره در امتداد ساقه انگشتر، و افزودن نگین های رنگی یا سنگ های تولد. اگر سنگ‌های کناری الماسی می‌خواهید، آن‌هایی را با درجه‌های مشابه سنگ مرکزی انتخاب کنید.

اندازه انگشتر

هنگامی که یک الماس را انتخاب کردید و سبکی را برای حلقه انتخاب کردید، قدم بعدی اندازه گیری اندازه حلقه استفاده کننده است. بهترین راه برای این کار استفاده از حلقه سایز است که یک سری حلقه های پلاستیکی یا فلزی در اندازه های مختلف است که شما آنها را امتحان می کنید. جواهر شما سایز انگشتر خواهد داشت و می تواند به شما در یافتن تناسب عالی کمک کند. اگر می‌خواهید فرآیند ساخت حلقه باشد، سعی کنید با قرض گرفتن حلقه‌ای که نامزد یا نامزدتان از قبل دارد، اندازه حلقه را حدس بزنید.

دایره داخلی را روی یک تکه کاغذ ترسیم کنید. یا آن را به سمت پایین یکی از انگشتان خود انتخاب کنید و در جایی که متوقف می شود خطی بکشید. یک جواهرساز می تواند به شما کمک کند تا اندازه تقریبی حلقه را تخمین بزنید. توجه داشته باشید که اندازه انگشتر از انگشتی به انگشت دیگر متفاوت است، بنابراین استفاده از این روش فقط تقریبی را به شما می دهد.

دکمه بازگشت به بالا