عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

راندمان سوخت موتور برق بنزینی و گازوئیلی

راندمان سوخت موتور برق بنزینی و گازوئیلی

قیمت موتور برق دیزل نسبت به گازوئیل گران تر است، البته در سال های اخیر این اختلاف قیمت کاسته شده ولی همچنان بنزین سوخت گرانی بشمار می رود. همچنین در مورد موضوع مصرف سوخت، موتور برق های دیزلی وضعیت بهتری دارند و نسبت به موتور برق های بنزینی و میزان برقی که تولید می کنند مصرف کمتری دارند.

طول عمر موتور برق بنزینی و گازوئیلی

برای توانی که شما نیاز دارید موتور برق بنزینی برای تولید آن توان، فشار زیادی را تحمل می کند در حالی که  دیزل ژنراتور دیزلی بدون هیچ گونه فشاری آن توان را تولید می کند. این موضوع بدین معنی است کمتر به اجزای داخلی موتور برق دیزلی فشار وارد می شود و نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد و در نتیجه طول عمر موتور برق دیزل از بنزینی بیشتر خواهد بود.

تعمیر و نگهداری موتور برق بنزینی و گازوئیلی

موتور برق های دیزلی نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند و علت آن سادگی موتور برق دیزلی نسبت به مدل موتور برق بنزینی می باشد، همین سادگی موتور دیزلی باعث می شود در مناطقی که آب و هوای گرمی دارند، در دمای کاری کمتری نسبت به موتور برق بنزینی کار کند و همین امر باعث می شود اجزای داخلی موتور برق دیزلی کمتر دچار استهلاک شوند و در کارکردهای طولانی نیاز به بازه کوتاه تعمیر و نگهداری داشته باشند.

وزن موتور برق بنزینی و گازوئیلی

مورد دیگر که سبب تقاوت بین موتور برق بنزینی و دیزلی می گردد، وزن آنها می باشد. موتور برق بنزینی دارای وزن سبک تری است و معمولا قابل حمل می باشد، اما موتور برق دیزلی به خاطر نوع مدل سوخت که به صورت غیرقابل کنترل شده می باشد، می بایست موتور برق را تقویت کرد تا در برابر تنش ها و لرزش های ایجاده شده بر اثر احتراق مقاوم باشد که انجام این موارد باعث افزایش وزن موتور برق دیزلی شده است.

خطرناک بودن سوخت موتور برق بنزینی و گازوئیلی

سوخت بنزین بسیار بی ثبات بوده و به راحتی حتی با گرما هم مشتعل می شود، در حالی که سوخت دیزل مستحکم تر بوده و به راحتی مشتعل نمی شود و حتی به شعله هم عکس العمل نشان نمی دهد. این نکته برای کسانی که ایمنی برای آنها ضرورت دارد و می خواهند دچار هیچ خطری در ارتباط با سوخت نشوند مناسب است.

میزان صدا

موتور برق های دیزلی به علت نوع اشتعال سوخت دیزل دارای صدای ناهنجاری بوده و نسبت به موتور برق های بنزینی پر سر و صداتر هستند و در مکان هایی که میزان صدا نباید از حدی بلندتر شود موتور برق بنزینی گزینه مناسبی می باشد.

هوا خنک یا آب خنک بودن

ژنراتورها معمولا یا هوا خنک هستند یا آب خنک، مدل آب خنک نسبت به مدل هوا خنک قیمت بالایی داشته و معمولا زمانی که حجم کار کم باشد و بخواهیم در زمان قطعی جریان برق اصلی از موتور برق استفاده کنیم، به کار گرفته می شوند.

تنوع مدل

امروزه موتور برق های دیزلی بخاطر کم مصرف بودن و راندمان بالا مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند و کم کم جایگاه موتور برق های بنزینی را می گیرند، ولی سازندگان موتور برق های بنزینی برای رفع این شکاف به وجود آمده، موتور برق های بنزینی با مدل ها، اشکال و ویژگی های اقتصادی مختلف تولید کرده اند که بتوانند این فاصله را کم کنند.

موتور برق بنزینی و دیزلی دوو

نارنج لند اولین فروشگاه آنلاین ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، باغبانی و ابزارآلات برقی دوو با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب می باشد.
دوو شرکت خوشه‌ ای کره‌ای بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تأسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، (woo) به معنی عالی و که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده‌است.
دوو برندی قدیمی و صاحب نام در حوزه تجهیزات فنی و قدرتی است. بخشی از تولیدات شرکت دوو، تولید دستگاه موتور برق بنزینی و دیزلی می باشد.
و دو مدل از بهترین مدل های موجود در بازار می باشد. از مزایای دیگر موتور برق بنزینی و دیزلی دوو نسبت به برندهای مشابه موجود در بازار، گارانتی و خدمات بعد از فروش این دستگاه می باشد، که به تعهد نارنج لند و به مدت شش ماه می باشد.
اگر قصد خرید موتور برق بنزینی و دیزلی دوو را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

موتور برق های دیزلی به علت نوع اشتعال سوخت دیزل دارای صدای ناهنجاری بوده و نسبت به موتور برق های بنزینی پر سر و صداتر هستند.

امروزه استفاده از موتور برق ها به یک ضرورت تبدیل شده است. وجود یک موتور برق مناسب در هر مکانی از اهمیت بالایی برخوردار است. از طرفی موتور برق ها انواع مختلفی دارند که موجب شده تا در انتخاب خود دقت کنیم.
بین انتخاب موتور برق بنزینی و گازوئیلی با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد اکنون می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین باید یادآوری کنیم که برای کارهای با حجم کم موتور برق بنزینی بهترین انتخاب است و برای پروژه های بزرگتر خرید موتور برق دیزلی بهترین گزینه می باشد

دکمه بازگشت به بالا