اخبار بازارکسب و کار های برتر ایجی مارکت

کسب درآمد از بازی بدون سرمایه اولیه

چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟

به نقل از وانا نیوز با پیشرفت تکنولوژی و رشد روز افزون راه های ارتباطی، کسب درامد با گوشی بسیار رواج پیدا کرده است. مهمترین مزیت این کار، درآمدزایی بدون سرمایه است. امروزه همه ی افراد یک تلفن همراه هوشمند دارند؛ که می توانند با استفاده از آن به یک درآمد سرشار برسند. برای درآمدزایی با گوشی روش های زیادی وجود دارد. در این مطلب، 7 مورد از کاربردی ترین روش ها را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. با همراه باشید.

1. یوتیوب

قطعا اولین و کاربردی ترین راه کسب درامد با گوشی، یوتیوب است. با ساخت کانال یوتیوب و تولید محتوای مناسب برای آن به یک یوتیوبر موفق تبدیل خواهید شد. تنها کافی است، کانال شما موضوعی کاربردی و جذاب داشته باشد؛ تا سابسکرایبرهای فعال زیادی جذب کنید. مطابق با قوانین یوتیوب، باید در 12 ماه 4000 ساعت بازدید ویدئو و 1000 سابسکرایبر داشته باشید؛ در این صورت کانال شما Monetizie می شود که می توانید با اتصال گوگل ادسنس به یوتیوب، درآمد خود را نقد کنید. ویدئوی شما مطابق با نوع محتوا، متفاوت است. به طور میانگین یوتیوبرهای موفق بین 1000 تا 20000 دلار درآمد ماهیانه دارند. برای یوتیوبر شدن می توانید به مقاله مراجعه کنید.

2. بازی های موبایل

در دنیای امروزی دیگر بازی کردن با گوشی موبایل وقت تلف کردن نیست! می توانید با بازی کردن و تماشای آنلاین گیم ها، به درآمد دلاری دست پیدا کنید. روش های زیادی برای بازی کردن و درآمدزایی وجود دارد. در ادامه پول درآوردن از اینترنت با گوشی، را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

گیم بلاگر

گیم بلاگر ها فقط با تولید محتوای مناسب به درآمد بالا رسیده اند! پس تمام هنرتان را برای تولید محتوای مناسب خرج کنید. در واقع شما با نوشتن نقد و بررسی ها در مورد بازی های جدید، معرفی بازی های جدید، راهنمای خرید کنسول های بازی، راهنمای خرید بهترین بازی ها برای سنین مختلف و ترفندهای بازی های مختلف می توانید برای وب سایت خود محتوا تولید کرده و علاقه مندان زیادی را به سمت وبسایتتان جذب کنید.

فروش راهنمای بازی

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بازی فروش راهنمای بازی ها می باشد! اگر ترفندهای بازی های معروف را بلد هستید؛ با فروش راهنمای آن به راحتی می توانید درآمد بالا کسب کنید. مطمئناً افرادی که عاشق بازی هستند و همچنین گیمر های حرفه ای برای به دست آوردن این ترفند ها حاضر به پرداخت هزینه هستند. برای فروش راهنمای بازی بهتر است فروشگاهی در وب سایت خود راه اندازی کنید و راهنمای بازی ها را به صورت فایل های pdf یا به صورت ویدئو به فروش برسانید.

فروش اکانت بازی

راحت ترین و بی دردسر ترین راه کسب درامد موبایل، فروش اکانت بازی های معروف است. بسیاری از افراد خواهان رتبه های بالاتر در بازی های متفاوت هستند. در سال های اخیر اکانت بازی محبوب کلش آف کلنز در ایران بسیار خرید و فروش می شد. اگر اکانت بازی محبوبی دارید؛ که در رنک بالایی قرار دارد، می توانید آن را بفروشید. شما میتوانید از افرادی که اکانت هایی با رنک مناسب دارند دعوت به همکاری کنید؛ در قبال همکاری برای فروش اکانت شما پورسانت خود را دریافت می کنید. برای کسب درامد از فروش کارت بازی ها می توانید در وبسایت خود قسمتی را برای این کار اختصاص دهید. یکی از راه های تبلیغات، استفاده از خدمات یوتیوب می باشد. اگر شما هم یکی از فعالان یوتیوب هستید، پیشنهاد می کنیم بخش تبلیغات یوتیوب را فعال کنید.

فروش گیف کارت استیم

استیم یک شبکه جامع و وسیع آنلاین بازی ها برای گیمرها است. شبکه جهانی استیم فروشگاه گسترده ای از بازی های PC ، Mac و Linux است. گیفت کارت استیم یکی از امکانات شرکت استیم و بهترین راه  برای خرید بازی  های استیم است. گیفت کارت استیم ساده ترین و بهترین راه برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم شما، برای خرید بازی های استیم و انجام بازی های آنلاین است. با استفاده از گیفت کارت های استیم میتوانید حساب خود را در استیم شارژ کنید و از میان هزاران بازی موجود، بازی های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین بازی کنید. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت گیفت کارت استیم در بین کاربران و گیمرها عدم وجود هیچگونه محدودیت مکانی در سرویس استیم شرکت Valve است.

تبلیغ بازی و کنسول های بازی

کسب درامد بازی موبایل به صورت غیر مستقیم از طریق جذب تبلیغات نیز امکان پذیر است. یک وب سایت پربازدید منبع مناسبی برای تبلیغات شرکت های مرتبط با حوزه ی آن می باشد. زمانی که به یک گیم بلاگر حرفه ای تبدیل شدید و وب سایتی با محتوای مرتبط با گیم های روز دنیا داشته باشید؛ به راحتی با تبلیغ بازی و کنسول های آن به درآمد های بالا دست پیدا خواهید کرد. بسیاری از گیمرهای حرفه ای در دنیا، فقط با بازی کردن یک بازی، آن را تبلیغ می کنند. به همین راحتی! فقط از راه تبلیغات می توانید به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید.

3. پادکست و ویس

تمامی گوشی های هوشمند قابلیت ضبط صدا با کیفیت مناسب را دارند؛ اگر صدای نسبتاً خوبی داشته باشید؛ با آماده کردن متن های مختلف، ویس های آموزشی خبری و مذهبی و به اشتراک گذاشتن آن در فضای اینترنتی می توانید از فروش آن درآمد کسب کنید. برای این کار شاید به چند نرم افزار نیاز داشته باشید؛ که البته اکثر آنها رایگان هستند. این نرم افزار ها برای تقویت صدای ضبط شده و هماهنگ سازی آنها می باشد، با استفاده از این نرم افزار ها می توانید ویس های بهتر و مورد علاقه مخاطبین خود آماده کنید. کسب درامد از طریق موبایل با ضبط صدا، با استفاده از چند ترفند ساده امکان پذیر است. برای این کار اصلاً نیازی به استودیوهای حرفه ای و هزینه های زیاد نیست!

4. فیلم تبلیغاتی

یکی دیگر از راه های کسب درآمد با گوشی، تولید کلیپ های آموزشی و یا تبلیغاتی است. همه گوشی ها دارای قابلیت فیلمبرداری هستند. شما می توانید آموزش هایی در زمینه پرورش گیاهان، آشپزی، نحوه بستن شال و روسری، ست کردن لباس یا موضوعات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و… آماده کنید و با آپلود کردن آن در اینترنت از طریق آنها به کسب درآمد برسید. توجه داشته باشید که با یک ادیت مناسب، می توانید کیفیت ویدئو را بالا ببرید.

5. کانال در شبکه های اجتماعی

برخی از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، سروش، روبیکا و ایتا قابلیت ساخت کانال اجتماعی را دارند. پس از راه اندازی کانال با تولید محتوای مناسب برای آن با گوشی درآمد کسب کنید. باید موضوعات جدید و جذابی را دنبال کنید و برای تولید محتوای آن؛ ایده های ناب و خلاقانه داشته باشید تا بتوانید مخاطبین بیشتری جذب کنید. برای پول درآوردن از اینترنت با گوشی می توانید در کانالتان تبلیغات بگیرید. یکی از بهترین راه ها برای پول درآوردن از اینترنت، فعالیت به نحواحسن در شبکه های اجتماعی است؛

دکمه بازگشت به بالا