عمومی

هشت الگوریتم اینستاگرام برای کمک به شما در بهتر شدن


هشت الگوریتم اینستاگرام برای کمک به شما در بهتر شدن
هشت الگوریتم اینستاگرام برای کمک به شما در بهتر شدن

در سال 2018 ، اینستاگرام چندین تغییر جدید در الگوریتم خود ایجاد کرد (و باعث سردرگمی و ناامیدی زیادی شد!) اما با وجود واکنش های منفی ، هیچ نشانی از محبوبیت آن در حال کاهش نیست.

بسیاری از قوانین در اینستاگرام تغییر کرده اند.

در این مقاله ، ما به هشت الگوریتم اینستاگرام خواهیم پرداخت که به شما کمک می کنند بهتر ظاهر شوید ، و چگونه می توانید با آنها کار کنید تا مطمئن شوید که پست های شما بیشترین بازدید را دارند.

الگوریتم های اینستاگرام چگونه کار می کند؟

شکی نیست که پست های اینستاگرام شما دیگر ترافیکی را که قبلاً عادت کرده اند دریافت نخواهند کرد. اخیراً تخمین زده می شود که فقط 10٪ مخاطبان شما در حال تماشای پست های شما هستند.

پست های اینستاگرام دیگر بر اساس پست های جدید منتشر شده دیگر شما را نشان نمی دهند ، اما پست هایی را به شما نشان می دهد که از نظر اینستاگرام شما را جذب می کنند.

در اینجا هشت الگوریتم اینستاگرام آورده شده است که به شما کمک می کنند تا بهتر شوید

داستان ها برای اینستاگرام بسیار مهم و ارزشمند هستند

از طریق استوری با کاربران ارتباط برقرار کنید ، داستانهای اینستاگرام هنوز در حال تکامل و تبدیل شدن به بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام هستند.

الگوریتم اینستاگرام عمدتا مبتنی بر تعامل با پست ها است. این شامل تعداد لایک ها ، نظرات ، فیلم ها ، ارسال های مستقیم و مستقیم و هرگونه تعامل دیگر است.

وقتی یک پست لایک و اظهار نظر زیادی به دست می آورد ، الگوریتم اینستاگرام متوجه می شود که دارای محتوای با کیفیت بالا ، جذاب است و افراد بیشتری می خواهند آن را ببینند.

نکته 1: زمان بیشتری را برای ارسال داستان در اینستاگرام اختصاص دهید

بخش داستان اینستاگرام بیش از 400 میلیون کاربر فعال روزانه دارد که تقریباً دو برابر تعداد کاربران اسنپ چت است.

از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام همچنان به تغییر و تأثیر بر تعاملات کاربر ادامه می دهد ، جای تعجب ندارد که تعداد بیشتری از کاربران به جای ارسال ، وقت خود را برای دیدن داستان ها بگذرانند.

این الگوریتم تمام برداشت ها و عملکردهایی که کاربران در یک داستان اینستاگرام انجام می دهند را در نظر می گیرد ، به عنوان مثال: هنگامی که کاربر داستان شما را به شخص دیگری ارسال می کند.

هرچه کاربران بیشتر با داستانهای اینستاگرام شما در تعامل باشند ، احتمالاً پستهای شما در فید شما ظاهر می شود.

بسیاری از تأثیرگذار از پیروان خود می خواهند که برای پیوند با لینک مستقیم به محصول مراجعه کنند ، این یک روش عالی برای جذب افراد به پیام های خصوصی ، ایجاد روابط با طرفداران شما و افزایش احتمال اینکه در نهایت پستی شما در فید شما ظاهر می شود ، است. آن ها هستند.

الگوریتم اینستاگرام شما را به دلیل تعامل با طرفداران خود پاداش می دهد

اکنون اعتقاد بر اینستاگرام نه تنها در اولویت قرار دادن پست های پر ترافیک ، بلکه می تواند بر اساس تعامل با دنبال کنندگان ، اولویت پست شما را نیز کاهش دهد.

اکنون نظرات کاربران در مورد پست های شما ، به ویژه در اولین ساعت پس از ارسال ، مهمتر از همیشه است ، اگر نظرات کم باشد ، ممکن است نظرات شما به شدت کاهش یابد.

نکته 2: پیگیری و به نظرات پاسخ دهید

اگر نظرات در اینستاگرام به عنوان مکالمه رفتار نکرد ، اگر نظر به پاسخی نیاز ندارد ، ایموجی یا موارد مشابه را مجدداً راه اندازی کنید ، اما فعالیت خود را نشان دهید!

با پاسخ دادن به نظرات ، شما نه تنها به پیروان خود اهمیت می دهید ، بلکه دید پست خود را نیز افزایش می دهید.

یک راه عالی برای اطمینان از ماندن در بالای نظرات ، ایجاد اعلان های متمرکز تر در تنظیمات اینستاگرام خود است.

به سادگی به تنظیمات حساب خود بروید ، به “اعلان” بروید و “خاموش” را برای همه گزینه ها به جز “نظرات” انتخاب کنید.

الگوریتم اینستاگرام کنترل سرعت تعامل کاربران با محتوای شما را کنترل می کند

این الگوریتم تعامل پست اینستاگرام شما را اندازه گیری می کند.

اگر پست شما به زودی پس از انتشار لایک و نظر زیادی دریافت کرد ، این الگوریتم اینستاگرام را نشان می دهد که این پست حاوی مطالب باکیفیت است ، بنابراین این پست بیشتر برای پیروان شما نشان داده می شود.

با پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام ، می توانید لایک و دنبال کننده بیشتری کسب کنید.

اگر پست بگذارید در حالی که بیشتر طرفداران شما آنلاین هستند ، به احتمال زیاد لایک بیشتری خواهید گرفت!

الگوریتم اینستاگرام میزان زمانی را که کاربران برای مشاهده یک پست می گذرانند محاسبه می کند

عناوین کلید الگوریتم اینستاگرام خواهد بود. اگر عنوان جالبی دارید ، کاربران به احتمال زیاد روی دکمه “بیشتر” را می خوانند و کلیک می کنند و این باعث افزایش زمان صرف دیدن پست می شود.

لحظه ای اضافی که شخصی در خواندن آدرس شما می گذرد می تواند بسیار مهم باشد. این یکی از دلایلی است که باعث می شود محافل فیلم و عکس به خوبی در الگوریتم اینستاگرام کار کنند – توجه کاربر را طولانی تر نگه می دارد!

این یکی از دلایلی است که فیلم ها در الگوریتم اینستاگرام خیلی خوب کار می کنند ، زیرا تماشای فیلم بیش از تماشای یک تصویر طول می کشد. این قانون همچنین برای پست های قفسه ای کار می کند ، که به شما امکان می دهد تا حداکثر 10 عکس و فیلم را در یک پست اینستاگرام به اشتراک بگذارید – این به شما کمک می کند تا کاربران برای مدت طولانی متمرکز شوند.

الگوریتم اینستاگرام به پست هایی که دارای هشتگ های دقیق و مرتبط هستند توجه ویژه ای می کند

هشتگ های اینستاگرام هنوز راهی مؤثر برای جذب بیشتر دنبال کنندگان و افزایش دسترسی شما هستند. الگوریتم اینستاگرام همیشه از پست هایی با هشتگ های دقیق و مرتبط پشتیبانی کرده است و اکنون از همیشه مهمتر است.

اینستاگرام امکان پیگیری هشتگ را اضافه کرده است ، به این معنی که به جای مجبور کردن کاربران به جستجوی محتوای برچسب خورده در فید ، می توانید پست های شما را بطور خودکار در فید برای دنبال کنندگان جدید ظاهر کنید.

الگوریتم اینستاگرام با روبات ها و جوایز چت زنده مبارزه می کند

در حالی که الگوریتم اینستاگرام هنوز هم در درجه اول متمرکز بر تعامل است ، اما دائماً قوانین را تغییر می دهد.

شاید شما در پست های خود مانند “تصویر عالی” یا “غذای خوب” افکار عجیبی داشته باشید. – به احتمال زیاد به دلیل روبات ها.

اینستاگرام به این پدیده می پردازد و حساب های اندرویدی را مسدود می کند.

الگوریتم اینستاگرام پست های کاربرانی را که بیشتر با آنها ارتباط برقرار می کنید به شما نشان می دهد

اگر اغلب به یک حساب خاص وصل می شوید ، به اینستاگرام بگویید که محتوای آن حساب را دوست دارید. به همین دلیل است که شما به احتمال زیاد پست های بهترین دوستان و علاقه مندی های خود را در فید خود خواهید دید.

همین قانون در مورد کاربرانی که محتوای شما را دوست دارند نیز صدق می کند! اگر دوست دارند ، نظر دهند ، مطالب خود را مرتباً ذخیره کنید یا به تماشای داستان بپردازید ، احتمالاً پستهای بعدی شما را خواهند دید.

شما می خواهید دقیقاً بدانید که طرفداران شما در آینده انتظار دارند وقتی از شما پیروی می کنند ، بنابراین بسیار مهم است که قبل از انتشار ظاهر صفحه خود را در نظر بگیرید.

الگوریتم اینستاگرام برای استفاده از تمام ویژگی های آن به شما پاداش می دهد

از آنجا که الگوریتم اینستاگرام از تعامل و فعالیت مکرر پشتیبانی می کند ، منطقی است که بگوییم شما نیز به دلیل استفاده از تمام ویژگی های این پلتفرم پاداش می گیرید!

اینستاگرام به طور مرتب به روز می شود و ویژگی های جدید و بیشتری را ارائه می دهد. با امتحان کردن این ویژگی های جدید می توانید دسترسی خود را افزایش داده و پست های خود را مشاهده کنید.

از زمان انتشار داستان در اینستاگرام ، بسیاری از ویژگی های جدید مانند نظرسنجی ، استخر ، تندیس ، ضربه تند وشدید زدن و غیره ظاهر شده است.

بنابراین سعی کنید از تمام ویژگی ها ، به خصوص ویژگی های جدید اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام قصد دارد تا درآمد کسب کند!

شاید تعجب کنید که الگوریتم های اینستاگرام چگونه این موضوع را تأیید می کنند.

اینستاگرام یک تجارت است و باید درآمد کسب کند.

چگونه می توانند پول کسب کنند؟

با ماندن در لیست مهمترین شبکه های اجتماعی.

آنها چگونه انجامش میدهند؟

با نگه داشتن کاربران در شبکه خود تا حد امکان.

کاربران چگونه شبکه خود را حفظ می کنند؟

ما این کار را می کنیم

به همین دلیل ، اینستاگرام از اکانت هایی استقبال می کند که می توانند طرفداران آنها را تا حد ممکن فعال و درگیر نگه دارند!

همانطور که اشاره کردیم ، ساده ترین راه ها برای جذب مخاطب روش هایی مانند: ارسال عکس و فیلم ، انتشار داستان ، ارسال مستقیم ، IGTV ، تعامل با کاربران و غیره است.



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: هشت الگوریتم اینستاگرام برای کمک به شما در بهتر شدن

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا