عمومی

الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟ (2020)


الگوریتم اینستاگرام و قوانین مرتبط با آن در سال 2020 می تواند گامی به جلو برای کاربران و فعالان این شبکه اجتماعی در نظر گرفته شود. شواهد اخیر نشان می دهد که بسیاری از فعالان اینستاگرام از کاهش تعامل کاربر و به اصطلاح اشتراک گذاری رنج می برند و دلایل مختلفی را در این امر به ویژه پایین بودن کیفیت محتوا پیشنهاد می کنند. اما آیا تغییرات اخیراً انجام شده است؟

مشکل اصلی (که همیشه مثل این بود) در واقع در مورد رفتار سینوس کاربران اینستاگرام است ، به دلیل تغییر در الگوریتم اینستاگرام ، و با گذشت سالها این شرایط جایی بوده است که گاهی اوقات موارد مطلوب است. در بعضی موارد ، شاهد درگیری هایی از قبیل کم لایک ، آلت تناسلی مرد و اظهار نظر بودیم.

بیایید ابتدا به قوانین قبلی حاکم بر اینستاگرام و اینکه آیا آنها هنوز هم کار می کنند نگاهی بیندازیم.

یکی از روشهای قبلی مورد استفاده در اینستاگرام ، روش Fallo Analog بود. البته این تصور نمی شود که دیگر مورد استفاده قرار گیرد ، اما اکنون بسیار مورد استفاده قرار گرفته است ، خصوصاً توسط روبات هایی که این کار را انجام می دهند.

مقاله پیشنهادی: بهترین ربات اینستاگرام برای گرفتن واقعی Falwar

اما آیا ما هنوز مجاز به استفاده از آن در الگوریتم به روز شده اینستاگرام هستیم؟ اینستاگرام به ویژه در مورد استفاده از روبات توسط کاربران حساس است و در برخی موارد کاربران سهواً کار را مسدود کرده و به دلیل عدم پیروی از قوانین اینستاگرام و تعلیق فعالیت آنها برای مدتی مجازات می کنند. بنابراین باید بگوییم که استفاده از ربات در الگوریتم جدید اینستاگرام به معنای خودکشی است و اگر این روند را دنبال کنید باید با خواندن این کار ، استفاده از ربات را متوقف کنید.

مقاله پیشنهادی: مسدود شده توسط اینستاگرام و راه های رفع آن

اما نکته قابل توجه در این مورد و سبک فالون آنوالدو این است که هنوز هم کار می کند زیرا یکی از مؤلفه های ساختن دنیای بهتر از طریق استفاده از ارتباطات سازنده و مطلوب است و از این نظر عمل فالون طبیعی است. باش اما آنچه به نظر غیر طبیعی است آلت تناسلی تصادفی ، غیرمعمول و پر سرعت است که به نوعی شما را در اینستاگرام ربات قرار می دهد. حال این سؤال پیش می آید که آیا باید این کار را انجام داد یا خیر؟

لازم به ذکر است ، به ویژه برای افرادی که قصد راه اندازی صفحه جدید را دارند. اگر می خواهید یک صفحه جدید ایجاد کنید و فعالیتی را شروع کنید ، روش فالون آنفالو را با سرعت کمتری مثلاً هر 5 ساعت یک بار رها کنید و منتظر پاسخ آنها باشید. مراقب باشید ، بلکه محتوا ایجاد کنید ، اظهار نظر کنید و کارهای دیگری را که برای عملکرد طبیعی فعالیت اینستاگرام خود لازم است انجام دهید.

مشکل دیگر این است که چه مدت به ما اجازه داده می شود. توصیه ما این است که ، به خصوص در صفحات تازه ایجاد شده ، اگر به 100 و حداکثر 1000 فالور برسید ، از روش Falvo Anfalo برای رسیدن به Falvers بیشتر استفاده نکنید و سعی کنید بیشتر روی تولید و جذب Falvor تمرکز کنید. آن را سازماندهی کنید تا دیگر لازم نیست نگران آینده باشید ، به خصوص در این سال جدید.

ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام

وقتی صحبت از الگوریتم ها می شود ، این بدان معنی است که یک مسئله جهانی است ، بنابراین ممکن است که برخی از نکات مطرح شده در ایران کمتر رایج باشد. سایر رفتارهای کاربران اینستاگرام در سراسر جهان استفاده از روبات هایی است که ماجرا را به نمایش می گذارند. برای توضیح این موضوع ، باید بگوییم که روباتی وجود دارد که برای آنها هزینه می کنید ، نام کاربری و رمز عبور را مشاهده می کنید و به نمونه های کاربران اینستاگرام بازدید می کنید. البته این روبات ها دید محدود دارند. این برای صاحبان صفحه چه فایده ای دارد؟

مقاله پیشنهادی: راه های افزایش فالوور در سال 2019

وقتی از شخصی که قبلاً با او ملاقات نکرده اید ، بازدید می کنید ، کنجکاوی برخی از دارندگان صفحه را در مورد اینکه شما چه کسی هستید ، القا می کنید و این می تواند احتمال بازدید از صفحه شما را افزایش دهد و حتی منجر به سقوط شما شود.

به عنوان مثال ، اگر با این روبات ها روزانه حدود 5 میلیون بازدید داشته باشید و فقط 0.005 از آنها با شما پرواز کنند ، این بدان معناست که روزانه 25000 مسافر جدید دریافت خواهید کرد و این می تواند برای شما آماری باشد. کمک کننده باشید

اما نکته نگران کننده این حساسیت بالای اینستاگرام است. اینستاگرام در معرض ثبت نام غیرمجاز حساب شماست و از شما می خواهد رمز عبور خود را تغییر دهید. اگر این اتفاق دوباره بیفتد ، اینستاگرام احتمالاً شما را به عنوان مقصر مجازات خواهد کرد. بنابراین می توانید بگویید که در الگوریتم جدید این یکی از حساس ترین موضوعات برای این برنامه است ، بنابراین نباید از روبات ها استفاده کنید و مانند گزینه Falun Anfalo ، هرگز نباید از ربات ها برای توسعه صفحه خود استفاده کنید.

در آخرین روزهای سال 2019 شاهد کاهش تعامل کاربران با پست ها و داستان های اینستاگرام بودیم ، اما این هیچ ارتباطی با عملکرد شما ندارد. این بیشتر به دلیل رفتار فوق الذکر سینوس اینستاگرام است و نباید نگران آن باشید. شرکت ها برای بهبود عملکرد خود دائماً در حال تغییراتی هستند تا از رقبای خود بگذرند ، گاهی اوقات قربانی می شوند ، اما براساس تجربه گذشته ، این مسئله با گذشت زمان قابل حل است.

دو راهبردی که برای کنترل این امر باید دنبال کنیم و از تغییرات ایجاد شده در الگوریتم اینستاگرام متوقف نشویم روند رشد ما ساده و مهم است. اولین کاری که باید در این شرایط انجام دهید این است که از استرس خودداری کنید و فکر نکنید که مشکل شماست. بنابراین آرام باشید و به کار خود ادامه دهید. به هیچ وجه دلسرد نشوید.

راه دوم برای توجه به شما ، بهبود کیفیت مطالب شماست. از آنجا که الگوریتم ها ابزار اصلی کنترل محتوای شبکه اجتماعی هستند ، مطمئناً کیفیت بالا برای آنها مهم است. بنابراین شما باید در مورد کیفیت محتوای خود مراقب باشید و برای بهبود آن زمان صرف کنید تا به کاربران در افزایش تعامل کمک کنید.

اینستاگرام هشتگ
اینستاگرام هشتگ

طبق آزمایش جدید با الگوریتم اینستاگرام ، اینستاگرام سعی می کند تا کاربران را در هنگام تماشای محتوا بهتر احساس کند. یکی از راه های جلوگیری از ارسال این پیام های ناخواسته و مفید به هشتگ های مضر ، استفاده از هشتگ ها در متن نظر به شکلی است که برخی از قوانین اینستاگرام را دور می زند تا بتواند تأثیر بگذارد و نظرات بهتری کسب کند. در هنگام استفاده از هشتگ در نظرات ، این امر به مطالب شما نگاه بهتری می دهد و بر الگوریتم اینستاگرام شما تأثیر مثبت خواهد گذاشت. بنابراین استفاده از این الگو در استراتژی جدید اینستاگرام می تواند روند افزایشی در جستجوی اینستاگرام باشد.

منبع: https://igtop.ir/instagram-algorithm/

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟ (2020)

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا