عمومیکسب و کار های برتر ایجی مارکت

همه چیز در مورد لباسشویی کندی

لباسشویی از لوازم ضروری و پرکاربرد خانه است، که با وجود گرانی مارک های لباسشویی خارجی اما باز بسیاری از افراد به دلیل کیفیت بالای این محصولات به دنبال خرید یکی از مارک لباسشویی های خارجی موجود بازار هستند. ماشین لباسشویی کندی هم از برندهای قدیمی خارجی هستند. که طرفداران خاص این برند را دارند. ما هم در این مقاله قصد داریم به جهت شناخت بیشتر برند کندی به بررسی کیفیت و ویژگی مدل های لباسشویی بپردازیم. با بیان همه چیز در مورد لباسشویی کندی، مزایا و معایب لباسشویی این برند در نهایت بهترین مدل لباسشویی کندی را معرفی خواهیم کرد.

ماشین لباسشویی کندی ساخت کجاست؟

همیشه داشتن اطلاعات کافی در مورد هر محصولی می تواند کمک بزرگی به خرید آگاهانه و استفاده بهینه از محصول شود. برای خرید لباسشویی کندی هم اولین سوالی که برای اغلب افراد پیش می آید که ماشین لباسشویی کندی ساخت کجاست؟ کندی یکی از برندهای فعال و قدیمی ایتالیایی است، که از لوازم خانگی تولید شده توسط این برند می توان به لوازم پخت و پز توکار، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و سایر لوازم برقی خانگی اشاره کرد. این برند با سبک و سیاق ایتالیایی بعد از مشارکت با برند پاکشوما در ایران تولید می شود.

مشاهده پرفروشترین ماشین لباسشویی کندی در فروشگاه دیجیکالا

مشخصات ماشین لباسشویی های کندی اولین برندی که توانست ماشین لباسشویی اتوماتیک را طراحی کند برند تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان بود. که با وجود ماشین های لباسشویی اتوماتیک برند کندی بیشتر از پیش شناخته شد، مورد استقبال مشتریان این برند قرار گرفت. در ادامه پیشرفت و ساخت ماشین های لباسشویی کندی با ویژگی و امکانات متفاوت تولید شدند.

ویژگی ماشین لباسشویی کندی

برچسب انرژی A+++  در مصرف انرژی

طراحی زیبا و مدرن

دارای برنامه ی شستشو متعدد

شست و شوی چند حالته، شست و شوی تاخیری و حالت شست وشوی سریع 14دقیقه ای

قابلیت های اضافه کردن لباس در حین شستشو …

ماشین لباسشویی کندی خوبه ؟

ماشین لباسشویی کندی ایتالیا از اوایل دهه پنچاه وارد ایران شده، مارک کندی یکی از برندهای شناخته شده در سطح جهانی است که طی گذشت زمان همچنان خرید لباسشویی کندی جزو برندهای محبوب لوازم خانگی است. داشتن قطعات با کیفیت و طراحی زیبا و قابلیت های نتعدد شستشو و در نهایت طول عمر زیاد سبب رضایت خریداران ایم محصولات شده است. هر نوع کالایی همانطور که مزایای خاص خود را دارند، معایبی هم دارند. بنابراین دانستن مزایا و معایب ماشین لباسشویی برند کندی هم در انتخاب این برند و مدل مورد انتظارتان بی تاثیر نیست.

مزایای ماشین لباسشویی کندی

طراحی ظاهری شیک و مدرن سال

دارای موتور بدون صدا و لرزش

مجهز به تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا

ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر در سراسر کشور

وجود قطعات یدکی اورجینال دستگاه

داشتن قیمت مناسب نسبت به برند بزرگ خارجی ال جی، سامسونگ و…

معایب ماشین لباسشویی کندی

نیازمند به استفاده از قطعات یدکی اورجینال دستگاه در صورت تعویض آن ها

قیمت بالای این برند کندی نسبت به برندهای تولید داخل

وجود انواع قطعات فیک آن در بازار

قیمت بهترین لباسشویی کندی

در این بخش ما 4 مدل از لباسشویی های کندی موجود بازار را لیست کرده ایم که قیمت امروز بین 13 میلیون تا 17 میلیون هستند. اما با وجود شرایط و تغییر قیمت در بازه های زمانی کوتاه ممکن است این قیمت ها تغییر داشته باشند. افراد زیادی در هنگام خرید ماشین لباسشویی برای پیدا کردن بهترین و با کیفیت ترین برند زمان زیادی را صرف گشتن در بازارها و یا وب سایت های مختلف که بتواند اعتماد آنها را جلب کند، می کنند.

و ساعات زیادی را برای آشنایی با برند مورد اعتماد خود می کنند تا کالایی که میخواهند را با بهترین ویژگی و امکانات و کمترین قیمت پیدا کنند. در این مقاله ما قصد داریم به طور خلاصه به به بررسی مزایا و معایب ماشین لباسشویی کندی بپردازیم و بهترین مدل لباسشویی کندی را برای شما معرفی کنیم، تا شما بتوانید با آگاهی بیشتر و صرف زمان کمتری برای گشتن بهترین مدل ها برای خریدی مطمئن و عالی متناسب با بودجه ی خود اقدام کنید .

در ابتدا باید بگوییم که این کالا ساخت کشور ایتالیا است و در سال 1945 میلادی تاسیس شده است. همچنین هم اکنون زیر مجموعه ی گروه اروپایی Haier Europe است. و باید این را هم خاطر نشان کنیم که این شرکت به علت تحریم ها ، توسط همکاری با شرکت پاکشوما در داخل ایران تولید و عرضه می شود. و باید این را هم بگوییم حتی جدیدترین و بهترین مدل ماشین لباسشویی کندی با قیمت هایی بسیار مناسبتر از مارک های خارجی در بازار عرضه می شود.

معرفی مزایا و معایب ماشین لباسشویی کندی اشراف داشتن به مزایا و معایب یک لوازم خانگی مخصوصا برقی در انتخاب آن برای خرید تاثیر زیادی دارد. در این قسمت از مقاله به طور مختصر مزایا و معایب ماشین لباسشویی کندی را برای شما ذکر می کنیم و در ادامه به بررسی بهترین مدل لباسشویی کندی و سوال مارک کندی خوبه ، نیز میپردازیم .

مهمترین مزایای خرید ماشین لباسشویی های برند کندی عبارت است از:

  • داشتن طراحی شیک و مدرن
  • داشتن موتورهای بدون صدا و لرزش
  • داشتن فناوری های پیشرفته و روز دنیا
  • داشتن خدمات پس از فروش معتبر در کشورها
  • داشتن قطعات یدکی اورجینال دستگاه
  • داشتن قیمت مناسب نسبت به قول های رقیبش مانند برند ال جی، سامسونگ و غیره
  • شست و شوی چند حالته، شست و شوی تاخیری وحتی حالت شست وشوی سریع 14دقیقه ای
  • اضافه کردن لباس حین شستشو

و اما از مهمترین معایب ماشین لباسشویی کندی باید به موارد زیر اشاره کنیم :

  • نیازمند به استفاده از قطعات یدکی اورجینال دستگاه در صورت تعویض آن ها
  • قیمت بالای این برند نسبت به برندهای داخلی(به دلیل قطعات خارجی )
  • وجود انواع قطعات فیک آن در بازار

مارک کندی خوبه ؟

در رابطه با برند کندی باید بیان کنیم که کندی یک برند ایتالیایی می باشد که در سال 1945میلادی توسط برادران فوماگالی نیز تاسیس شده است ، این برند همواره در تلاش بوده است تا در زمینه یتولید انواع محصولات خانگی نیز فعالیت حرفه ای خود را انجام دهد . در حال حاضر برند کندی زیر مجموعه گروه اروپایی Haier Europe می باشد . در پاسخ به سوال مارک کندی خوبه ، باید بیان کنیم که محصولات این برند با همکاریگروه پاکشوما در ایران تولید و روانه بازار داخلی نیز می شوند . از این رو شما می توانید شاهد جدیدترین محصولات برند کندی در بازار ایران نیز باشید . به عنوان مثال یکی از جدیدترین محصولات تولیدی برند کندی مدل لباسشویی GVS 1439THQ3 می باشد که امروزه با قیمت نسبتا مناسب از دیگر برند های خارجی نیز به فروش می رسد

جدا از این موضوع در رابطه با برند ایتالیایی کندی باید به بحث خدمات پس از فروش آن هم اهمیت زیادی دهید ، در حال حاضر نمایندگی ها و شبکات خدمات پس از فروش برند کندی علاوه بر ایتالیا در کشور های دیگری چون اروپا ، ترکیه ، چین ، روسیه و آمریکا و.. نیز وجود دارد . کارخانه اصلی ان در میلان قرار دارد اما در دیگر کشور ها هم مونتاژ و تولید می شوند . کیفیت ماشین لباسشویی کندی خوبه ؟ ( همه چیز در مورد لباسشویی کندی )

در حالت عادی در زمان خرید هر وسیله ای مخصوصا وسایل برقی منزل اول از همه به پرس و جوی امکانات موجود در دستگاه می رویم. اما بهتر است قبل از آن بدانید که کیفیت کلی این برند چگونه است. این برند ایتالیایی که سال هاست وارد بازار داخل ایران شده و به فروش می رسد ، حتی هم اکنون دارای کیفیت در حدی است که به همین دلیل کیفیت قطعاتش و در نهایت طول عمر زیادش در بازار داخل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه ی این مقاله به بررسی دقیق تر مزایا و معایب ماشین لباسشویی کندی و بهترین مدل لباسشویی کندی می پردازیم. از مهمترین امکانات و دلایل برای انتخاب برند کندی برای خرید ماشین لباسشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی بدنه زیبا و شیک مطابق خواست مشکل پسندان
  • درجه مصرف انرژی ++A که در بیشتر مدل های برند مجیک باعث کمتر مصرف شدن برق و آب مورد نیاز در دستگاه می شود.
  • داشتن پنل پیشرفته، در کاوردار
  • داشتن موتورهای تسمه ای و موتورهای اینورتر و همچنین کاهش میزان لرزش و سر و صدا
  • استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در لباسشویی های برند کندی
  • به کارگیری موتورهای قوی با طول عمر زیاد
  • داشتن برنامه های زیاد برای شستشو
  • وجود امکاناتی مثل قفل کودک، امکان شستشو با تاخیر و امکان شستشوی سریع
  • داشتن سنسور های پیشرفته برای نمایش ارورها

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا