عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

پر فروشترین ترین موتور پمپ های بازار چه قیمتی دارند ؟

10 عدد از بهترین موتور آب و موتور پمپ آب کشاورزی از دید ما :

محتوای این مطلب نمایش

به نقل از persiadiesel.com سایت:  در این صفحه 10 عدد از بهترین موتور پمپ آب کشاورزی توسط کارشناسان بخش فنی مجموعه صنعتی ناین معرفی شده است. توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات فنی در خصوص لیست اختصاصی ما برای معرفی 10 عدد از بهترین موتور پمپ آب کشاورزی در ادامه این صفحه با ما همراه باشید.

موتور پمپ آب کشاورزی برند لانسین

مرکز خرید موتور آب کشاورزی روبین و کاما: اگر درجستجوی برندی عالی و معتبر برای خرید بهترین موتور پمپ آب کشاورزی مزرعه خود هستید، برند لانسین پیشنهاد ماست. لانسین یکی از پیشگامان تولید پمپ و موتورهای صنعتی در کشور چین می باشد که انواع ژنراتور، پمپ آب، موتور و غیره را در فهرست تولیدات خود دارد. تاییدیه های کیفیت محصول، برخورداری از استانداردهای روز اروپایی، کیفیت عالی قطعات و خلاقیت در ساخت محصولات موجب محبوبیت و شهرت بالای تولیدات لانسین درعرضه صنعت جهانی دارد.

موتور پمپ بنزینی 4 اینچ لانسین مدل LC100ZB30-5.5Q

18,000,000 تومان

پمپ آب بنزینی کشاورزی یکی از 10 موتور پمپ برتر در لیست مجموعه صنعتی آی ناین موتور این موتور پمپ بنزینی از برند لانسین است که موتور آن از نوع سانتریفیوژی خودمکش بوده و عمق مکش آن 6 متر است. این دستگاه با توجه به توان موتور ، حجم آب دهی و حداکثر ارتفاع، قیمت بالاتری نسبت به سایر دستگاه های موجود در بازار دارد که البته با توجه به برآورد عملکرد و کارائی بالای دستگاه قیمتی متعادل و مناسب است.

ویژگی های این موتور پمپ آب :

موتور پمپ بنزینی 3 اینچ لانسین مدل LC80ZB35-4.5Q

11,260,000 تومان

موتور پمپ بنزینی 3 اینچ لانسین مدل LC80ZB35-4.5Q با موتور LC G200F از سری موتور پمپ های با کیفیت و پیشنهادی مجموعه آی ناین می باشد. سیستم استارت این از نوع هندلی، مصرف سوخت آن پایین و از آلودگی صوتی کمی برخوردار است.

ویژگی های این موتور پمپ آب :

موتور پمپ بنزینی 2 اینچ لانسین مدل LC50ZB30-4.5Q

8,230,000 تومان

موتور پمپ بنزینی 2 اینچ لانسین مدل LC50ZB30-4.5Q از سری موتور پمپ های با کیفیت می باشد. این محصول ساخت کشور چین و سیستم استارت آن هندلی است. موتور برق های لانسین از مصرف سوخت پایین و آلودگی صوتی کمی برخورد دار هستند.به طور کلی موتور پمپ وسیله ای است که بر خلاف الکتروپمپ، بدون استفاده از برق و با استفاده از سوخت های فسیلی مانند بنزین و گازوئیل نیروی مکانیکی لازم جهت فعالیت پمپ را ایجاد می کند.

از موتور پمپ معمولا در مکان هایی که به برق شهری دسترسی نداشته باشند مانند زمین های کشاورزی و … استفاده می شود. از مشخصه های مهم این محصول قابل حمل بودن آن ها است.

ویژگی های این موتور پمپ آب :

موتور پمپ آب کشاورزی برند کوپ

کمپانی معتبرکوپ از جمله برند های معتبر چین تحت لیسانس ژاپن است که یکی از سه سازنده اصلی درفهرست سازندگان بهترین موتور پمپ آب کشاورزی در نوع دیزلی به شمار می رود. بدون تردید می توان موتورهای طراحی شده در پمپ دیزلی کوپ را در جمع قدرتمند ترین موتورهای بازار در نظر گرفت که این ویژگی به تنهایی ملاک بسیار با اهمیتی است. مجموع محصولات طراحی و تولید شده شرکت کوپ دارای کیفیت بالا می باشند. از برترین مزایای موتورپمپ دیزلی کوپ قدرت بالای موتورو طراحی ویژه شاسی آلومینیومی، مجهز به سیستم هواخنک، قابلیت کارکرد طولانی و دوام بالای این محصولات می باشد.

موتور پمپ 3 اینچ دیزلی کوپ مدل KDP 80CLE

0 تومان
موتور پمپ 3 اینچ دیزلی کوپ مدل KDP 80CLE دارای موتور KD186FAE سیلندری چهارزمانه و شاسی آهنی می باشد. این محصول با کیفیت و عملکرد بسیار بالایی که دارد توانسته است نیازهای بسیاری از صنایع را مانند کشاورزی، باغداری، گلخانه ها و… بر طرف کند. سیستم استارت این دستگاه از نوع استارتی و هندلی ، خنک کننده آن از نوع هواخنک ، حداکثر آبدهی این موتور پمپ 100 لیتر بر دقیقه است و یکی از مزایای این کالا جا به جایی و حمل و نقل آسان آن می باشد.

کاربردها:

موتور پمپ 2 اینچ دیزلی کوپ مدل KDP 50L

15,300,000 تومان

از دیگر محصولات پیشنهادی از مجموعه بهترین موتور پمپ آب کشاورزی ، موتور پمپ 2 اینچی دیزلی کوپ مدل KDP 50L است که نسبت به دیگر مدل های موجود از همین برند در این مجموعه قیمت متعادل تری دارد. طراحی دقیقی که در ساخت سیستم تزریق سوخت رسانی به کار رفته است ، موجب بازدهی بالایی در خروجی محصولات این برند می شود و همچنین نکته قابل توجهی که در رابطه با این محصول وجود دارد این است که دارای استاندارد CE است.

موتور پمپ آب کشاورزی برند ETQ

از دیگر برندهای تولید کننده ی تجهیزات ایده آل با کارائی بالا در حوزه آبرسانی مزارع کشاورزی که در زمره لیست بهترین پمپ آب کشاورزی می توان از آن نام برد، برند ETQ محصول درجه یک کشور چین است که سهم وسیعی از محصولات انواع موتورپمپ، موتورهای تک، موتور برق و … در بازارهای اروپا و امریکا و دیگر بازارهای جهانی داراست .

موتور پمپ دیزلی 2 اینچ ETQ مدل DP2CL

9,850,000 تومان

موتور پمپ دیزلی 2 اینچ ETQ مدل DP2CL از جمله با کیفیت ترین موتور پمپ های موجود در بازار ایران می باشد. برند ETQ در واقع برند آمریکایی کوهلر است که بنا بر سفارش این شرکت در چین ساخته می شود . شرکت کوهلر یکی از بزرگترین شرکت های سازنده موتور برق، دیزل ژنراتور و ژنراتورهای گازی می باش. در نتیجه از لحاظ کیفیتی تمامی محصولات این برند درجه کیفی A را دارند و تأییدیه ISO 9001 کیفیت سیستم را دریافت کرده است

دقت داشته باشید که:

از مزایای ویژه این خرید این محصول در آی ناین

  • امکان خرید حضوری
  • ارسال رایگان در صورت خرید اینترنتی
موتور پمپ آب کشاورزی برند HATZ

کمپانی هتز با مرکزیت کشور آلمان قلب صنعتی اروپا، از معتبرترین طراحان و تولیدکنندکان تخصصی انواع موتورهای دیزلی و از شرکت های پیشتاز در زمینه عرضه انواع موتورپمپ آب کشاورزی دیزلی روز در بازارهای جهانی می باشد. از مزایای محصولات دیزلی هتز می توان از به کارگیری تکنولوژی روز در طراحی، استاندارد و ایمنی بالا، کارکرد عالی، عمرطولانی و دوام مناسب محصولات و ارائه خدمات پس از فروش در سراسر جهان اشاره کرد که آن را به یکی از تولیدکنندگان 10 عدد از بهترین موتورپمپ آب کشاورزی درجهان تبدیل کرده است. هدف اصلی کمپانی هتز بطور کل تولید ماشین آلات دیزلی با قدرت و کارائی بیشتر در حوزه صنایع بزرگ است.

موتور پمپ آب کشاورزی برند ROOSTR

آنچه که برند روستر را در فهرست بهترین موتورپمپ آب کشاورزی پیشنهادی ما قرار می دهد، قیمت مناسب موتورپمپ بنزینی آن است که موجب شده است مورد استقبال کاربران قرار گیرد. کمپانی روستر تولید کننده صنعتی درجه یک کشور چین است که محصولات آن منطبق با استاندارد و فناوری روز جهان به تولید رسیده وصادرات گسترده در سراسر اروپا و امریکا و بازارهای آسیایی دارد. سیستم خنک کننده در موتورپمپ های برند روستر هواخنک می باشد و از مزایای ویژه موتورپمپ آب بنزینی طراحی برند روستر، به ابعاد نسبتا کوچک ، وزن کم و قابلیت حمل و نقل آنها اشاره کرد.

موتور پمپ بنزینی 3 اینچ روستر مدل RS80-WP

6,700,000 تومان

موتور پمپ بنزینی 3 اینچ روستر مدل RS80-WP از سری موتور پمپ های با کیفیت ساخت کشور چین می باشد. موتور این دستگاه چهار زمانه و جنس پروانه آن از چدن و حداکثر آبدهی این موتور پمپ 1000 لیتر بر دقیقه است. این دستگاه با توجه به مشخصات فنی و عملکرد خود از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده و دارای 7 روز ضمانت مرجوعی اختصاصی آی ناین می باشد.

از مزایای ویژه این خرید این محصول در آی ناین

  • امکان خرید حضوری
  • ارسال رایگان در صورت خرید اینترنتی

موتور پمپ بنزینی 2 اینچ روستر مدل RS50-WP

6,100,000 تومان

موتور پمپ بنزینی 2 اینچ روستر مدل RS50-WP از سری موتور پمپ های با کیفیت ساخت کشور چین می باشد. حداکثر آبدهی این موتور پمپ 600 لیتر بر دقیقه است. به طور کلی وظیفه موتور پمپ تخلیه و انتقال آب از یک مکان به مکان دیگر که دسترسی به برق وجود ندارد می باشد. موتور پمپ ترکیبی از دو دستگاه است که به واسطه ی یک شاسی به هم وصل شده اند:

موتور که کار تامین نیرو را انجام می دهد.
پمپ که عملیات پمپاژ را انجام می دهد.
کمپانی ROOSTER (روستر) یکی از بزرگترین صادر کننده های موتور برق ، موتور پمپ و… به اروپا و آمریکا می باشد که محصولاتش همان طور که در بالا به آن اشاره شد از کیفیت بالایی برخورد دار است.

ویژگی های این موتور پمپ آب :

موتور پمپ بنزینی یک اینچ روستر مدل R10-WP

4,800,000 تومان

موتور پمپ بنزینی یک اینچ روستر مدل R10-WP از سری موتور پمپ های با کیفیت ساخت کشور چین می باشد. حداکثر آبدهی این موتور پمپ 130 لیتر بر دقیقه است. به طور کلی وظیفه موتور پمپ تخلیه و انتقال آب از یک مکان به مکان دیگر که دسترسی به برق وجود ندارد می باشد. موتور پمپ ترکیبی از دو دستگاه است که به واسطه ی یک شاسی به هم وصل شده اند:موتور که کار تامین نیرو را انجام می دهد.
پمپ که عملیات پمپاژ را انجام می دهد.
کمپانی ROOSTER (روستر) یکی از بزرگترین صادر کننده های موتور برق ، موتور پمپ و… به اروپا و آمریکا می باشد که محصولاتش همان طور که در بالا به آن اشاره شد از کیفیت بالایی برخورد دار است

دکمه بازگشت به بالا